SUSE and Pepsi Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Og Yamas. Men nå troller han ikke lenger. Hyggelig. Hvem er Yamas og Wendelinho? Tidligere forumtroll? Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Angående den diskusjonen med trådtittel som var diskutert her litt, så tenkte jeg på at faktisk; Chelsea FC - I'm Blue (Daba Dee Dabada...) faktisk var en god overskrift. Eller kanskje som Adidas-kampanjen: Chelsea FC - It's Blue, What Else Matters? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Trolling har mistet sin betydning. Er man kjerringa mot strømmen, så er man et troll... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Trolling har mistet sin betydning. Er man kjerringa mot strømmen, så er man et troll... På ingen måte, massevis av folk med kontroversielle meninger som ikke beskyldes for å trolle. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 På ingen måte, massevis av folk med kontroversielle meninger som ikke beskyldes for å trolle. Ja vel. Jeg har ihvertfall opparbeidet meg den oppfatningen... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=dssj9Tt5c0g Yeah. Virker som en fin fyr. Sier blant annet at han kan spille på venstre, midten og til høyre, men foretrekker venstre. Lurer på hvordan lagoppstillingen blir hvis Mata, Hazard og Schurrle skal spille samtidig. 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 På ingen måte, massevis av folk med kontroversielle meninger som ikke beskyldes for å trolle. Så hvorfor ble jeg kalt et troll? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 http://www.youtube.c...h?v=dssj9Tt5c0g Yeah. Virker som en fin fyr. Sier blant annet at han kan spille på venstre, midten og til høyre, men foretrekker venstre. Lurer på hvordan lagoppstillingen blir hvis Mata, Hazard og Schurrle skal spille samtidig. Ser sykt nervøs ut på bildet av videoen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Tenker det vil være bra å bruke Schurrle på venstreving, Mata i 10-er rollen sin og Hazard på høyre. Nå gleder jeg meg til sesongen! Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Hazard passer åpenbart best på venstre. Det samme gjør Schurrle. Mata er sikra sentral-plassen sammen med delvis Oscar. Siden Hazard er en bedre all-round-spiller enn Schurrle, så blir det nok slik at Hazard tar høyreplassen, da det egentlig er Oscar/Ramires/Kakuta/Moses som skal ha den. Dere kan jo tenke realistisk, og se at Schurrle ble kjøpt inn som backup, og ikke nødvendigvis startellever-materiale. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Så hvorfor ble jeg kalt et troll? Fordi dum er ikke synonymt med kontroversiell. 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Fordi dum er ikke synonymt med kontroversiell. Så nå er jeg dum også? Herregud. Du er klar over at det er min mening? Og at det innenfor fotballen ikke er noen bestemte betingelser for å bli kalt en legende? Dette har null sammenheng med å være et forumtroll. Da må du lese definisjonen på nettroll. Hadde jeg kommet inn i denne tråden her, og sagt "Man U er verdens beste lag", da hadde jeg vært et netroll. Det har jeg ikke gjort. ...Men nå er det jeg som gjør det stikk motsatte, nemlig å mate trollet... Virkelig? Sorry, blir bare så provosert... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Var ikke deg jeg sikta på. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 26. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2013 Schürrle er bare 22. Han kan utvikle seg til å bli noe stort. Er nok det Mourinho mener med å satse ungt. Spørsmålet bare er om denne tankegangen kan gi oss umiddelbar suksess. Min spådom er at vi må knive med Manchester City om å skaffe seriegullet. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 26. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2013 Seriøst, ta deg en bolle nå. Du blir ikke legende av å spille på et uslåelig lag. Du blir ikke legende av å vinne noen kamper over 2-3 år. Med din teori kan du faktisk hevde alle som bidro med at vi vant CL er legender da. De har tross alt bidratt med CL-gull til klubben. At du kaller Anelka og Malouda som legender har ingenting med din mening å gjøre engang, fordi det er rett og slett teoretisk feil å kalle de to for legender i en klubb. Siden du babler om "teoretisk feil" og blablabla, så regner jeg med at du sitter på et fasitsvar over hva som skal til for å bli kalt en legende? Jeg kunne dratt i gang en saga om at "Det har ingenting med mening å gjøre, Carvalho og Gudjohnsen er Chelsea-legender", fordi de blir kalt legender av Chelsea selv. Likevel mener de fleste her at hverken Carvalho eller Gudjohnsen er Chelsea-legender. Det beviser at det er snakk om personlige meninger her. Du kan ta deg en berlinerbolle, selges på Bunnpris sammen med VG for 25 kr. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2013 Kommet noen sitater i fra Mata: Will you return to Madrid someday? I do not know, do not know. Is your desire to return again? For Real Madrid I have only good words. I grew up there for four years as a player and person. I have many friends there and I'm very grateful, that's the truth, and keep in touch with people. But I've been so happy for two years in London that all I think about now is to continue enjoying that league and I love that city. 1 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 26. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2013 Han har bundet til en kontrakt uten noen utkjøpsklausul, så hvorfor stresse? I tillegg så er den legende-siden på Chelsea sin offisielle hjemmeside, en side som oppdateres hver måned eller noe, da du SELV kan stemme fram legender som bør komme på lista. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 26. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2013 Han har bundet til en kontrakt uten noen utkjøpsklausul, så hvorfor stresse? I tillegg så er den legende-siden på Chelsea sin offisielle hjemmeside, en side som oppdateres hver måned eller noe, da du SELV kan stemme fram legender som bør komme på lista. Og så? Hvis noen har stemt fram Gudjohnsen og Carvalho, er jo det bare enda et tegn på at noen mener at de er legender? Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 26. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Ja, det er jo akkurat det jeg sier. Jeg bare påpeker at Chelseas offisielle sider for legender, ikke er valgt ut av Chelseas president, eier, sportsidirektør, spillerne selv, utvalgte fans, eller whatever, men av enkeltmennesker, som kan stemme flere ganger dagen etter hverandre, til de blir slitne. Endret 26. juni 2013 av Den utvalgte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå