Emils. Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Med Hillario og Turnbull ute så er mitt tips: Skaffe en ny backup keeper. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Vi kan flytte opp Blackman, vi har allerede Cech, og så trenger vi en ny backup-keeper, sånn som Emils. skriver. Så kan det se slik ut: Cech Blackman [Ny reserve-keeper] Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Da blir det økonomiske billigste: Petr Cech, Jamal Blacman, og Sam Walker Hvorfor vi trenger en ny keeper ala Cesar, Ruddy, Schwarzer, eller Ochoa? Fordi: Turnbull og Hilario's kontrakt er gått ut. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Hilario er ikke borte enda vel. Han står fortsatt på squad-lista som er nylig oppdatert med Schurrle, og fjernet Bønna + resten av gjengen uten kontrakt. Edit: Han er fjernet fra den offisielle PL-lista og jeg kan huskeat kjeg leste en artikkel om han er ferdig i klubben. Endret 1. juli 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Kontrakten hans gikk ut i år, eller så var det at den går ut neste år, eller om et par uker fra nå. Mulig han er frikjent via gjensidig samtale. Han var en konge å ha som keeper, mere enn Turnbull, han var AUTORITET. Reddet gode skudd og straffer gjorde han også. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Kontrakten hans gikk ut i år, eller så var det at den går ut neste år, eller om et par uker fra nå. Mulig han er frikjent via gjensidig samtale. Han var en konge å ha som keeper, mere enn Turnbull, han var AUTORITET. Reddet gode skudd og straffer gjorde han også. Hilàrio tenker du på? Ja, jeg tror han er bedre enn Turnbull. Hvorfor de brukte Turnbull istédenfor Hilàrio er for meg et mysterium. Mark Schwarzer kan være god å ha. Júlio César trenger vi ikke. For god for å bare gjøre 5 apps i løpet av et år. Endret 1. juli 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Tenkte ikke på han som back-up. Men konkurranse til Cech. Vi så jo hvor mye bedre Torres ble når Ba ble konkurrent. Cech trenger en konkurrent. Er Cech her til han blir 40, så blir han vel den med flest kamper for klubben gjennom tidende. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Tenkte ikke på han som back-up. Men konkurranse til Cech. Vi så jo hvor mye bedre Torres ble når Ba ble konkurrent. Cech trenger en konkurrent. Er Cech her til han blir 40, så blir han vel den med flest kamper for klubben gjennom tidende. Der har du faktisk et poeng... Nå kan man anklage med for å ha "Chelsea-briller" og derfor være inhabil, men jeg mener at Cech på sitt beste er verdens beste keeper. Jeg vet at Jùlio César kommer til Chelsea, men det hadde vært et smart kjøp. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Jamie Carragher mener at Chelsea er favorittene til å ta tittelen Da må vi ha en spiss i storform. Om det er Lukaku, Cavani eller duoen vi allerede har som ikke har bevist noe. Endret 1. juli 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Da må vi ha en spiss i storform. Om det er Lukaku, Cavani eller duoen vi allerede har som ikke har bevist noe. Kunne ha forestilt meg følgende tropp neste år: 1. Cech 2. Ivanovic 3. A. Cole 4. David Luiz 5. Essien 6. Oriol Romeu 7. Ramires 8. Lampard 9. Torres 10. Mata 11. Oscar 12. Mikel 13. Moses 14. Schürrle 17. Hazard 18. Romelu Lukaku 19. Robert Lewandowski 24. Cahill 26. Terry 33. Jùlio César 34. Ryan Bertrand Har sikkert glemt noen, men dette kunne vært en ålreit tropp, med Torres, Lukaku og Robert Lewandowski. Ba kan vi selge til West Brom, evt. beholde han og selge Torres. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Demba Ba til WBA på lån ut sesongen. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Står på transfermarkt.co.uk (Er kilden troverdig, anyone?) at Nicolas Anelka er kontraktøs. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Tror dere at Chelseas nummer 34, Ryan Bertrand, vil være i stand til å ta over etter A. Cole om noen år? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Anbefaler å følge med på overgangsvinduet på Sky Sports og på BBC.co.uk. Troverdige sider. The Sun er bare bullshit. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Vet ikke med BBC, men SkySports er virkelig ikke så mye bedre. Lampard sagaen ifølge Sky: Ny kontrakt med Chelsea i Februar Klar for MLS i April Klar for annen PL klubb i Mai Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvorfor skal selge/låne ut Ba? Bertrand må bli en MYEEE bedre spiller for å komme på nivå med Cole.. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Nicolas Anelka ble solgt fra Chelsea av flere grunner. Han spredte dårlig humør, han var over 30 år, og den alders-politikken til Chelsea hang da ikke på grep, i tillegg så tok han for høy lønn. Ryan Bertrand er så langt unna en arvtager til A. Cole, at jeg håper du tuller. Han og Patrick Van Aanholt er nesten identiske, bare at Van Aanholt er mye raskere enn Bertrand, til og med raskere enn A. Cole, og i tillegg har en skuddfot på nivå med Lampard sin, i hvert fall med tanke på kraft. Eneste ulempen er at Bertrand er engelsk, noe som kan tale for han. Men Bertrand tar i tillegg over tre ganger så mye lønn som PVA ville tatt. Så jeg ville gått for PVA. Todd Kane kan overta som backup etter der igjen. Etter han er tilbake fra utlånet sitt. Wallace som backup på HB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Vi skal visstnok være i forhandlinger med United om Rooney igjen nå. Prisen skal være 20 millioner pund. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Vi skal visstnok være i forhandlinger med United om Rooney igjen nå. Prisen skal være 20 millioner pund. Åh herregud. Sånne uromakere og sutrepaver som Rooney synes jeg ikke at vi trenger... Vet ikke med BBC, men SkySports er virkelig ikke så mye bedre. Lampard sagaen ifølge Sky: Ny kontrakt med Chelsea i Februar Klar for MLS i April Klar for annen PL klubb i Mai OK, har bare hørt her inne før at Sky er mer troverdig enn The Sun. Nicolas Anelka ble solgt fra Chelsea av flere grunner. Han spredte dårlig humør, han var over 30 år, og den alders-politikken til Chelsea hang da ikke på grep, i tillegg så tok han for høy lønn. Ryan Bertrand er så langt unna en arvtager til A. Cole, at jeg håper du tuller. Han og Patrick Van Aanholt er nesten identiske, bare at Van Aanholt er mye raskere enn Bertrand, til og med raskere enn A. Cole, og i tillegg har en skuddfot på nivå med Lampard sin, i hvert fall med tanke på kraft. Eneste ulempen er at Bertrand er engelsk, noe som kan tale for han. Men Bertrand tar i tillegg over tre ganger så mye lønn som PVA ville tatt. Så jeg ville gått for PVA. Todd Kane kan overta som backup etter der igjen. Etter han er tilbake fra utlånet sitt. Wallace som backup på HB. Ok, det var derfor jeg spurte. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Eneste ulempen er at Bertrand er engelsk, noe som kan tale for han. Ja, det er noe dritt at engelske spillere skal være så oppskrytte av den engelske pressen. Ta Joe Hart for eksempel, finnes keepere som har vært større betydning for laget sitt, som f. eks. Begovic, Mignolet, Cech, og César. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå