HeHauken Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Diverse amerikanske kanaler viser også kampen om du har de tilgjengelig. Ikke noen norske kanaler som har rettigheter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Gjorde det med kampen mot Inter, men orket bare å se første omgang. Bedre å se den når jeg er opplagt og kan slappe skikkelig av. Ikke så vanskelig å styre unna internett og lignende, for å ikke få røpet resultatet heller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Noen som vet om BT sports eller Sky sports sender kampen? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Opprette en kamptråd kanskje? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Noen som vet om BT sports eller Sky sports sender kampen? Hadde Sky sendt den, hadde den nok gått på TV2 også. Så tviler på det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Chelsea Rumours @ChelseaRumours 1m Courtois - Azpilicueta, Cahill, Luiz, Wallace - De Bruyne, Oscar - Schürrle, Mata, Hazard - Lukaku. Average age? 22,3 years. Lys fremtid. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Opprette en kamptråd kanskje? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1530327 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Budet Barca kom med var visstnok kun på €17m.. Latterlig klubb Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Høres mer ut som media som er latterlig i dette tillfelle. Luiz til Barca har vært som herpes helt siden han kom til oss. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Mourinho sin kommentar er forresten geniale: "Sist sa jeg vi hadde 5 seire og 0 poeng. Nå har vi 5 seire, 1 tap og fortsatt 0 poeng. Så det er ikke så farlig". Oppsummerer godt hva pre season betyr og er til. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Arsenal trakk Fenerbahce. Får håpe han her har dagen. (Lite relevant, men må utnytte alle sjanser jeg kan for å poste skjegget hans). Dutch Football @football_oranje 3m Lucas Piazon joins Vitesse from Chelsea on loan! that's a great signing! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Piazon er i mine øyne for god for å gå på lån til Vitesse. Nesten litt utrolig at ingen EPL-klubber plukket han opp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Tja, etter at han fikk relativt lite spilletid hos Malaga kan det være et greit å velge noe litt sikkert, slik at han ikke går 2 sesonger på rad uten noen fast plass i et lag. Fremdeles bare 19 år, så han har god tid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Gleder meg til å se mer av Van Ginkel denne sesongen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=xkVRSZrkJeY Lenke til kommentar
sungun Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Dere som følger Chelsea; hvem vil dere brukt som kaptein første runda i fantasy premier league? (Hvem får flest assists og mål?) Hazard, Mata eller Lukaku? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg kan ikke svare på hvem som får flest mål eller assist. Jeg tipper dog at Mata er soleklart valg der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Kan fort bli Hazard og han er vel billigere i tillegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå