Den utvalgte Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 At Bruma er på vei ut er ikke nesten verdig å nevne. Cavani-overgangen er satt på vent til minst han er kommet ''hjem'' igjen fra Prøve VM-greier. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Troll pleier vel som regel ikke å prøve å få en tråd til å holde seg on topic? Ellers er Bruma til PSV bekreftet om det var uklart. Cavani-overgangen er satt på vent helt til noen er villig til å betale det klausulen sier. Akkurat nå er ingen villige til å gjøre det. Nå gikk Tevez til Juventus og det blir spennende å se om Real prøver seg på Suarez eller også går for Cavani. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Torres starter mot Italia forresten. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Torres starter mot Italia forresten. Den kampen skal jeg se Har engetlig ingen favoritt, men hvis Azpilicueta, Torres og Juan Mata spiller, da vet jeg hvilket lag som er min favoritt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Synes det er veldig rart at Azpilicueta og Mata sitter på benken hele tiden. Spesielt Mata. Vi har også vært interesserte i De Rossi så det kan være verdt å holde et øye med han og. Selv håper jeg mest på en god kamp, men har lyst på Spania - Brasil i finalen. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Jeg er en sær, skada person med merkelige meninger. Kan vi da la saken ligge død? Slapp av. Du prøver bare for hardt. Endret 27. juni 2013 av Mos Def 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Slapp av. Du prøver bare for hardt. Nå virker det som om det ble gitt litt slipp på saken, og det er bra Kamptråd for Spania-Italia? 1 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Torres med en nydelig vending nå, nesten mål. 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Torres med en nydelig vending nå, nesten mål. Så det akkurat. Tror engetlig at Torres er på vei tilbake fra den dårlige formen. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Torres har ALLTID kunnet gjøre det der. Men selvtilliten og medspillerne? Nja... Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Torres har ALLTID kunnet gjøre det der. Men selvtilliten og medspillerne? Nja... Jeg snakker ikke om bare denne kampen her, jeg snakker om Europa League og hele sesongavslutningen. Men jeg er enig i at medspillerne til Torres ikke akkurat kommer til hans fordel... Med spillere som Mata, Hazard, Oscar og Lampard i ryggen, så er det klart det blir vanskelig. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Helt enig. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Mata innpå, Pedro (?) ut. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Troll pleier vel som regel ikke å prøve å få en tråd til å holde seg on topic? Forskjell på å være troll, og det å være desperat etter +1 postcount som det virker som en viss person er. Men nok om det som sagt tidligere. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Forskjell på å være troll, og det å være desperat etter +1 postcount som det virker som en viss person er. Men nok om det som sagt tidligere. Hvis du sikter til meg; så kan jeg bare si at jeg, (ikke for å være frekk) driter langsomt i plussene. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Tror ikke Torres fortsetter ihvertfall. helt ok kamp av han mot 3 gode midtstoppere.. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Da er det klart for ekstraomganger! Krysser fingrene for straffekonk. Tror ikke Torres fortsetter ihvertfall. helt ok kamp av han mot 3 gode midtstoppere.. Det har du nok rett i. Han fikk seg en smell i kneet, i tillegg til å virke utslitt. Blir nok erstattet av David Villa. Endret 27. juni 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Nei, Torres er fortsatt på banen. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Torres var søt der han løp litt etter og hoppet som en småjente i sinne for å ikke få ballen av Jesus Navas. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Tyder på at Javi Martinez skal inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå