Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne kampen kan tippe begge veier, det er sikkert...

 

En ting kan jeg garantere, og det er at denne kampen ikke er ferdigscoret.

 

Ang spisser, nå som City har solgt Tevez, skal dem kjøpe inn en ny spiss? Da går de vel Cavani?

 

Håper i så fall at vi tar Lewandowski, og håper at Dortmund snur på en femøring og velger å selge han allikevel.

 

Jeg tror Spania kommer til å trekke det lengste strået her, men man vet jo aldri...

Lenke til kommentar

Kvarter igjen av tiden... :ph34r:

 

Så klart er ikke matchen ferdigscora. Det er en semifinale, det SKAL kåres en vinner.

 

City har vært ute etter Cavani og Lewandowski lenge. Det er først nå VI visste at Tevez var solgt. City har nok vist om det intern i flere måneder.

 

Det jeg mente var at det kom til å komme mål utenfor straffekonk. Ergo, at det ikke ble noen straffekonk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvis du sikter til meg; så kan jeg bare si at jeg, (ikke for å være frekk) driter langsomt i plussene.

Ja, jeg sikter til deg. Og nei, det var postcount jeg snakket om, ikke plusser. Hadde du vært ute etter plusser hadde du nok kommet med noe vettugt å si i stedet for alt det andre vrælet du har kommet med hittil.

Lenke til kommentar

Ja, jeg sikter til deg. Og nei, det var postcount jeg snakket om, ikke plusser. Hadde du vært ute etter plusser hadde du nok kommet med noe vettugt å si i stedet for alt det andre vrælet du har kommet med hittil.

 

Jeg kan ikke si at det du har kommet med er noe særlig mer "vettugt"

 

Ja, jeg sikter til deg. Og nei, det var postcount jeg snakket om, ikke plusser. Hadde du vært ute etter plusser hadde du nok kommet med noe vettugt å si i stedet for alt det andre vrælet du har kommet med hittil.

 

Hvis du snakker om det jeg har skrevet nå; så er det for å holde andre som ikke ser på kampen oppdatert.

 

Det blir determined av cointoss.

 

Skjer med engelsken 'a?

Lenke til kommentar

Konklusjon etter kampen:

 

Casillas selger seg for lett.

Buffon er under pari på straffer.

Hadde Candreva bommet på sin ved at Casillas står, så ville han blitt syndebukk.

Giovinco og Pirlo sin straffe vet jeg ikke om er klasse eller flaks, egentlig.

Bonucci... Hvorfor?

 

Er dette første straffekonk på lenge der ingen av keeperne redder, men det ene laget vinner likevel pga. en spiller BOMMER? Tells disse målene i denne leketurneringen ''offisielt'' for spillerne?

Lenke til kommentar

Marko Marin på lån til Sevilla.

 

Sevilla Fútbol Club ‏@SevillaFC 6m

#SevillaFC y Chelsea llegan a un acuerdo para la cesión de @MM_MarkoMarin http://bit.ly/18kBDTG

 

Jeg er en av de optimistene som enda mener at han kan ha en rolle hos Chelsea, men da må han imponere her først. Spennende.

 

Edit: http://www.chelseafc.com/news-article/article/3223007/title/marin-loan-agreed

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...