Jotun Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Leste feil. Endret 4. juli 2013 av Jotun Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Vi har visst droppet Cavani igjen og i følge spanske medier ( )er neste valg Suarez. Rooney virket plutselig endel mer fristende. PSG skal også også ha møtt utkjøpsklausulen til Cavani. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Håper vi lander Rooney, da. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Vi har visst droppet Cavani igjen og i følge spanske medier ( )er neste valg Suarez. Rooney virket plutselig endel mer fristende. PSG skal også også ha møtt utkjøpsklausulen til Cavani. Ser jeg Suarez i Chelsea-trøye, så graver jeg meg ned, da er jeg offisielt en QPR-supporter (joke). Nå er det noen Liverpool-supportere som kommer til å klikke og å kalle meg for en liten barnslig unge, men jeg kan ikke la være: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Kjempevanskelig å spå hvilke bilder som kommer i retur nå. ----- CorvusCorax @Natthrafninn 16m Rumor of the day: "Chelsea want to lure Suarez to the club using Ivanovic as the bait!" Endret 4. juli 2013 av Aleks 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Kjempevanskelig å spå hvilke bilder som kommer i retur nå. ----- CorvusCorax @Natthrafninn 16m Rumor of the day: "Chelsea want to lure Suarez to the club using Ivanovic as the bait!" Stille før stormen... Tipper at det blir noe om Terry. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Vent til L'Pool-suppertere ser denne tråden i morgen, og vet at vi har skrevet det vi har gjort, og det har stått urørt i flere timer. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Har ikke Pool-supporterne gitt opp livet ennå? Endret 4. juli 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Selvfølgelig ikke, vi vinner jo serien #nesteår. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Ja, lykke til. Det trenger dere. Ende bak Everton og greier... 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Heldigvis er det få som biter på trolleforsøkene til Fandensoldemor. Endret 5. juli 2013 av The Doctor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ja, lykke til. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Vent til L'Pool-suppertere ser denne tråden i morgen, og vet at vi har skrevet det vi har gjort, og det har stått urørt i flere timer. Hmm? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Return til PL for Anelka! Neste sesong blir interessant. Ja, for han er jo en Chelsea-legende. Endret 5. juli 2013 av Mos Def 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Hey, Mos Def, han er ikke bare Chelsea legende. Han er også blant annet legende i følgende klubber: Paris Saint-Germain Arsenal Real Madrid Liverpool Manchester City Fenerbahçe Bolton Wanderers Shanghai Shenhua Juventus Og nå snart: West Bromwich Endret 5. juli 2013 av Emils. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Kalou blir visst også linket til WBA. Skikkelig ex-Chelsea reunion. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Kalou kommer til å heve WBA, for så å bli kjøpt av Man Utd. for deretter å vise at han ikke igjen takler et så høyt nivå. Kalou og Anelka på hver sin kant, DIGG! Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 I Chelsea så var jo Anelka - Drogba - Malouda en fryktet duo, med SELVESTE Kalle Klovn på benken! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Chelsea vs Bayern, Mourinho vs Guardiola ble satt til en stadium med plass til 21000 stykker... The match takes place on Friday 30 August, kick-off 7.45pm UK time. The venue is Prague's Eden Stadium. Ticket allocation and prices We have received 4,944 tickets priced at £114, £79 and £44. Ikke sånn kjempefristende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå