Aleks Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Nope. Slike ting pleier riktignok å være et skikkelig antiklimaks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Skrivemåten og personligheten er ugjenkallelig. Men nok off-topic. Hva er deres forventninger til kommende sesong, og er dere lysten på Rooney? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Håper å utfordre tittelen istedet for å være med i kampen om topp 4. Er ikke gira på Rooney, men om United-fans kan bli glad i RvP kan vel vi bli glad i Rooney. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Skrivemåten og personligheten er ugjenkallelig. Men nok off-topic. Hva er deres forventninger til kommende sesong, og er dere lysten på Rooney? Jeg har også blitt mistenkt for å være Wendelinho... sjekket hans aktivitet, merkelig bruker, eller skal jeg si brukere, men jeg tror ikke Den Utvalgte er Wendelinho. Samme det, uansett, hva om vi kjøper Loic Remy, fra QPR? Eller er han for dårlig? Er han en såkalt "bloody cunt" ala Suarez og Ribéry? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Det siste vi trenger er en umotivert spiller ala Torres (eller kanskje Rooney.) Zlatan (som tilfeldigvis rimer tilfeldigvis på Satan ) har kommet med dette: Journalist: Zlatan, hva har du tenkt til å kjøpe til din kone som bryllupsgave?"Zlatan: "Hun har jo en Zlatan. Endret 19. juli 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Nå synes jeg ikke at vi skal spekulere i om Den utvalgte er en banna bruker... sjekket Wendelinho og siste forumaktivitet er fra høsten 2010 (snart, TRE år siden), hvordan har det seg at han blir husket så godt? Han hadde flere brukere etter det. Nå er den diskusjonen over. De som ønsker å følge opp dette gjør det med en administrator. OK? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Skrivemåten og personligheten er ugjenkallelig. Men nok off-topic. Hva er deres forventninger til kommende sesong, og er dere lysten på Rooney? Forventningene er selvsagt høye når Mourinho er tilbake i klubben. Dersom vi får en av spissene våre i dødelig form kan vi gå en veldig bra sesong i møte, spesielt med tanke på at Ferguson har gitt seg på Old Trafford. Rooney vil jeg ikke ha. Jeg har vanskelig for å tro at han vil kunne rettferdiggjøre overgangssummen og lønningen han eventuellt vil få, som ikke snakk om småpenger. Endret 19. juli 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Rob Beasley @1RobBeasley 2m Will b on video too. I'm the one in the pink shirt! Chelsea FC @chelseafc 14m Jose Mourinho, his coaching staff and the Chelsea players also all send their best wishes to Tito Vilanova for his fast recovery. Chelsea FC @chelseafc 16m Everyone at Chelsea Football Club sends their best wishes to Tito Vilanova for a speedy recovery. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Ikke noe nytt ang denne nyheten? Han sa han skulle komme med nyheten klokken 12, men så vidt jeg vet så dreier det seg om Torres og Terry. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Steve Lima @SteveLima1 4m Just filmed vid with @1RobBeasley after his interview with Jose M today... hard to keep schtum til midnight when it's released #CFC Melkes godt ja. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Rob Beasley @1RobBeasley 4 m Wow 3am - poor Nando. Good night Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Om det er om Torres er det ikke at han drar. Det offentliggjøres neppe i et intervju av Mourinho. Sikkert bare litt prat om og rundt han. Endret 19. juli 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Hva var nyheten? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Vi vet ikke. Spekuleres i at Terry og Torres er ferdig i Chelsea. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Vi vet ikke. Spekuleres i at Terry og Torres er ferdig i Chelsea. Terry tror jeg blir til han legger opp. Tipper at det satses på Torres, og at Ba drar. Skal bli interessant å si hva fyren har å si. Lages veldig mye oppstyr ut av det, hadde vært morsommere om det var ang. noen som skulle inn, istédenfor noen som skulle ut. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 isaiah brown @izzyjaybrown 6m After there has been a lot of talk about my future, I can now official say I am a Chelsea Fc player!!!! Dreams do come true❤ 16-åringen som var på benken til WBA. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Hva var nyheten? Kommer ikke før 12.00 AM Tenk om det var et april-overgangsvindu, og at det var fleip om overganger på 1. april Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Juan Mata García @juanmata10 35m All my support for Tito and his family, we are with you #getwellsoonTito #AnimsTito Holder høy klasse som alltid. 1 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 isaiah brown @izzyjaybrown 6m After there has been a lot of talk about my future, I can now official say I am a Chelsea Fc player!!!! Dreams do come true❤ 16-åringen som var på benken til WBA. Feil. Ingenting på Chelseas nettside om det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Prøver du å bruke kontraster til å forvirre? Med tanke på at du tidligere sa at Rooney var offisielt når han åpenbart ikke var det? Ganske smart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå