Treblad Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 En kan vel nesten si at trenerne til Chelsea har gjort gull til gråstein... En skuffende sesong til tross: Andreplassene i PL, CL og Carling Cupen kvalifiserer på ingen måte til et gråsteinstempel. Spillerne er fremdeles top notch. Uflaksen har spilt en rolle også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Var det uflaks når dere fikk gratis straffe av Styles i høst, som så vidt sikret dere uavgjort mot oss? Var det uflaks når Riise headet dere til CL-finale? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Neida, men det var uflaks at så mange viktige spillere var skadet og utilgjengelige over så lang tid. Det skjer ikke hver sesong, for å si det sånn - og på ingen måte med hvert lag. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen som har link til den "sofa-tabellen" for pl? Innbiller meg at Liverpool endte på 5. eller 6. plass på den. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Torres har jeg absolutt ikke lyst på. Faen skandale at vi solgte Robben. Når det var som værst sa jeg klart og tydelig på et annet forum at jeg heller så oss sparke Jose enn å selge Robben. Idag viste han hvor god han er. Idioti å selge verdens beste venstreving. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Noen som har link til den "sofa-tabellen" for pl? Innbiller meg at Liverpool endte på 5. eller 6. plass på den. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Against all odds: Drogba rules out Blues exit. Får håpe det er sant, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kanskje han har fått ny inspirasjon etter alle ryktene om stjernespillerne som står på listen til Scolari. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Against all odds: Drogba rules out Blues exit. Får håpe det er sant, da. Etter alt drittet han har sagt og gjort, hvorfor vil du egentlig ha han i klubben? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Fordi han er pure world class på sitt beste. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Fordi han er pure world class på sitt beste. Men da håper jeg Scolari setter et slags ultimatum på oppførsel på han. For det er flaut å være Chelsea supporter når Drogba er på sitt verste og. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Latterlig at han ikke kom med en unnskyldning etter CL-finalen. Visst er han god, men han bør lære seg noe som kalles ydmykhet og stoppe det værste av filmingen selv om jeg synes det har blitt bedre i det siste. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Inter make Lamps top target + Deco confirms Blues interest = Skummelt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Skummelt? Faen da gutt, Deco er jo brilliant. Om det er noen det er skummelt for, så er det oss og de andre topplagene. Håper virkelig ikke at dere får Deco... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Men jeg tror han på ingen måte kan fylle tomrommet Lampard eventuelt etterlater seg. Derfor er jeg bekymret. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Med hånda på hjerte, Deco er en bedre spiller enn Lampard. Langt mer kreativ og teknisk begavet. Det er akkuratt slike spillere Chelsea trenger. Men håper dere beholder Lamps og ikke kjøper Deco jeg, for all del. Vi kan godt være enige om det Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Deco kan være så rask, kreativ og teknisk han vil, men jeg tror Lampards betydning for laget som en helhet overgår det Deco kan bidra med. Å erstatte en av klubbens storheter med en "over the top"-spiller er feil vei å gå, tror jeg. Men for all del: Hvis disse overgangene først finner sted håper jeg selvfølgelig du har rett. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Torres har jeg absolutt ikke lyst på. Og dere får han ikke heller Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kvifor vill du ikkje ha torres? Han er jo mykje beire en alle spissane dåkkas. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kvifor vill du ikkje ha torres?Han er jo mykje beire en alle spissane dåkkas. Drogba i sin beste form er best i PL. Er som en Carew uten trekant-fot og med målteft. Sterk som en bjørn, sleip som en ål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå