SUSE and Pepsi Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Bare jeg som finner innholdet av hva du skriver og ditt avatar-valg en smule ironisk? Fisker etter plusser eller? Uansett. Sutrekjerringer som Rooney (og evt. Torres) har jeg ikke lyst til å se i Chelsea-trøye. "Buhu, jeg får ikke mer enn £250 000 i uka..." Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jepp. Disse spillerne drar til Asia: Petr Cech, Mark Schwarzer, Jamal Blackman, Branislav Ivanovic, John Terry, Gary Cahill, Tomas Kalas, Ashley Cole, Ryan Bertrand, Michael Essien, Frank Lampard, Josh McEachran, Marco van Ginkel, Ramires, Kevin De Bruyne, Eden Hazard, Victor Moses, Andre Schurrle, Demba Ba, Romelu Lukaku, Sam Walker, Nathaniel Chalobah, Lucas Piazon, Islam Feruz Hva tenker dere er beste oppstilling? Tror jeg går for: Cech Ivanovic - Cahill - Terry - Cole Essien - MvG KDB - Hazard - Schurrle Lukaku van Ginkel på defansiv? Er det så smart da? Uansett, gleder meg til å se Essien i Chelsea-trøye igjen. Det er spilleren jeg er mest spent på. Han kan jo spille i ørten forskjellige posisjoner... midtstopper, høyreback, defansiv midt, sentral midt, og det finnes sikkert flere. Æsj. Jeg hadde lyst til å se Romeu i Chelsea-trøye neste sesong Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Fan Hinkl ER def. mid. Når går kampen mot Singha All Stars 17. Juli? Altså: KL:? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Essien som tar det defensive i den oppstilingen der. Optimalt skulle Mikel vært der, men han er ikke med til Asia. MvG er kjøpt inn for å være en dyptliggende spiller bak der og skal sende passninger opp. Slik som Lampard var forrige sesong, bare at det aldri funket på den måten. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Må si dere har et utrolig spennende lag på gang. Det virker jo som om dere vil få en langt større tropp i år, da en del spillere som var på lån i fjor nå blir værende, og det vil jo bety at spillere vil få hvile når de trenger det. Men Rooney tror jeg dere bare kan ta å drite i Moyes må drikke seg rimelig full for å selge Rooney til en av de største tittelrivalene. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Fan Hinkl ER def. mid. Når går kampen mot Singha All Stars 17. Juli? Altså: KL:? Hvor har du det fra? Er ikke han sentral/offensiv? Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 David James signerte jo for en tredjedivisjonsklubb i full tilstand, så send Roman og noen Tequillas, så skal vi se hvem som spiller spiss for Chelsea neste sesong. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Van Ginkel er boks-til-boks a lá Lampard. Jeg håper fremdeles at det er noe hold i de Rossi-ryktene. Han hadde vært perfekt på midten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Må si dere har et utrolig spennende lag på gang. Det virker jo som om dere vil få en langt større tropp i år, da en del spillere som var på lån i fjor nå blir værende, og det vil jo bety at spillere vil få hvile når de trenger det. Men Rooney tror jeg dere bare kan ta å drite i Moyes må drikke seg rimelig full for å selge Rooney til en av de største tittelrivalene. Veldig mye spennende på gang ja. Mange som mener det er Emenalo som skal ha æren for hvordan innkjøpene våre har endret seg. Bildet viser gjennomsnittsalder på kjøpte spillere siden Roman kom til klubben. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) At Michael Emenalo er ''takken'' for innkjøpene er bare tull. Roman bestemmer, deretter så kommer Bruce Buck, også markedsføreren Ron Gourlay. Hva GJØR en Sportsdirektør som Michael? Endret 13. juli 2013 av Den utvalgte Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Du tror Roman drar verden rundt og scouter talent? Han har nok siste ordet på store signeringer, men folka i klubben har en jobb og. Tror du Mourinho og Emenalo bare diskuterer hvor mye sukker som er best i kaffen på treningsfeltet? 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Kan også nevne at det er masse bilder i fra turen til Thailand her: http://imgur.com/a/mSKGY Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Ja, de diskuterer sukker. Bare se på bildet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 At Michael Emenalo er ''takken'' for innkjøpene er bare tull. Roman bestemmer, deretter så kommer Bruce Buck, også markedsføreren Ron Gourlay. Hva GJØR en Sportsdirektør som Michael? Herregud. Snakk om å leve i et hundehus. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Kamptråd for pre season: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1525607 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 I følge alles venn og twitterhelt Tancredi Palmeri har vi nå kontaktet Rooney´s agent. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Få han over. Er vel ikke mange klassespisser igjen på markedet. Iallefall ikke etter at drittSG snapper Cavani. Zlatan er nok uaktuell også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Føler det er bedre å gi skyhøy lønn og få Zlatan for rundt 20m enn Rooney med skyhøy lønn til 30m. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Zlatan er vel ikke glad i å være i klubbene særlig lenge. Han kommer også fort på kant med sentrale personer i klubben. Nå tror jeg ikke Zlatan og Mourinho ville blitt noe problem, men Zlatan kunne fort hengt seg opp i problemer med Roman. Rooney er 4 år yngre også. Itillegg til at han kanskje ikke har behovet for å flytte på seg slik som Zlatan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå