Aleks Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Chelsea - Roma i natt klokken 2 forresten. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Må bruke stream da isåfall, så vidt jeg vet er det ingen norske distributører som har rettighetene til å vise kampen. ChelseaTV får bare lov til å vise i UK og Irland. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Pleier å se en stream av ChelseaTV selv. Skulle gjerne betalt for det om de viste kampene utenfor UK. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Sist de ikke viste kampen på Chelsea-TV fordi jeg var utenfor UK klarte jeg fremdeles å se den ved å "trykke veldig fort". Et noe tamt sikkerhetssystem de hadde. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Rart det er sånn. LFCTV fungerer helt fint i alle land. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Rart det er sånn. LFCTV fungerer helt fint i alle land. Alle land og alle kamper? Alle pre-season-kampene har gått på CTV utenom disse Guiness World Cup-kampene hvor rettighetene tydelig har blitt solgt i alle land utenfor UK. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Under en uke til Premier League er i gang nå! Søndag mot Hull er vi igang på Brua! Hvilket lag håper dere på? Mitt ønske er: Cech Ivano - Luiz - Terry - Cole v. Ginkel - Oscar de Bruyne - Mata - Hazard Lukaku Lukaku står vel med 5 mål i pre season, Ba med 1 og Torres med 0. Blir forbanna om Torres starter fremfor Lukaku da! Endret 12. august 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Noen som vet hvor mye Torres får i lønn? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) I følge rykter er han eller Hazard best betalt. Sies at han får £190k i uka Endret 12. august 2013 av Emils. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Haha! Virkelig? Sånn ca. det samme som Cisse, Ben Arfa, Cabaye og Krul har til sammen, tror jeg. Kanskje litt mer au. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det er nok ikke langt i fra. Han signerte vel avtalen da han kom til oss i 2011. Vi betalte £50m for han, så han kunne vel forhandle seg til en lukrativ avtale også. Synes det er sykt at Torres fikk så mye, men ingen kunne forutse hvilken flopp han skulle bli heller. Har 2 og et halvt år igjen av kontrakten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Har litt tro på Torres i år, syns han har en helt annen glød nå i preseason enn hva han har noen gang hatt i Chelsea trøya, ikke at jeg har sett så veldig mye av preseason. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Sky Sports News @SkySportsNews 25 m Wayne Rooney trains with England - more on #SSN Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Under en uke til Premier League er i gang nå! Søndag mot Hull er vi igang på Brua! Hvilket lag håper dere på? Mitt ønske er: Cech Ivano - Luiz - Terry - Cole v. Ginkel - Oscar de Bruyne - Mata - Hazard Lukaku Lukaku står vel med 5 mål i pre season, Ba med 1 og Torres med 0. Blir forbanna om Torres starter fremfor Lukaku da! Cech Azpilicueta - Ivanovic - Luiz - Cole Lampard - van Ginkel Mata - Oscar - Hazard Lukaku Oscar har imponert i 10er-rollen og fortjener å få prøve seg der. Mata og Hazard på ving, gjerne med Hazard på venstre og Mata på høyre så de kan gå inn og skyte. Endret 12. august 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Lukaku har 4 og Ba har 3 mål i preseason, og begge har spilt mindre enn Torres som står der med smultringen sin. Så det spørs hvor lenge Torres får fornyet tillit når det nærmer seg kontraktslutt. Begynner å bli litt lei skuffelsene, hveeer gang er det "Torres ser ivrig ut, kanskje han kommer tilbake? ... eller nei." Når vi snakker om 10'ere har jeg blitt sykt imponert over KdB, jeg trodde ikke han var så god! Forventer å se ham få masse spilletid denne sesongen. Schürrle har også gjort meg positivt overrasket, og Hazard har våknet skikkelig nå på slutten av preseason. Basert på prestasjonene vil jeg helst se disse mot Hull: Cech Ivanovic - Luiz - Terry - Cole van Ginkel - Ramires Mata - Oscar - Hazard Lukaku Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Chelsea skal være svært interesert i Samuel Eto'o, som spiller for Russiske Anzhi. Anzhi eieren har sparket treneren etter kun 16 dager i trenerstolen, han har også gjort det klart at alle spillerene er til salgs, men problemet er om Chelsea er villig til å betale Eto'os lønn, han må kutte den ned om han ønsker å spiller for The Blues. Eto'o med fortid i Real Madrid, Barcelona og Inter Milan er den best betalte spilleren i verden med sine 3,4 millioner i uken. Eto'o har spilt under Jose Mourinho i Inter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Problemet er at de 3 spissene vi har er helt like og ikke så veldig effektive mot lag som legger seg bakpå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Pluss at 1 av dem ikke er gode nok og den andre er ikke i form. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Disse vil jeg se i kampen mot Hull: Essien-Terry-Luiz-Cole ------van Ginkel------------- ----Oscar-Schurrle------ -------Lampard------ ----Torres-Lukaku 4-1-2-1-2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå