Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hilario er ikke borte enda vel. Han står fortsatt på squad-lista som er nylig oppdatert med Schurrle, og fjernet Bønna + resten av gjengen uten kontrakt.

Edit: Han er fjernet fra den offisielle PL-lista og jeg kan huskeat kjeg leste en artikkel om han er ferdig i klubben.

 

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Kontrakten hans gikk ut i år, eller så var det at den går ut neste år, eller om et par uker fra nå. Mulig han er frikjent via gjensidig samtale. Han var en konge å ha som keeper, mere enn Turnbull, han var AUTORITET. Reddet gode skudd og straffer gjorde han også.

 

Hilàrio tenker du på? Ja, jeg tror han er bedre enn Turnbull. Hvorfor de brukte Turnbull istédenfor Hilàrio er for meg et mysterium.

 

Mark Schwarzer kan være god å ha. Júlio César trenger vi ikke. For god for å bare gjøre 5 apps i løpet av et år.

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

Tenkte ikke på han som back-up. Men konkurranse til Cech. Vi så jo hvor mye bedre Torres ble når Ba ble konkurrent. Cech trenger en konkurrent.

 

Er Cech her til han blir 40, så blir han vel den med flest kamper for klubben gjennom tidende.

 

Der har du faktisk et poeng... Nå kan man anklage med for å ha "Chelsea-briller" og derfor være inhabil, men jeg mener at Cech på sitt beste er verdens beste keeper. Jeg vet at Jùlio César kommer til Chelsea, men det hadde vært et smart kjøp.

Lenke til kommentar

Da må vi ha en spiss i storform. Om det er Lukaku, Cavani eller duoen vi allerede har som ikke har bevist noe.

 

Kunne ha forestilt meg følgende tropp neste år:

 

1. Cech

2. Ivanovic

3. A. Cole

4. David Luiz

5. Essien

6. Oriol Romeu

7. Ramires

8. Lampard

9. Torres

10. Mata

11. Oscar

12. Mikel

13. Moses

14. Schürrle

17. Hazard

18. Romelu Lukaku

19. Robert Lewandowski

24. Cahill

26. Terry

33. Jùlio César

34. Ryan Bertrand

 

Har sikkert glemt noen, men dette kunne vært en ålreit tropp, med Torres, Lukaku og Robert Lewandowski. Ba kan vi selge til West Brom, evt. beholde han og selge Torres.

Lenke til kommentar

Nicolas Anelka ble solgt fra Chelsea av flere grunner. Han spredte dårlig humør, han var over 30 år, og den alders-politikken til Chelsea hang da ikke på grep, i tillegg så tok han for høy lønn.

 

Ryan Bertrand er så langt unna en arvtager til A. Cole, at jeg håper du tuller. Han og Patrick Van Aanholt er nesten identiske, bare at Van Aanholt er mye raskere enn Bertrand, til og med raskere enn A. Cole, og i tillegg har en skuddfot på nivå med Lampard sin, i hvert fall med tanke på kraft. Eneste ulempen er at Bertrand er engelsk, noe som kan tale for han. Men Bertrand tar i tillegg over tre ganger så mye lønn som PVA ville tatt. Så jeg ville gått for PVA. Todd Kane kan overta som backup etter der igjen. Etter han er tilbake fra utlånet sitt. Wallace som backup på HB.

Lenke til kommentar

Vi skal visstnok være i forhandlinger med United om Rooney igjen nå.

Prisen skal være 20 millioner pund.

 

Åh herregud. Sånne uromakere og sutrepaver som Rooney synes jeg ikke at vi trenger... :nei:

 

Vet ikke med BBC, men SkySports er virkelig ikke så mye bedre.

Lampard sagaen ifølge Sky:

Ny kontrakt med Chelsea i Februar

Klar for MLS i April

Klar for annen PL klubb i Mai

 

OK, har bare hørt her inne før at Sky er mer troverdig enn The Sun.

 

Nicolas Anelka ble solgt fra Chelsea av flere grunner. Han spredte dårlig humør, han var over 30 år, og den alders-politikken til Chelsea hang da ikke på grep, i tillegg så tok han for høy lønn.

 

Ryan Bertrand er så langt unna en arvtager til A. Cole, at jeg håper du tuller. Han og Patrick Van Aanholt er nesten identiske, bare at Van Aanholt er mye raskere enn Bertrand, til og med raskere enn A. Cole, og i tillegg har en skuddfot på nivå med Lampard sin, i hvert fall med tanke på kraft. Eneste ulempen er at Bertrand er engelsk, noe som kan tale for han. Men Bertrand tar i tillegg over tre ganger så mye lønn som PVA ville tatt. Så jeg ville gått for PVA. Todd Kane kan overta som backup etter der igjen. Etter han er tilbake fra utlånet sitt. Wallace som backup på HB.

 

Ok, det var derfor jeg spurte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...