Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verste er jo Spurs-supporterne som har ertet og egget opp Liverpool-supporterne for at de ikke klarte å ro i land Willian (LFC og Willian ble visstnok ikke enig om lønn etc, men det bryr jo selvfølgelig ingen seg om), som nå får alt i retur.

 

Fotballsupportere ass..

 

 

Ikke et sjokk at en som spiller for Anzhi velger Chel$ki over Tottene da om det stemmer at han ikke ble enig med pool ang. lønn.

 

Må være fint å sitte med den feteste lønningposen i fotballverden. Lurer på hvem Mourinho selger/låner ut.

Lenke til kommentar

Vi sitter nok ikke på den feteste lønningsposen lenger. Selv United har vel høyere topplønn enn oss, selv om vi sikkert bruker mer sammenlagt. Men Spurs greier vi nok å utkonkurrere ganske greit da de ligger veldig lavt i forhold til nivået på kvaliteten i klubben, som alltid er imponerende. Vet ikke om de har gått opp dette vinduet for å få spillere som Paulinho og Soldado da.

Lenke til kommentar

 

 

Ikke et sjokk at en som spiller for Anzhi velger Chel$ki over Tottene da om det stemmer at han ikke ble enig med pool ang. lønn.

 

Nei etter at vi ble linket til han så har jeg ikke tenkt at det var grunnet vår spektakulære status i Europa.

Anzhi til Chelsea er vel et naturlig skritt, eller f.eks Monaco og Paris St. Germain.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moses er ikke god nok uansett, så han kan man fjerne. Sammen med Ba imo.

 

Den eneste dette går utover er Mata, som er klubbens beste spiller. Det som Mata mangler for å være komplett (etter hva enkelte hevder fra Jose) er farten hans. Han er ingen Hazard/Oscar når det kommer til farten, men han beviste i fjor og året før at det er irrelevant når du er så jævla god som han er.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Take this for whatever you rate The Telegraph's rumors to be worth, but they're reporting today that Chelsea are in fact making a double swoop and the £30 million being sent into Anzhi Makhachkala's coffers will see not only Willian but Samuel Eto'o come in return as well.



"Chelsea have agreed a deal to sign Samuel Eto’o as part of the negotiations to acquire Willian for £30 million from Anzhi Makhachkala..."

-source:

Det hadde jo ikke vært så dumt.


Edit: Ha teksten på venstre side ble tydeligvis litt for mainstream.


Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Gratulerer med Willian, tror han kan bli en stor hit for dere.

Håper dog ikke dette betyr Mata til United eller noe slikt, en spiller jeg ville hatet å se gå til en motstander/rival, samtidig som jeg vil fortsette å se han i PL (kan gjerne gi han til oss som plaster på såret :p).


Mourinho: Jeg ville solgt til en rival

Virker jo nesten som om han prøver å få i gang en byttehandel, selv om det selvfølgelig bare kan være litt "mindgames" rundt Rooney-sagaen.


Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...