Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 BundesligaLucas @BundesligaLucas 2m Boateng puts Bayern 1-0 after a double save from Drobný. That's Bayern's 51st goal from their 6 friendlies. Merker vi skal få slite i Super Cup ja. Alltid spennende med kamper der vi er underdogs. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Hva er resultatene til Bayern? Morsomt å spille som underdogs? Får håpe vi tar en At. Mad., da. Selv om seier aldri har vært et alternativ. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Var morsomt i CL 11/12 ihvertfall. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Nå er stallene annerledes. Bayern er hevet med 2 hakk, Chelsea med 1. Er vel bare på venstreback Chelsea er sterkere enn Bayern, SÅ VIDT. Endret 20. juli 2013 av Den utvalgte Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Ja. Det er helt klart at Bayern har hevet seg langt flere nivåer enn Chelsea siden da. De var jo strengt tatt flere hakk over oss da og. Det vil også være mer press på offensivt spill i fra oss vil jeg tro. Jeg blir ihvertfall skuffet om vi går inn for en veldig defensiv strategi med den stallen vi har nå. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Fordi du har nesten 22,5 K innlegg her. Hvordan fikk Swaeeweaeser den hjelmen? Cech sin er spesial-lagd, skal ScaweAEWESEser spille med hjelm? Ser du ikke at det er Photoshop? Se på hjelmen til Cech, deretter, se på Schwarzer. Ganske enkelt å oppdage engetlig, selv om han/hun som har laget bildet fortjener credit.... Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Nå er stallene annerledes. Bayern er hevet med 2 hakk, vi med 1. Er vel bare på venstreback Chelsea er sterkere enn Bayern, SÅ VIDT. På offensiv midt da? Er ikke Mata bedre enn Götze? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Har uansett lite å si hvem som er best av Mata og Götze når midtbanen deres er sterkere enn vår. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Nei. Kort og godt må jeg si... latterlig å svare på et slikt spørsmål hvis man ikke har en begrunnelse. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Mata er en spiller med en evne: Pasninger. Götze er en spiller med alle andre evner. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Mata er en spiller med en evne: Pasninger. Götze er en spiller med alle andre evner. Vi har Hazard.. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 De har Robben. Prøv så mye du vil, nevn en spiller i en posisjon, og jeg kan nevne en bedre på Bayern. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 De har Robben. Prøv så mye du vil, nevn en spiller i en posisjon, og jeg kan nevne en bedre på Bayern. A.cole.. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 A.cole.. Pdd. er nok Cole bedre enn Alaba, men det er ikke med stor margin det heller akkurat. Skal dog få for den. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 De har Robben. Prøv så mye du vil, nevn en spiller i en posisjon, og jeg kan nevne en bedre på Bayern. Cech? Neuer er ikke bedre, så da må reservekeeperen deres være forferdelig god Cechmate Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Cech? Neuer er ikke bedre, så da må reservekeeperen deres være forferdelig god Cechmate Neuer er verdens beste keeper atm. Deretter Casillas og Buffon. Cech er KANSKJE på topp 7. Scharaweraweaeser er ingen GOD keeper. Erfaren, ja... Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Chelsea har avvist et bud fra Liverpool på Ryan Bertrand. Dumt! Hadde ikke PVA blitt lånt ut, samt Wallace ikke fått arbeidstillatelse, så ville Chelsea solgt... Greia er at nå har Chelsea bare A. Cole der. Endret 20. juli 2013 av Den utvalgte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå