mokkasinen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Holder på å tenke ut fantasy laget mitt for sesongen og har skikkelig trua på Chelsea i år så vil ha med mest mulig Chelsea spillere, men lurer på om hvem av spissene jeg skal velge. Hvem tror dere er spissen Mourinho vil ha som førstevalg iår? Regner med de vil spille med 1 spiss. Vil det være et soleklart førstevalg eller kommer Morinho til å rotere mye mellom Lukaku, Torres og Ba? Vet det er vanskelig å si, men vil bare høre Chelsea fansens synspunkter på det:) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg tror og håper på Lukaku. Ba er ikke god nok til å være med å kjempe om førstevalget. Så det står mellom Torres og Ba. Utifra fra Lukaku har vist i pre season hadde jeg holdt en knapp på han. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Spørs om jeg velger å stå opp selv ja. Kan bli en fin kamp Hvilken dag/natt går kampen? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hvilken dag/natt går kampen? Onsdag natt til torsdag klokka 01:45 BST som vil si 02:45 for oss nordmenn. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Nå har Instadronningen Mata fått Torres og Azpilicueta på instagram: ft9_official og cesarazpi Så for å oppsummere med Chelsea spillere på Instagram @andreschuerrle (Andre Schürrle) @chelseafc (Chelsea FC) @cesarazpi (Cesar Azpilicueta) @davidluiz_4 (David Luiz) @Dude7811 (Didier Drogba) - Riktignok ikke en Chelsea spiller, men må nevnes. @ft9_official (Fernando Torres) @frankilampard (Frank Lampard) @ihenrique_ (Henrique Hilario) @iam_ess (Michael Essien) @juanmatagarcia (Juan Mata) @kalle14 (Kevin de Bruyne) @lpiazon (Lucas Piazon) @marcovanginkel (Marco van Ginkel) @markomarin21 (Marko Marin) @oscar_emboaba (Oscar) @romelu_lukaku18 (Romelu Lukaku) @iamryanbertrand (Ryan Bertrand) @nathanake57 (Nathan Ake) @ashcoley3 (Ashley Cole) - Privat bruker så godtar nok ikke dessverre. @oriolrv (Oriel Romeu) - Også gjort brukeren privat Tror det skal være alle. Er iallefall de jeg har fått med meg! Endret 6. august 2013 av Emils. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Barcelona med et bud på £35m på David Luiz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Er det forsatt bare Sky som har meldt det ? Leste det tidligere, men tok det med en god klype salt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Regner med det, men er visstnok legit. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kjære gud i himmelen, ikke selg Luiz til Barcelona! Det er nok av forsterkninger i det laget for denne sesongen syns jeg. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Tror Luiz blir. Han blir iallefall ikke billig om han går. 35£ mill er for lite. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Skal de ha Luiz får de punge ut minst £45m Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Da hadde han vel blitt tidens dyreste spiller som ikke spiller i en "typisk" offensiv posisjon? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har dere noen lagoppstilling enda for inatt forresten? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Eneste som er bekreftet er at Luiz er skadet tror jeg. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) "Skade" betyr jo overgang i disse tider. Snart går han vel til tabloidene i England for å sutre Endret 7. august 2013 av HeHauken Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hvor går kampen? Cmore? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Chelsea tv aka coolsportZ Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hvor går kampen? Cmore? Personling skal jeg streame den (lovlig) på bet365.com Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Blir nok å se reprise i morgen etter jobb på ChelseaTV tenker jeg. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg skal legge meg kl 22:00, stå opp klokka 03:00, og sove 2 timer etter kampen igjen, før jeg drar på jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå