Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan kanskje si ''britiske erke-supporterte er ikke en trivelig gjeng,.''

Blir nok mer passende.

Hadde inntrykket at Meireles ikke akkurat storspilte i Chelsea. Mulig jeg har feil inntrykk.

:)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som misliker en spiller pga hvor han kommer fra eller religion kan gjerne finne på noe annet enn å se på fotball for min del. Tror hovedgrunnen til at han ble ekstra upopulær var pga Rafa og at han ikke tilbød noe som helst offensivt. Men er enig i at han tok defensivt ansvar når han først kom på.

Ellers gikk noen kontrakter ut idag:

*Bilde*

Det er jeg helt enig i.

Jeg vet at det finnes spillere som blir likt og mislikt pga religionen. Du ser jo rundt omkring på YT og ellers på nettet. Søker man på "Nicolas Anelka" så er et av de første forslagene: "Nicolas Anelka religion".

Det er ikke sunt å blande religion inn i fotball, er det jeg tenker.

Anelkar.png

Benayounr.png

van_Persier.png

Jeg personlig bryr meg ikke om hva spillere tror eller ikke tror på, men noen har så lite å gjøre at de faktisk bryr seg.

Er du vanskelig med vilje?

Gutta ovenfor har jo forklart det ganske greit..

Greit, greit. Jeg sier bare at jeg ikke trodde det først. Men OK, nå tror jeg noe annet.

EDIT: Jeg kom moderatoren i forkjøpet! :D

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

At han ikke er verdens beste spiller, men at han var dårlig, det var nytt for meg.

Bønna var ikke Chelsea-materiale. Han var ikke god nok for å være på Chelsea. Når han ble brukt under Rafa så var mye av misnøyen rettet mot Rafa og "Hva faen tenker du på?", ikke "Ha deg av bana. Vi liker deg ikke fordi du er jøde.". Har aldri hatt noe i mot Bønna, men jeg blir generelt missfornøyd når spillere som ikke er gode nok brukes fremfor spillere som er bedre og som kan bidra med noe positivt. Det er selvfølgelig ikke Bønna sin feil at han ikke er god nok, men heller manageren som til stadig bruker han når vi har bedre spillere å sette innpå. Slik vil det alltid være, deal with it. Men ikke tro at folk tenker på hvor de kommer fra når de viser sin misnøye. Til og med fotballsupportere er ikke så firekantede til tider.

Jeg regner med at jeg snakker for mange når jeg sier at hvor han kommer fra har virkelig ingenting å si med hvorfor folk ikke likte at han spilte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bønna var ikke Chelsea-materiale. Han var ikke god nok for å være på Chelsea. Når han ble brukt under Rafa så var mye av misnøyen rettet mot Rafa og "Hva faen tenker du på?", ikke "Ha deg av bana. Vi liker deg ikke fordi du er jøde.". Har aldri hatt noe i mot Bønna, men jeg blir generelt missfornøyd når spillere som ikke er gode nok brukes fremfor spillere som er bedre og som kan bidra med noe positivt. Det er selvfølgelig ikke Bønna sin feil at han ikke er god nok, men heller manageren som til stadig bruker han når vi har bedre spillere å sette innpå. Slik vil det alltid være, deal with it. Men ikke tro at folk tenker på hvor de kommer fra når de viser sin misnøye. Til og med fotballsupportere er ikke så firekantede til tider.

Jeg regner med at jeg snakker for mange når jeg sier at hvor han kommer fra har virkelig ingenting å si med hvorfor folk ikke likte at han spilte.

OK. Jeg er helt enig i at andre spillere bør brukes foran Benayoun, spesielt når man har en slik sterk offensiv midtbane, med Marin, Oscar, Lampard og Mata.

Lenke til kommentar

Kan kanskje si ''britiske erke-supporterte er ikke en trivelig gjeng,.''

Blir nok mer passende.

Hadde inntrykket at Meireles ikke akkurat storspilte i Chelsea. Mulig jeg har feil inntrykk.

:)

Hehe, det er fort gjort, og tenker ofte i lignende baner selv.

Det er lett å få det inntrykket med tanke på at han ble solgt, men det var etter min mening en tabbe, spesielt da vi ikke fikk inn en erstatning i tillegg. Savnet en slik spiller hele sesongen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han gjorde det vel selv ganske tydelig på twitter at den jødehetsen kom i fra veldig få personer. Og som om det ikke var ille nok i utgangspunktet er vel Roman selv jøde, så er sikkert ikke så trivelig for han heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer det. Det finnes alltid idioter blant supporterne. Det betyr uansett ikke at de utgjør noe som helst flertall og skal brukes som eksempel eller argument når man diskuterer hvorfor Bønna ble buet på.

Men vi kan la det ligge, men over til noe morsomt:

Romelu #Lukaku is a top transfer target for Besiktas' new manager Slaven #Bilic, according to #Milliyet. They can dream on, though. #CFC

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3224836/title/it-was-10-years-ago-today

TEN YEARS OF ROMAN ABRAMOVICH - THE STATISTICS 2003/04 - 2012/13

596 competitive matches

371 wins

131 draws

94 defeats

1,139 goals scored

489 goals conceded

62.2 per cent win percentage (compared to our all-time 43.1 per cent)

18 major semi-finals

11 major finals

11 major trophies

9 managers

86 players made their debut - 20 (23 per cent) of which came from the Academy

Reached the FA Youth Cup final four times in the last six seasons, winning it twice.

U19s NextGen Series finalists

FA Premier Reserve League National Champions

Chelsea's trophies

2003/04

2004/05 - Premier League, League Cup

2005/06 - Premier League, Community Shield

2006/07 - FA Cup, League Cup

2007/08

2008/09 - FA Cup

2009/10 - Premier League, FA Cup, Community Shield, FA Youth Cup

2010/11 - FA Premier Reserve League

2011/12 - Champions League, FA Cup, FA Youth Cup

2012/13 - Europa League

Major trophies won

Chelsea 11, Man Utd 11, Liverpool 4, Arsenal 2, Man City 2, Birmingham 1, Middlesbrough 1, Portsmouth 1, Swansea 1, Tottenham 1, Wigan 1

Community Shields won

Man Utd 5, Chelsea 2, Liverpool 1, Arsenal 1, Man City 1.

• Liker 2
Lenke til kommentar

I går kom det frem at Norwich skal ha avslått et bud fra Chelsea på 45 milloner kroner for keeper John Ruddy. Ifølge London Evening Standard skal Mourinho være klar for å forbedre budet for å sikre seg gultrøyenes sisteskanse.

Ref. TV2

Hva skal vi med han da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...