Aleks Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Ganske stor forskjell på den alderen og. Sånn for fotballspillere. Ganske stiv pris for en spiller som mest sannsynlig snart har lagt sine beste år bak seg. Må vel være mulighet for å få tilbake pengene om det viser seg at de er misinformerte. Selv om det kanskje ikke er A. Madrid sin feil heller. Endret 22. juli 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 Obligatorisk John Terry-vits om det nye barnet i England. 4 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Uslåelig Chelsea. Fra 08-09-sesongen. Create your own lineup at football-formation.com Endret 22. juli 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Hadde ærlig talt ikke hørt om han her før lagoppstillingen kom, men skal si han gav et bra førsteinntrykk. 17 år! http://www.youtube.com/watch?v=zbQLLvMXimE Endret 22. juli 2013 av Aleks Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 Hadde ærlig talt ikke hørt om han her før lagoppstillingen kom, men skal si han gav et bra førsteinntrykk. 17 år! Spiller ikke han venstreback? Har en følelse på at han, Romeu, van Aanholt og Aké kan utgjøre en del av et bra lag om noen år. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 Obligatorisk John Terry-vits om det nye barnet i England. Selv om jeg er CFC-supporter, kan jeg le av Terry-vitser, og det er jeg glad for. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 Hadde ærlig talt ikke hørt om han her før lagoppstillingen kom, men skal si han gav et bra førsteinntrykk. 17 år! Skal ærlig innrømme at jeg trodde det var Bertrand som hadde scoret. (Altså Engelske-versjonen). Trodde bare appen jeg brukte hadde et merkelig navn på Ryan Bertrand. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 Obligatorisk John Terry-vits om det nye barnet i England. Den der begynner å bli like obligatorisk som "Arsenal og Wenger interessert i [sett-inn-navn-så-lenge-gutten-er-ung-eller-nyfødt]." Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Den der begynner å bli like obligatorisk som "Arsenal og Wenger interessert i [sett-inn-navn-så-lenge-gutten-er-ung-eller-nyfødt]." At Wenger satser på spillerutvikling er jo bare positivt, istedenfor Chelsea (jeg skal innrømme det), Man City og Pari$ $t-Germain, som kaster rublene/dirhamene/euroene rundt seg. Men det skal sies at det er en stund siden Chelsea gikk fullstendig amok med lommeboka til Roman. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 At Wenger satser på spillerutvikling er jo bare positivt, istedenfor Chelsea (jeg skal innrømme det), Man City og Pari$ $t-Germain, som kaster rublene/dirhamene/euroene rundt seg. Men det skal sies at det er en stund siden Chelsea gikk fullstendig amok med lommeboka til Roman. En stund siden? Forrige sesong ble det brukt £84,300,000 på nye spillere.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Har ikke helt oversikten, men forrige år mener du vel ? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 En stund siden? Forrige sesong ble det brukt £84,300,000 på nye spillere.... Oi.... so... much...money. Men de ligger ihvertfall ikke på toppen når det gjelder pengebruk. Der tror jeg PSG og Man City troner alene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Har ikke helt oversikten, men forrige år mener du vel ? Forrige sesong, altså sommer- og vintervinduet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Da er det jo bra. Så lenge man ikke bruker mest må man være fornøyd. Og så tjente jo chelsea 60 mill på CL....... Så...... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Ikke noe stress å være kjøpelag, så lenge man passer på å ikke bruke mest penger :-) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Er en stund siden vi har gått amok med lommeboka til Roman på overgangssummer, ja. De 84m millionene tjente klubben i fra feks CL, PL, sponsorer, spillersalg og billettinntekter. Chelsea er lure og bruker pengene de tjener på fotballspillere de. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Spiller ikke han venstreback? Har en følelse på at han, Romeu, van Aanholt og Aké kan utgjøre en del av et bra lag om noen år. Var på høyrevingen forrige kamp ihvertfall. Den der begynner å bli like obligatorisk som "Arsenal og Wenger interessert i [sett-inn-navn-så-lenge-gutten-er-ung-eller-nyfødt]." [Navn på nysignering]'s wife have agreed terms with John Terry. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Bertrand Traoré fyller 18 på bursdagen min (6. september). Etter hva jeg har sett av ham ville det være en flott gave å få han signert. Endret 23. juli 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Regner med at vi signerer Tra'ore når han blir 18, forså låne han ut eller no sånt, vi har jo: Mata, Oscar, Hazard, KDB, Schurrle, Moses.. Må si at jeg er ganske fornøyd med de offensive midtbanene vi har.. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Regner med at vi signerer Tra'ore når han blir 18, forså låne han ut eller no sånt, vi har jo: Mata, Oscar, Hazard, KDB, Schurrle, Moses.. Må si at jeg er ganske fornøyd med de offensive midtbanene vi har.. Spesielt når gjennomsnittsalderen er på 22,33. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå