Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp.

 

Disse spillerne drar til Asia:

 

Petr Cech, Mark Schwarzer, Jamal Blackman, Branislav Ivanovic, John Terry, Gary Cahill, Tomas Kalas, Ashley Cole, Ryan Bertrand, Michael Essien, Frank Lampard, Josh McEachran, Marco van Ginkel, Ramires, Kevin De Bruyne, Eden Hazard, Victor Moses, Andre Schurrle, Demba Ba, Romelu Lukaku, Sam Walker, Nathaniel Chalobah, Lucas Piazon, Islam Feruz

 

Hva tenker dere er beste oppstilling? Tror jeg går for:

 

Cech

Ivanovic - Cahill - Terry - Cole

Essien - MvG

KDB - Hazard - Schurrle

Lukaku

 

van Ginkel på defansiv? Er det så smart da? Uansett, gleder meg til å se Essien i Chelsea-trøye igjen. Det er spilleren jeg er mest spent på. Han kan jo spille i ørten forskjellige posisjoner... midtstopper, høyreback, defansiv midt, sentral midt, og det finnes sikkert flere.

 

Æsj. Jeg hadde lyst til å se Romeu i Chelsea-trøye neste sesong :(

Lenke til kommentar

Essien som tar det defensive i den oppstilingen der. Optimalt skulle Mikel vært der, men han er ikke med til Asia. MvG er kjøpt inn for å være en dyptliggende spiller bak der og skal sende passninger opp. Slik som Lampard var forrige sesong, bare at det aldri funket på den måten.

Lenke til kommentar

Må si dere har et utrolig spennende lag på gang. Det virker jo som om dere vil få en langt større tropp i år, da en del spillere som var på lån i fjor nå blir værende, og det vil jo bety at spillere vil få hvile når de trenger det.

 

Men Rooney tror jeg dere bare kan ta å drite i ;) Moyes må drikke seg rimelig full for å selge Rooney til en av de største tittelrivalene.

Lenke til kommentar

Må si dere har et utrolig spennende lag på gang. Det virker jo som om dere vil få en langt større tropp i år, da en del spillere som var på lån i fjor nå blir værende, og det vil jo bety at spillere vil få hvile når de trenger det.

 

Men Rooney tror jeg dere bare kan ta å drite i ;) Moyes må drikke seg rimelig full for å selge Rooney til en av de største tittelrivalene.

Veldig mye spennende på gang ja. Mange som mener det er Emenalo som skal ha æren for hvordan innkjøpene våre har endret seg. Bildet viser gjennomsnittsalder på kjøpte spillere siden Roman kom til klubben.

 

signings.png

Lenke til kommentar

Zlatan er vel ikke glad i å være i klubbene særlig lenge. Han kommer også fort på kant med sentrale personer i klubben. Nå tror jeg ikke Zlatan og Mourinho ville blitt noe problem, men Zlatan kunne fort hengt seg opp i problemer med Roman. Rooney er 4 år yngre også. Itillegg til at han kanskje ikke har behovet for å flytte på seg slik som Zlatan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...