Lemongrass Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Bare meg eller ser vår nye signering litt gal ut? Ser i hvertfall ikke ut som en person som sier nei til piker, vin og sang. Er vi uheldig faller han ned fra en barstol og er ute med skade et par måneder i kjent Carroll stil. Endret 5. juli 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Hehe, flere som mener han ligner på Bieber og, selv om jeg ikke er helt enig. Kommer sikkert til å få mange fjortiss-jente-fans som Torres og Ramos har. Håper virkelig han slår igjennom. Mange som mener han har fysikken som trengs i PL og. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 At han ligner på Bieber? Er dere blinde? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Er vel bare jeg som har nevnt det her inne i forbindelse med at jeg ikke syntes det? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 van Ginkel? Bieber? Ikke i det hele tatt. Ser mer ut som om han er nervøs for at en asteroide skal treffe jorda... Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Håper han er like god til å spille fotball som Bieber er til å synge. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 Eh... Når ble Bever god til å synge? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Hæ? Det han mener, er at hvis han er like god til å spille fotball som det Bieber er til å synge, da er det altså en dritt spiller. Og han ønsker sikkert at spilleren skal være dritt, fordi han er en Chelsea-hater. Det er en gretten L'pool-fan, eller et dårlig forsøk på å skaffe plusser, eller begge deler. Endret 5. juli 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Åja. Trodde selv L-supportere kunne være bedre i forsøk på det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 David Moyes sier at Rooney ikke er til salgs. Lewa til Bayern. Falc til Monaco. Cava til PSG. Higua til Arsenal. Suarez til... ? Higuain til arsenal ser ikke ut til å skje. Perez har blokkert overgangen. Ryktes også at Higuain har blitt overtalt til å bli Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Som fjerdevalg bak Benzema, Callejon, og Morata? Tviler. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Vi trenger def.midtbanespillere, kan KDB og MVG bekle disse rollene? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Nei. Det er det bare Mikel og til nøds Ramires som greier. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 MVG kan vel bekle den ene plassen. En boks til boks spiller lik Lampard. Vi har et par ankere i Essien og Mikel som kan bekle plassen ved siden av. Romeu har jeg ikke alt for stor tro på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2013 Essien og ja. Glemmer som regel en eller annen. Romeu har jeg masse tro på. Spilte bra under AVB før han plutselig forsvant og imponerte det lille han spilte under Rafa og. Et skadefritt låneopphold kan være akkurat det han trenger. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2013 Romeu er lånt ut, eller var det bare rykter? Så har vi jo også D.Luiz som vi kan flytte lengre opp på banen.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå