Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

En kan vel nesten si at trenerne til Chelsea har gjort gull til gråstein...

En skuffende sesong til tross: Andreplassene i PL, CL og Carling Cupen kvalifiserer på ingen måte til et gråsteinstempel. Spillerne er fremdeles top notch. Uflaksen har spilt en rolle også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Var det uflaks når dere fikk gratis straffe av Styles i høst, som så vidt sikret dere uavgjort mot oss? Var det uflaks når Riise headet dere til CL-finale?

Lenke til kommentar

Torres har jeg absolutt ikke lyst på.

Faen skandale at vi solgte Robben. Når det var som værst sa jeg klart og tydelig på et annet forum at jeg heller så oss sparke Jose enn å selge Robben. Idag viste han hvor god han er. Idioti å selge verdens beste venstreving.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kanskje han har fått ny inspirasjon etter alle ryktene om stjernespillerne som står på listen til Scolari.

Lenke til kommentar

Latterlig at han ikke kom med en unnskyldning etter CL-finalen. Visst er han god, men han bør lære seg noe som kalles ydmykhet og stoppe det værste av filmingen selv om jeg synes det har blitt bedre i det siste.

Lenke til kommentar

Deco kan være så rask, kreativ og teknisk han vil, men jeg tror Lampards betydning for laget som en helhet overgår det Deco kan bidra med. Å erstatte en av klubbens storheter med en "over the top"-spiller er feil vei å gå, tror jeg. Men for all del: Hvis disse overgangene først finner sted håper jeg selvfølgelig du har rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...