SUSE and Pepsi Skrevet 14. august 2013 Rapporter Del Skrevet 14. august 2013 Enda en spiss? Tidligere Barca-spiller. Var god nok til å spille med Ronaldinho. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 14. august 2013 Rapporter Del Skrevet 14. august 2013 Pluss at 1 av dem ikke er gode nok og den andre er ikke i form. Føler vi trenger en "ekte" goalgetter! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. august 2013 Rapporter Del Skrevet 14. august 2013 Disse vil jeg se i kampen mot Hull: Essien-Terry-Luiz-Cole ------van Ginkel------------- ----Oscar-Schurrle------ -------Lampard------ ----Torres-Lukaku 4-1-2-1-2 For et merkelig lag. Droppe Mata, Hazard & Ramires? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. august 2013 Rapporter Del Skrevet 14. august 2013 For et merkelig lag. Droppe Mata, Hazard & Ramires? Alt er galt med det laget. Skjønner ikke at du orker å ta ham seriøst. 5 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. august 2013 Rapporter Del Skrevet 14. august 2013 Man vet aldri helt i disse trakter av forumet Hvilket lag ønsker majoriteten her inne å se da? 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. august 2013 Rapporter Del Skrevet 14. august 2013 Veldig vanskelig å si. Vet ikke om Mourinho vil bruke 4-3-3 eller 4-2-3-1 en gang. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. august 2013 Rapporter Del Skrevet 14. august 2013 Og det påvirker hvordan DU ønsker å se laget på lørdag på hvilken måte ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. august 2013 Rapporter Del Skrevet 14. august 2013 Nei, men det avhenger litt av hvor slitne de belgiske gutta og flere andre er. Om Lukaku er sliten så kan det lønne seg å starte med Torres, hvis ikke så håper jeg Lukaku starter. Ser gjerne noe ala dette: Cech Ivanovic - Cahill - Luiz - Cole Mikel - MvG KDB - Mata - Hazard Lukaku Skal ikke se bort i fra at Ramires starter med tanke på at han ikke er med Brasil og han har spilt endel i sommer. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 15. august 2013 Rapporter Del Skrevet 15. august 2013 Alt er galt med det laget. Skjønner ikke at du orker å ta ham seriøst. Ja vel??? Har aldri vært noe god til å sette opp oppstillinger, bra jeg ikke er manager Har iallefall lyst til å se Essien. Har ikke akkurat fulgt med mye på pre-season heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2013 Rapporter Del Skrevet 15. august 2013 Har aldri vært noe god til å sette opp oppstillinger, bra jeg ikke er manager Hey!!! Her tror eg faktisk de fleste på forumet er enige i noe du skriver! 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 15. august 2013 Rapporter Del Skrevet 15. august 2013 Hey!!! Her tror eg faktisk de fleste på forumet er enige i noe du skriver! Skal legge til deg på min ignore-liste. Jeg orker ærlig talt ikke flere usaklige innspill fra deg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2013 Rapporter Del Skrevet 15. august 2013 Det skal eg overleve! Funker det sånn at eg ikke ser innleggene dine da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2013 Rapporter Del Skrevet 15. august 2013 Det skal eg overleve! Funker det sånn at eg ikke ser innleggene dine da? Nei, han ser ikke dine. Du må fikse det selv om du ikke vil lese hans. (Gjøres i kontrollpanelet et sted) 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. august 2013 Rapporter Del Skrevet 15. august 2013 Persondiskusjon kan tas et annet sted er dere greie. 2 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 15. august 2013 Rapporter Del Skrevet 15. august 2013 http://metro.co.uk/2013/08/14/the-tipster-jose-mourinho-will-lead-chelsea-to-premier-league-glory-3924254/ Med Mourinho bak roret, og nysigneringene MvG, Schwarzer og Schurrle, samt Essien tilbake fra lån, ser det bra ut. I tillegg til trioen Mata-Hazard-Oscar, tror jeg Chelsea kan bli giftige neste sesong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. august 2013 Rapporter Del Skrevet 15. august 2013 Lukaku er også tilbake. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 Cech Ivanovic - Cahill - Luiz - Cole Mikel - MvG KDB - Mata - Hazard Lukaku Dette er også min foretrukne startoppstilling, men jeg tror nok 'The Happy One' har noen overraskelser i bakhånd. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 Hvofor ikke Oscar fra start? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 Hvem er denne KDB? Han er sikkert skremmende "selvsagt", men jeg ser ikke hvem det er... Mikel over Essien? Om ikke Essien mangler en fot ser jeg ikke hvordan det går til... 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 Hvem er denne KDB? Han er sikkert skremmende "selvsagt", men jeg ser ikke hvem det er... Mikel over Essien? Om ikke Essien mangler en fot ser jeg ikke hvordan det går til... Kevin De Bruyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå