Den utvalgte Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Hvor er Mata og Torres, og Mikel? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 De som var med i confederations cup får en ekstra ferie. Dette innebærer Oscar, Mata, Torres, Azpilicueta og Luiz Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Rooney til Chelsea? Kan ikke se det for meg. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Allerede klar han. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Allerede klar han. Han er ikke "klar" før minst én av de involverte parter (Rooney, Chelsea eller United) har bekreftet det. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Herr Brun, word! Det er mye tull der ute, spes twitter. Ingenting er pålitelig før det er bekreftet av disse partene som Herr Brun nevnte. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Vedder et sandkorn på stranda på at Roo er klar før sesongstart. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Noen som har bestilt billetter fra ticket2.com? Hvorfor jeg spør er fordi dama har kjøpt billetter til meg(bursdagsgave) Og nå lurer jeg på om hun har tabba seg ut? Uansett skal se Chelsea-Man.City på langsiden. Bra? Blir min første kamp på SB, god daamn jeg gleder meg.. Endret 12. juli 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 Vedder et sandkorn på stranda på at Roo er klar før sesongstart. Håper du virkelig ikke taper det veddemålet. Tenk om du liksom måtte gå ned til stranden og plukke opp et helt sandkorn. Kan få hjerteinfarkt av slik. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 Vet. Btw: Ikke la jenter kjøpe fotball-kamper. De gjør feil = Blir bare grin og drama av det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 Hvor gammel var du igjen? Synest du jenter er ekle? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 ChelsTransferGossip @ChelsTransfer 3m Mourinho on @WayneRooney (2/2): "He is fast and direct and I like him. But he is a Manchester United player" #CFC #MUFC (Mail) ChelsTransferGossip @ChelsTransfer 3m Mourinho on @WayneRooney (1/2): "It’s a funny trick question. He is a player I like very much but I can’t say much more" #CFC #MUFC (Mail) Har Rooney i det hele tatt spilt spiss de siste sesongene? For plassene bak spissen er opptatt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 Chelsea har forresten bestemt seg for å hjelpe supportere som må reise langt til bortekamper som feks Newcastle og United. Fint gjort av klubben. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 Asked about this, Moyes said: 'Unless I was speaking Double Dutch last week, we said Wayne Rooney is not for sale. 'People are entitled to talk about good players. I'm getting asked plenty of questions about Wayne. 'Jose has been asked about players as well. It's hard to keep repeating myself but I will - Wayne is a Manchester United player and it will remain that way. 'I think Jose said, in his comments, that he doesn't normally talk about other players. But it does happen. 'I think I've covered all of the things on Wayne. I've given you everything about his injury. 'What you must remember is that Manchester United is a football club and I've got a team, and this is not about any one individual. 'I many ways, I'm only interested in the team. I will answer questions on Wayne ,but some of them are just reverting back to things I've covered.' Får håpe Moyes er ærlig. Har ikke så vanvittig i mye mot Rooney, men lønnen hans er veldig høy og skal vi tro de rødkledde på forumet her så er han en skikkelig latsabb og. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 Sky Sports News @SkySportsNews 4m Chelsea midfielder Oriol Romeu joins Valencia on season-long loan #SSN Vet lite om hvor sterk midtbanen deres er, men går ut i fra at han har en bedre sjanse til å få en fast plass der enn her. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 Costa og Albelda er borte nå, så han får plass. Men hva er greia med at klubben hjelper supportere som må reise langt? Nei, liker jenter, Jorun. Btw: De Rossi er Chelsea-spiller! Happy day! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg antar at du er en av de som også har kjøpt deg Chesea-trøye med Hulk, Falcao og Cavani bakpå? Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 Med De Rossi og Rooney signert nå, så kan sesongen starte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 Bare jeg som finner innholdet av hva du skriver og ditt avatar-valg en smule ironisk? Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 12. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2013 Ja, bare du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå