Den utvalgte Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Marin skal vel overta etter Jesus Navas da. Han er jo uansett bare en backup. Noen som vet hvordan lønnsfordelingen er på dette lånet? Lenke til kommentar
colert Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Marko Marin på lån til Sevilla. Sevilla Fútbol Club @SevillaFC 6m #SevillaFC y Chelsea llegan a un acuerdo para la cesión de @MM_MarkoMarin http://bit.ly/18kBDTG Jeg er en av de optimistene som enda mener at han kan ha en rolle hos Chelsea, men da må han imponere her først. Spennende. Edit: http://www.chelseafc...rin-loan-agreed Jeg tror også at han kan få en større rolle. Personlig så mener jeg at det ikke ble satset på han da han kunne blitt byttet inn istedenfor Benayoun. Han kunne også ha startet noen kamper mot antatt svakere lag. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg tror også at han kan få en større rolle. Personlig så mener jeg at det ikke ble satset på han da han kunne blitt byttet inn istedenfor Benayoun. Han kunne også ha startet noen kamper mot antatt svakere lag. Benayoun har heldigvis lagt opp nå, så han slipper vi å se mer til! Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Mannen har ikke lagt opp! Sky Sports melder nå at WBA har meldt interesse for han! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg liker Benayoun. En helt grei og pålitelig spiller. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg liker Benayoun. En helt grei og pålitelig spiller. Hva mener du meg "pålitelig"? Skadefri? At han ikke er for dårlig? Mannen er ikke noen krise, men spillere som Oscar, Marin, Lampard og Mata burde bli brukt istedenfor. Chelsea burde satse på 24 år gamle Marin sammenlignet med 33 år gamle Benayoun. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Pålitelig som i rutinert og at han sjeldent roter det til. Ikke Chelsea sin beste spiller, men han fortjener ikke å bli buet på når han kommer på banen. Marin er god teknisk, men hver gang han spiller virker det som om all strukturen i angrepsspillet faller fra hverandre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Mourinho gav spillerne ekstra ferie. A Chelsea source said: “Jose is the master man-manager. The players were delighted they had extra time off. In their eyes, he’s made the perfect start without even stepping on to a football pitch.” - http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/chelsea-manager-jose-mourinho-gives-2011111#.Uc9TVlFjVMc.twitter Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 29. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2013 Pålitelig som i rutinert og at han sjeldent roter det til. Ikke Chelsea sin beste spiller, men han fortjener ikke å bli buet på når han kommer på banen. Marin er god teknisk, men hver gang han spiller virker det som om all strukturen i angrepsspillet faller fra hverandre. Det er jeg helt enig i. Kanskje det er noen som buer på han fordi de er imot Israel i Israel-Palestina, eller fordi de misliker jøder. Tror neppe at det har noe med spilleren selv å gjøre. Mourinho gav spillerne ekstra ferie. A Chelsea source said: “Jose is the master man-manager. The players were delighted they had extra time off. In their eyes, he’s made the perfect start without even stepping on to a football pitch.” - http://www.mirror.co...VlFjVMc.twitter Kanskje dette gir Mourinho enda høyere status hos spillerene Genialt av Mourinho. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 De som misliker en spiller pga hvor han kommer fra eller religion kan gjerne finne på noe annet enn å se på fotball for min del. Tror hovedgrunnen til at han ble ekstra upopulær var pga Rafa og at han ikke tilbød noe som helst offensivt. Men er enig i at han tok defensivt ansvar når han først kom på. Ellers gikk noen kontrakter ut idag: 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Det er jeg helt enig i. Kanskje det er noen som buer på han fordi de er imot Israel i Israel-Palestina, eller fordi de misliker jøder. Tror neppe at det har noe med spilleren selv å gjøre. WTF? Du tror neppe det har noe med spilleren å gjøre? Rett og slett at han ikke var god nok offensivt og laget ble dårligere når han kom innpå? Da tror du heller det har noe med hvor han kommer fra når du skal forklare hvorfor folk er missfornøyd med Bønna? Du er sikkert den eneste som i det hele tatt tenker den veien når det kommer til han og innsatsen hans. De aller aller fleste mener han ikke er god nok, du tenker "Han er fra Israel". 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Patrick van aanholt @PvanAanholt_ 7h “@LosAzulesFan: @PvanAanholt_ You going to be at Chelsea next year Patrick?”yes Blir spennende. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 WTF? Du tror neppe det har noe med spilleren å gjøre? Rett og slett at han ikke var god nok offensivt og laget ble dårligere når han kom innpå? Da tror du heller det har noe med hvor han kommer fra når du skal forklare hvorfor folk er missfornøyd med Bønna? Du er sikkert den eneste som i det hele tatt tenker den veien når det kommer til han og innsatsen hans. De aller aller fleste mener han ikke er god nok, du tenker "Han er fra Israel". Er virkelig spilleren så jævlig dårlig at de buer på han pga kvalitetene hans? Ja vel. Dette var ærlig talt noe jeg ikke visste. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Det overrasker meg ikke at du ikke viste. Når du tror folk heller buer på han fordi han kommer fra Israel. Endret 30. juni 2013 av Emils. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 At han ikke er verdens beste spiller, men at han var så dårlig, det var nytt for meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Det var ikke mange som kom med hets mot han fordi han var jøde, det var heller pga at det var Rafa sitt verk at han ble ekstra upopulær. Det samme skjedde med Torres hos mange. Så langt jeg vet hadde få problemer med Yossi før Rafa kom bortsett i fra at han ikke var noe særlig kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 At han ikke er verdens beste spiller, men at han var så dårlig, det var nytt for meg. Er nok mest pågrunn av at chelsea-supporterne ikke er en spesielt trivlig gjeng. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 At han ikke er verdens beste spiller, men at han var så dårlig, det var nytt for meg. Er du vanskelig med vilje? Gutta ovenfor har jo forklart det ganske greit.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Så langt jeg vet hadde få problemer med Yossi før Rafa kom bortsett i fra at han ikke var noe særlig kvalitet. Synes forøvrig det er litt morsomt at Yossi, Torres og Meireles oset kvalitet i Liverpool, men aldri fikk\får det helt til i Chelsea. Et klubbskiftet har litt å si. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Er nok mest pågrunn av at chelsea-supporterne ikke er en spesielt trivlig gjeng. Skal vi generalisere Liverpoolsupportere for å feire menneskers død og? Synes forøvrig det er litt morsomt at Yossi, Torres og Meireles oset kvalitet i Liverpool, men aldri fikk\får det helt til i Chelsea. Et klubbskiftet har litt å si. Meireles var det da ikke noe galt med? Sentral i CL-triumfen, men slet jo såklart under AvB da alle var elendige. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå