Aleks Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Rob Beasley @1RobBeasley 1h Don't u hate when u get in bed, turn off light and then c the light shining thru wardrobe door cos u ain't shut it properly!!! Shd I get up? Han kan ikke ha det riktig bra med seg selv. 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Juan Mata García @juanmata10 35m All my support for Tito and his family, we are with you #getwellsoonTito #AnimsTito Holder høy klasse som alltid. Ikke noen bombe engetlig... Mata er bare simpelthen en slik person. Hold oss oppdatert ang. han Rob-fyren som skulle komme med nyheter til oss! Rob Beasley @1RobBeasley 1h Don't u hate when u get in bed, turn off light and then c the light shining thru wardrobe door cos u ain't shut it properly!!! Shd I get up? Han kan ikke ha det riktig bra med seg selv. Dette er en sær mann. Men det er forsåvidt Redknapp, Mourinho og Luiz også... Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Prøver du å bruke kontraster til å forvirre? Med tanke på at du tidligere sa at Rooney var offisielt når han åpenbart ikke var det? Ganske smart. Takk! Hva var rart med at han ikke fikk sove? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Han har ikke skrevet den enda, men om det er det samme som mirror melder så burde han egentlig bare sove videre. Tragisk å lage en sak ut av ingenting egentlig. Mirror melder at Torres og Terry ikke skal forvente å ha fastplass. Itillegg til at Mourinho sier at spissene i klubben (tenker vel først og fremst på Ba her) ikke har den nummer 10. rollen som enkelte spisser har (les. Rooney). Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Er det siste avsnittet ditt en overraskelse? ALLE vet at vi ikke spiller med falske spisser. Ibrahimovichs er blitt litt mer voksen nå. Dro på Fan Bomel-kamp. Endret 19. juli 2013 av Den utvalgte Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Schwarzer ser ut til å trives. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Skal alle chelsea keeperene spille med hjelm nå? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Det hadde vært litt av en tradisjon. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Ny plass å putte på en sponsor da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Ikke dumt! Kanskje du skal skaffe deg en jobb innenfor markedsføring? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Hvordan vet du at eg ikke har det? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 På samme måte som at jeg vet du har på deg en svart t-skjorte akkurat nå. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Fordi du har nesten 22,5 K innlegg her. Hvordan fikk Swaeeweaeser den hjelmen? Cech sin er spesial-lagd, skal ScaweAEWESEser spille med hjelm? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 På samme måte som at jeg vet du har på deg en svart t-skjorte akkurat nå. Hehehehe.... Litt artig at eg akkurat nå har en kritt kvit t-skjorte på meg. Mens eg nesten uten unntak har kun svarte t-skjorter når eg er på jobb. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Søren! Hadde vært litt gøy om jeg traff. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Fordi du har nesten 22,5 K innlegg her. Hvordan fikk Swaeeweaeser den hjelmen? Cech sin er spesial-lagd, skal ScaweAEWESEser spille med hjelm? Man får kjøpt slike hjelmer. Er ikke noe hokuspokus. Regner med at de som har så mye peiling som det vet slike ting. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Vil tro Cech har et par i reserve og. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Hvorfor skulle han trenge fler enn en? Og hvorfor har han bare sort? Skulle likt en rosa en, og med en grønn maske elns, som han hadde. Skal Mark Ssweaefdsyser, spille i hjelm? Får han lov? Eller blir det å gjøre narr av Cech? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Skulle hatt en hjelm med neonlys. Kunne vært en fordel på straffespark osv. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Skal alle chelsea keeperene spille med hjelm nå? Det er psyke middelet vi har når vi spiller mot spillere som Messi, bare derfor han ikke treffer innenfor stengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå