Aleks Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Bare rykter foreløpig. Aanholt går på lån til Vitesse og PSG bekrefter at de prøver seg på Cavani. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Dette med å flytte Luiz opp på midtbanen er bare tull. Han er en kjempegod midtstopper, ingen vits i å trene han opp for å bli en erstatning for Romeu eller andre middels gode spillere. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Han er bedre som defensiv midtbanespiller? Det er ikke risikosport. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Slik Luiz har utviklet seg, og viste i Brasil, så mener jeg Luiz er best som midtstopper. Han har farten og teknikken som er veldig fint å ha som midtstopper. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Ivanovic og Terry skal ha den plassen. Med Cahill som back-up. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Terry bedre enn Luiz og Cahill? Tviler. Dessuten er det ikke mye med 4 spillere som konkurrerer om 2 plasser. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Enig at Luiz r bedre som midtstopper, men tenkte hvis det var krise, så kunne vi flytte Luiz lengre opp, synes han spilte ganske bra som def.midt de gangene han fikk sjansen.. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Jo. 4 På 2 plasser er mye. Vi når ikke 70 kamper denne sesongen. Det GÅR ikke. Vi har f.eks. 3 på 1 plass (KP), og det skader ingen..? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg synes at fire spillere på to plasser er ganske greit jeg... litt konkurranse må det være, det blir jo dritt hvis ikke det er konkurranse. Alle vet jo hvordan det gikk med Torres (selv om det er flere grunner enn bare konkurranse som har forårsaket den dårlige formen). Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Ba er ikke konkurranse, for noen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Ba er ikke konkurranse, for noen. ?? Du mener Torres er mye bedre? Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Ja? Han har vært i verdenstoppen. Han er raskere, en bedre avslutter, og best av alt, han passer best inn i Tiki-Taka-spillet Mazacar driver på med bak han. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Bare et lite spørsmål: Hvordan multisiterer man? Jeg trykker på "Multisitat"-knappen, men det lar seg ikke gjøre å multisitere innlegg. Jeg har også større tro på Torres enn på Ba. Endret 8. juli 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg personlig har litt sansen for Romeu. Hvis Essien legger opp om noen år og Mikel blir solgt, da tror jeg at Romeu kanskje kan være i stand til å ta over. Det forutsetter at vi skaffer enda en defensiv midtbanespiller. Lampard legger sikkert skoene på hylla snart, Mikel blir sikkert solgt, og Essien begynner å trekke på åra, tja. Romeu + En ny defensiv midtbanespiller. Men det er ganske langt frem i tid, forhåpentligvis. Har både sansen for Mikel, Lampard og Essien. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Bare et lite spørsmål: Hvordan multisiterer man? Jeg trykker på "Multisitat"-knappen, men det lar seg ikke gjøre å multisitere innlegg. Jeg har også større tro på Torres enn på Ba. Du trykker multisitat på n innlegg du vil sitere, og deretter trykker du på "Svar på n siterte innlegg" nede i høyre hjørne. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Dukker bare opp et enkelt sitat... selv om innlegget jeg trykker "Svar" på inneholder et sitat, kommer ikke dette sitat med i mitt innlegg... er det jeg som misser noe her? Endret 8. juli 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Det stemmer. Du får kun med siste del av et innlegg. Dette gjorde de for å unngå lange innlegg med samme innhold. Sikkert like greit akkurat i dette tilfellet...... Multi sitat er sitat fra flere forskjellige innlegg på en gang. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Tydligvis ikke en så voldsom start på pre-season idag. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2013 Er ikke mer som skal til for å glede meg som Chelsea-supporter enn et par bilder fra Chelsea sin Twitter-konto. Herlig å se gutta tilbake i blått, samt Mourinho ser ut til å smile på hvert bilde han er avbildet i. Tror dette kan bli en fin sesong. :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå