Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at Ferreira fortjener å bli kalt en legende etter sin mangeårige tjeneste i klubben. Han kunne gått til hvilken som helst klubb der han ble mer sentral, men nei, han valgte å bli.

Rimelig sikker på at lønnen ikke hadde noe med dette å gjøre.

Lenke til kommentar

Legende er et begrep som er ytterst subjektivt. Noen kaster det rundt seg om folk som har vært i klubben 1 sesong. Andre mener det feks bare skal brukes om tidligere spillere. Du finner ikke noe særlig objektive svar på hvem som er en Chelsea eller United legende bortsett i fra de opplagte og de som har fått en slik tittel av klubben. Om FandensOldemor mener Anelka og Malouda er legender på grunn av at det er spillere han liker veldig godt så er ikke det noe jeg stusser over.

 

Ferreira er en bra fyr som likte seg godt i klubben og som alle pratet bra om. Klaget så langt jeg vet aldri om spilletid og har feks hjulpet Torres og andre mye.

Lenke til kommentar

Anelka og Malouda mener jeg er legender på grunn av det de har bidratt med. Anelka-Drogba-Malouda er en uslåelig trio. Og når man har Ballack og Lampard i tillegg, pluss ett forsvar som Carvalho-Terry-Ferreira-A. Cole-Essien-Cech, så begynner man å snakke om uslåelig lag.

 

Hvis dere velger å flire av mine syn så får dere bare gjøre det.

Lenke til kommentar

Anelka og Malouda mener jeg er legender på grunn av det de har bidratt med. Anelka-Drogba-Malouda er en uslåelig trio. Og når man har Ballack og Lampard i tillegg, pluss ett forsvar som Carvalho-Terry-Ferreira-A. Cole-Essien-Cech, så begynner man å snakke om uslåelig lag.

 

Hvis dere velger å flire av mine syn så får dere bare gjøre det.

 

Alle disse legender da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hvis dere velger å flire av mine syn så får dere bare gjøre det.

 

Urkomisk at du babler om Man Utd-fans som karakteriserer van Persie som en legende etter ett år i klubben, når Anelka var i Chelsea i fire år. I tillegg tilbrakte vel Malouda omtrent hele foregående sesong på reservelaget, og som en av de ganske høyt gasjerte spillerne i klubben, så er det rimelig ironisk å snakke om legendestatus på disse to spillerne.

 

Min mening.

Lenke til kommentar

Han har gjort en kjempejobb med torres!

 

Nå må man også huske på at Ferreira er en spiller med sin egen business, han er ikke ansvarlig for at Torres er dårlig.

 

He has signed a five-year contract and will wear the No.14 shirt.

 

Tenkte på Thierry Henry med en gang når du sa at han skulle være nummer 14.

 

Urkomisk at du babler om Man Utd-fans som karakteriserer van Persie som en legende etter ett år i klubben, når Anelka var i Chelsea i fire år. I tillegg tilbrakte vel Malouda omtrent hele foregående sesong på reservelaget, og som en av de ganske høyt gasjerte spillerne i klubben, så er det rimelig ironisk å snakke om legendestatus på disse to spillerne.

 

Min mening.

 

Det var ikke Maloudas "skillz" som gjorde at han havnet på reservelaget. Det var Chelsea-styrets inkompentanse, som har blitt vist ved flere anledninger. Med Roman i spissen.

 

Urkomisk at du babler om Man Utd-fans som karakteriserer van Persie som en legende etter ett år i klubben, når Anelka var i Chelsea i fire år.

 

Nå er det jo litt forskjell på ett og fire år...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...