Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Skrivemåten og personligheten er ugjenkallelig.

 

Men nok off-topic. Hva er deres forventninger til kommende sesong, og er dere lysten på Rooney?

Lenke til kommentar

Skrivemåten og personligheten er ugjenkallelig.

 

Men nok off-topic. Hva er deres forventninger til kommende sesong, og er dere lysten på Rooney?

 

Jeg har også blitt mistenkt for å være Wendelinho... sjekket hans aktivitet, merkelig bruker, eller skal jeg si brukere, men jeg tror ikke Den Utvalgte er Wendelinho.

 

Samme det, uansett, hva om vi kjøper Loic Remy, fra QPR? Eller er han for dårlig? Er han en såkalt "bloody cunt" ala Suarez og Ribéry?

Lenke til kommentar

Nå synes jeg ikke at vi skal spekulere i om Den utvalgte er en banna bruker... sjekket Wendelinho og siste forumaktivitet er fra høsten 2010 (snart, TRE år siden), hvordan har det seg at han blir husket så godt?

Han hadde flere brukere etter det. Nå er den diskusjonen over. De som ønsker å følge opp dette gjør det med en administrator. OK?

Lenke til kommentar

Skrivemåten og personligheten er ugjenkallelig.

 

Men nok off-topic. Hva er deres forventninger til kommende sesong, og er dere lysten på Rooney?

 

Forventningene er selvsagt høye når Mourinho er tilbake i klubben. Dersom vi får en av spissene våre i dødelig form kan vi gå en veldig bra sesong i møte, spesielt med tanke på at Ferguson har gitt seg på Old Trafford.

 

Rooney vil jeg ikke ha. Jeg har vanskelig for å tro at han vil kunne rettferdiggjøre overgangssummen og lønningen han eventuellt vil få, som ikke snakk om småpenger.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Rob Beasley ‏@1RobBeasley 2m

Will b on video too. I'm the one in the pink shirt!

 

Chelsea FC ‏@chelseafc 14m

Jose Mourinho, his coaching staff and the Chelsea players also all send their best wishes to Tito Vilanova for his fast recovery.

 

Chelsea FC ‏@chelseafc 16m

Everyone at Chelsea Football Club sends their best wishes to Tito Vilanova for a speedy recovery.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...