Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Rooney eller ingenting" er jo på ingen måte noe å være lettet over. Da blir risikoen for å betale blodpris mye større.

 

Det jeg var lettet over var at Chelsea ikke hadde tilbudt Mata + £15m for Rooney.

 

Vet ikke hvor smart det er å kjøpe Rooney, men det er bra at de ikke er villige til å selge Mata (spesielt til United, som er en av neste års tittelrivaler.)

 

Hvorfor Mourinho vil kvitte seg med Mata?

 

post-189440-0-01570800-1374068251_thumb.jpg

 

Hæ? Har Mourinho benket Cech? :p

Lenke til kommentar

Vi har spilt en kamp..............

 

Men nei. Han benket Casillas i Real Madrid.

 

Ja, jeg skjønte det. Derfor var det litt "småerting" fra min side, siden RM-fans vil hevde at Casillas er verdens beste, mens jeg hevder at Cech er verdens beste.

 

Derfor var det ikke annet enn småerting fra min side i retning RM-fans, ikke seriøst ment. ;)

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar
Chelsea FC ‏@chelseafc 34 m

Jose Mourinho says Chelsea is so special that when he was in two other fantastic countries and clubs, he was wishing to be back. #CFCtour

 

Chelsea FC ‏@chelseafc 29 m

Mourinho repeats that there is no chance of @juanmata10 or @DavidLuiz_4 leaving. They will be at Chelsea this coming season. #CFCtour

 

Sam Wallace ‏@SamWallaceIndy 1 m

Mourinho asked general question about World Cup by Malaysian press. 'If players are second choice for their club, they are in trouble'

Hmmm

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Fine sitater. Det siste hinter vel bare til at alle virkelig må kjempe om plass i laget ellers får det konsekvenser for dem neste sommer og.

 

Jason Burt ‏@JBurtTelegraph 17m

Mourinho wants Rooney; it appears Rooney wants #CFC + Moyes doesn't want to sell. Not this summer. That's the situation as I understand it.

 

Viktig å ha en god reserve for RvP tydeligvis.

Lenke til kommentar

Ikke egentlig så lenge Moyes dropper Kagawa slik som SAF gjorde. Men om han vil spille spiss er det lettere for han å utkonkurrere Torres, Ba og Lukaku i forhold til RvP. Spesielt når manageren har bestemt seg på forhånd uten å i det hele tatt prøvd noen av dem i systemet sitt.

 

CarloFan ‏@CarloFan 1m

Mourinho—"We signed three (Schwarzer/MvG/Schurrle) but we have seven (Essien/KdB/Kalas/Lukaku), so it's fantastic work this summer." #CFC

 

Her har vi spart endel penger på å være kjappe på markedet og smarte. Bra å se.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...