Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Troll pleier vel som regel ikke å prøve å få en tråd til å holde seg on topic? Ellers er Bruma til PSV bekreftet om det var uklart. Cavani-overgangen er satt på vent helt til noen er villig til å betale det klausulen sier. Akkurat nå er ingen villige til å gjøre det. Nå gikk Tevez til Juventus og det blir spennende å se om Real prøver seg på Suarez eller også går for Cavani.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er veldig rart at Azpilicueta og Mata sitter på benken hele tiden. Spesielt Mata. Vi har også vært interesserte i De Rossi så det kan være verdt å holde et øye med han og.

 

Selv håper jeg mest på en god kamp, men har lyst på Spania - Brasil i finalen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Torres har ALLTID kunnet gjøre det der. Men selvtilliten og medspillerne? Nja...

 

Jeg snakker ikke om bare denne kampen her, jeg snakker om Europa League og hele sesongavslutningen.

 

Men jeg er enig i at medspillerne til Torres ikke akkurat kommer til hans fordel... Med spillere som Mata, Hazard, Oscar og Lampard i ryggen, så er det klart det blir vanskelig.

Lenke til kommentar

Da er det klart for ekstraomganger! Krysser fingrene for straffekonk.

 

Tror ikke Torres fortsetter ihvertfall. helt ok kamp av han mot 3 gode midtstoppere..

 

Det har du nok rett i. Han fikk seg en smell i kneet, i tillegg til å virke utslitt. Blir nok erstattet av David Villa.

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...