Sir Game Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg må bare gratulere CFC folka med Petr Cech. Verdens beste keeper for øyeblikket. Since when? Cech har aldri vært verdens beste, bare pga han spiller i PL så blir man ikke automatisk verdens beste. Casillas og ikke minst Gigi Buffon er høyder over. Gigi Buffon er vel allerede inni i diskusjonen om tidenes beste keepere, han har stått fast i Serie A siden han var 16, og han har såvidt passert 30. Han kommer til å spille til han er over 40, akkurat som Jimmy Fontana i Palermo. haha, jøssenavn! Vi er for once enig om noe (når det ikke har med United eller Liverpool å gjøre) Personlig så må jeg innrømme at jeg setter Casillas pittelitt over Buffon, men det er marginalt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 whaaat The Game Buffon er bedre enn Casillias vil jeg ihvertfall si. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 whaaat The Game Buffon er bedre enn Casillias vil jeg ihvertfall si. Som sagt marginalt... Smaken som baken Jeg har en forkjærlighet for Casiallas, selv om jeg også liker Buffon. Men Nightkeep veit sikkert hvorfor jeg liker Casiallas ørlitt bedre: Han spiller ikke i serie A. Avsluttningene er som kjent litt hardere og bedre plassert i LPD. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Casillas er vell mye dårligere i feltet en buffon. Buffon er god på alt, + han har mer erfaring en casillas. Og det er vell erfaringen hans som gjør han til en bedre keeper. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ingen som har fått med seg at Grant har fått sparken? Skysports Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Jepp, har det. Utrolig synd for han at det er pga. straffebom fordi han har jo gjort det ganske bra, bare en ting han gjorde feil og det var at Malouda startet CL finalen når Kalou har vist formen. Han valgte Malouda pga. navnet, ikke noe mer. Endret 24. mai 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 jo..fått med meg at Grant har fått sparken..og etter min mening, selv om han ledet laget til cl-finale og 2.plass i pl, så er det en fantastisk nyhet!! likte aldri grant som manager..jan, han gjorde sine saker bra, men jeg mener at han bare videreførte det Jose M skapte..du så jo at han ikke lyktes i starten, men når han gikk over til taktikken til JM så gikk plutselig alt bra...Han har hatt en god del rare avgjørelser, og han har ikke den taktiske hjernen jeg ønsker en Chelsea manager burde ha.. Tipper det blir enten Hiddink (Tja), Rijkaard(JA!) eller Laudrup(NEI!) som ender opp i Chelsea.. Laudrup sa jo opp og sa at han hadde blitt tilbudt jobb av en stor klubb...så vet ikke helt..men kjøpet av Boswiga er jo ganske rart nå..kanskje den fremtidlige manageren har lusket rundt i korridorene? Tviler på at Grant skal ha fått lov til å kjøpe en spiller, hvis han skulle får sparken..elr? Men håper Ten Cate og Clark blir..de er gode..veldig gode..jaja..blir en spennende sommer.. Jepp, har det. Utrolig synd for han at det er pga. straffebom fordi han har jo gjort det ganske bra, bare en ting han gjorde feil og det var at Malouda started CL finalen når Kalou har vist formen. Han valgte Malouda pga. navnet, ikke noe mer. Malouda har jo hatt en positiv kurve, og synes ikke han spilte en dårlig finale..så klager ikke på den avgjørelsen.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jepp, har det. Utrolig synd for han at det er pga. straffebom fordi han har jo gjort det ganske bra, bare en ting han gjorde feil og det var at Malouda started CL finalen når Kalou har vist formen. Han valgte Malouda pga. navnet, ikke noe mer. Malouda har jo hatt en positiv kurve, og synes ikke han spilte en dårlig finale..så klager ikke på den avgjørelsen.. oi oi oi. Spilte han ikke en dårlig finale? jaja, jeg må da være blind. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Malouda var jo en liten krise i seg selv i CL finalen Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Malouda var jo en liten krise i seg selv i CL finalen Syns ikke han gjorde det dårligere enn Rooney, J.Cole og A.Cole..så..han var ikek god, ikke dårlig..men syns det var greit å starte med han.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Malouda var jo en liten krise i seg selv i CL finalen Syns ikke han gjorde det dårligere enn Rooney, J.Cole og A.Cole..så..han var ikek god, ikke dårlig..men syns det var greit å starte med han.. Rooney?? Han var en gigant i finalen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Rooney var så JÆVLIG syk i finalen, fy faen, sier litt om hva du ser når du sier at han var på samme nivå som Malouda. Uff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Malouda var jo en liten krise i seg selv i CL finalen Syns ikke han gjorde det dårligere enn Rooney, J.Cole og A.Cole..så..han var ikek god, ikke dårlig..men syns det var greit å starte med han.. Joe Cole var jo en av finalens desidert beste spillere. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ingen som har fått med seg at Grant har fått sparken? Skysports Joda. Synes egentlig det er en latterlig avgjørelse av Chelsea. Han har gjort det bedre enn Mourinho i år og har ikke fått noen tid til å endre på noe som helst. Men som United fan stiller jeg meg positiv til avgjørelsen da det virker som at Grant er en veldig god trener. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ingen som har fått med seg at Grant har fått sparken? Skysports Joda. Synes egentlig det er en latterlig avgjørelse av Chelsea. Han har gjort det bedre enn Mourinho i år og har ikke fått noen tid til å endre på noe som helst. Men som United fan stiller jeg meg positiv til avgjørelsen da det virker som at Grant er en veldig god trener. Hmm jeg vet ikke, som United supporter her så ville jeg at han skulle være i ett år til siden han bare spiller med spillerne pga. navn, ikke form. Også har han jo ikke klart å få Chelsea til det laget som aldri slipper inn mål heller, men "time will tell". Gleder meg til neste sesong allerede, kanskje litt for mye å håpe at vi vinner PL tre år på rad da Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Malouda var jo en liten krise i seg selv i CL finalen Syns ikke han gjorde det dårligere enn Rooney, J.Cole og A.Cole..så..han var ikek god, ikke dårlig..men syns det var greit å starte med han.. Joe Cole var jo en av finalens desidert beste spillere. For ikke å snakke om Terry Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Malouda var jo en liten krise i seg selv i CL finalen Syns ikke han gjorde det dårligere enn Rooney, J.Cole og A.Cole..så..han var ikek god, ikke dårlig..men syns det var greit å starte med han.. Joe Cole var jo en av finalens desidert beste spillere. For ikke å snakke om Terry :!: Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Greit nok at han bommet på en straffe, men han spillte vitterlig ikke dårlig resten av kampen. Skjønner heller ikke hvorfor alle skal stemple han som syndebukken. Bommet ikke Anelka også på en straffe? Fikk ikke Drogba RØDT KORT I CL-FINALEN? Dette kommer fra en MUTD-supporter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Skjønner heller ikke hvorfor alle skal stemple han som syndebukken. Bommet ikke Anelka også på en straffe? Fikk ikke Drogba RØDT KORT I CL-FINALEN? Men hadde Terry satt sin straffe så hadde jo Chel$ki vunnet da,syns det gir ett lite syndebukk stempel eg....Og Drogba fikk rødt kort...men Chel$ki hadde vunnet hadde Terry satt sin straffe uansett om Drogba var utvist eller ikke Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hadde ikke Drogba blitt utvist hadde ikke Chelsea sendt frem Terry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå