Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvofor ikke Oscar fra start?

Dybden vi har der nå er ekstremt bra, kunne like så greit satt han inn og vi hadde vært like gode/bedre. Finner han formen han viser for landslaget er han selvskreven i laget vårt.

 

Hvem er denne KDB? Han er sikkert skremmende "selvsagt", men jeg ser ikke hvem det er...

 

Mikel over Essien? Om ikke Essien mangler en fot ser jeg ikke hvordan det går til...

De Bruyne er en belgisk ving/cm. Gjorde det utrolig bra på lån for Werder Bremen med 12 mål og 12 assists eller noe i den duren. Har også vært veldig god under pre-season. Kjøpte han i fra Genk den 31 januar 2012 for 7m pund. Kanskje et av de beste kjøpene våre siden da.

 

Essien er nok ikke like god som han en gang var, men han fikk spille mye i Real så han får nok spille endel her og. Mikel er ikke preget av alder/skader og personlig savnet jeg han veldig forrige sesong.

 

Lenke til kommentar

http://www.givemesport.com/369400-chelsea-to-offer-25m-for-colombian-star

 

Hva tenker dere om han? Colombiansk spiss, på 26 år, som scoret 26 mål på 30 kamper(!) for Porto, i følge wikipedia.

 

 

Om han kan gi oss ligatittelen, så ja takk! Er det et nytt bomkjøp, så NEI.

 

Først skulle vi kjøpe Rooney, så skulle vi kjøpe Drogba, så skulle vi kjøpe Eto'o. Tror ikke så mye på ryktene uansett.

Lenke til kommentar

Om han kan gi oss ligatittelen, så ja takk! Er det et nytt bomkjøp, så NEI.

 

Først skulle vi kjøpe Rooney, så skulle vi kjøpe Drogba, så skulle vi kjøpe Eto'o. Tror ikke så mye på ryktene uansett.

Hehe, for noen merkelig ting å si. Tror ikke noen hadde gjort disse såkaldte "bomkjøpene", om man kunne visst det på forhånd, om det er ett bomkjøp eller ikke.

 

Og disse "ryktene" stemmer jo forsåvidt. Mourinho får ikke automatisk de spillerne han vil ha. Det foregår slik at man må by først, også er det en rekke av ting som skal gå i boks etter det.

Han har bydd på Rooney, det er offesielt. Han har vel også offesielt sagt at han er interessert i å få tilbake Drogba. Ikke noe mer enn det såvidt jeg vet. Eto'o er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar

Hehe, for noen merkelig ting å si. Tror ikke noen hadde gjort disse såkaldte "bomkjøpene", om man kunne visst det på forhånd, om det er ett bomkjøp eller ikke.

 

Og disse "ryktene" stemmer jo forsåvidt. Mourinho får ikke automatisk de spillerne han vil ha. Det foregår slik at man må by først, også er det en rekke av ting som skal gå i boks etter det.

Han har bydd på Rooney, det er offesielt. Han har vel også offesielt sagt at han er interessert i å få tilbake Drogba. Ikke noe mer enn det såvidt jeg vet. Eto'o er jeg ikke sikker på.

 

Såklart, det er jo det som er problemet. Man kan ikke vite om det er et bomkjøp eller ikke. Men jeg kjenner at jeg er lei av div. bullshit fra engelske aviser, og det gjør meg litt sur.

...Spesielt etter å ha gjort to bomkjøp med Torres og Ba.

Lenke til kommentar

 

Såklart, det er jo det som er problemet. Man kan ikke vite om det er et bomkjøp eller ikke. Men jeg kjenner at jeg er lei av div. bullshit fra engelske aviser, og det gjør meg litt sur.

Slik er det jo mellom/før hver sesong. Er ikke uten grunn at det kalles for Silly Season. Man må bare ta alt med en klype salt, og holde seg til supporter sidene om man bare vil ha fakta. Der legger de ikke ut noe før ting er offesielt :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Får han tillit til det da? Her er han jo avskrevet allerede. Ba er kanskje ikke en 30 måls stjernespiss i Chelsea, men for £7m som back-up eller startalternativ mot svakere lag, hvor han sikkert blir å putte 12+ mål så er han jo absolutt en fin spiller å ha. Sitter han med 0 mål til jul, så er det selvfølgelig for dårlig.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Den beste spissen som får spille. Greier han ikke å imponere mer enn Torres og Lukaku har han ikke mye i Chelsea å gjøre bortsett fra når rotasjon blir nødvendig. Har ikke hatt lyst til å dømme han basert på forrige sesong, men det han har vist sålangt i preseason har ikke vært mye imponerende. Basert på det han gjorde i Newcastle(14 mål før jul?) skulle en jo tro at han ville gjøre det veldig bra her.

Lenke til kommentar

Jeg har tro på Torres nå. Virket som om han var i ferd med å finne igjen formen, når man ser på hvordan har preserte i EL. Med Torres, Lukaku, Ba og f. eks Eto'o, så kan jeg tro at det blir konkurranse om spissplassen(e) og dermed bedre resultater.

 

Når det gjelder Ba, så er et bomkjøp et bomkjøp om han bare netter én eller to ganger i løpet av en sesong. Da har det lite å si om han kom for £7m eller £50m.

 

Men såklart forventer man jo mer av Torres enn det man gjør av Ba.

Lenke til kommentar

Jeg har tro på Torres nå. Virket som om han var i ferd med å finne igjen formen, når man ser på hvordan har preserte i EL. Med Torres, Lukaku, Ba og f. eks Eto'o, så kan jeg tro at det blir konkurranse om spissplassen(e) og dermed bedre resultater.

 

Når det gjelder Ba, så er et bomkjøp et bomkjøp om han bare netter én eller to ganger i løpet av en sesong. Da har det lite å si om han kom for £7m eller £50m.

 

Men såklart forventer man jo mer av Torres enn det man gjør av Ba.

 

 

Hva har prestasjonene hans i EL å gjøre med at han burde få spille fast for Chelsea i år? Lukaku er åpenbart vært et bedre valg i pre season. Derav er han min favoritt til å starte på Søndag. Finner det rart om Torres starter.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...