SUSE and Pepsi Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Hvem blir kaptein etter Terry, på lang sikt? Burde bli P. Cech. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Selv om Branislav Ivanovic og David Luiz også er å foretrekke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Ryktes at vi får til sammen £300m over de neste 10 årene av Adidas. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Hvem blir kaptein etter Terry, på lang sikt? Burde bli P. Cech. Rekkefølgen på kapteiner denne sesongen har vel vært: Terry Lampard Cech Ivanovic Cole Torres Det viktigste er vel at personen har respekt i spillergruppa, det er ikke like lett for oss utenfor å forstå. Hvis ingen peker seg ut som en klar kandidat er det vel mest logisk at det er den med lengst ansiennitet som får jobben. Da er jeg ikke helt sikker på hvor vi står. (Mikel!???) Lenke til kommentar
TheKing97 Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Tror Cahill og McEachran vil være gode kandidater til kapteinsbindet i fremtiden. Dette avhenger jo om det blir satset på den skotskfødte Engelskmannen ... Blir spennende hvordan akademiet skal styres angående rekruttering til hovedlaget.. Selv om vi kjøper mange gode spillere, så har Roman investert mye i Cobham, og vi har jo flere gode unge spillere som f.eks Bertrand, Chalobah, PvA, McEachran, Piazon, Bamford og Christensen. Hva tror og synes dere? Lenke til kommentar
TheManInFrontOfYou Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Hvem blir kaptein etter Terry, på lang sikt? Burde bli P. Cech. Nei, neste kapteinen til chelsea bør ha en langsiktig og avgjørende rolle hvor han spiller fast, det gjør ikke cech når Terry legger opp, vi har det største keeper talente siden Cech selv på utlån til atletico, derfor tviler jeg, og Luiz er jo ikke akkurat bestevenn med Mourinho, Cahil er på ingen måte lovet start plass, Ivano vil ikke kunne prege laget over tid når Terry legger opp, Tror Chelseas fremtidige kaptein ikke spiller for Chelsea i dag, håper selv på en strootman Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Stemmer det at vi skal spille Supercup den 30. også møte A.Villa den 31. altså dagen etter? Kan ikke stemme det, A.Villa kampen blir vel bare flyttet? Selger vi Mikel bør vi flytte opp Luiz i den rollen. Og hva med Essien? Har ikke sett mange R.Madrid kamper i år..noen som har en formening om han? Endret 22. juni 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Villa-kampen blir sansynligvis flyttet til Onsdag uken før, 21 August. Det var i hvertfall det som skjedde i fjor da vi var med i supercupen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Deilig at vi slipper kamp på siste dagen i overgangvinduet. Sånn i tilfelle vi må få igjennom en overgang eller noe. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Selvom jeg ikke liker fyren, men hva med om vi prøver oss på Suarez? Ivanovic blir nok glad for det.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Over mitt lik. Jeg vil aldri se Suarez i Chelsea trøye. 2 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Over mitt lik. Jeg vil aldri se Suarez i Chelsea trøye. Enig. Om det skulle skje, da putter jeg en pistol i kjeften... Tenk om Suarez går til Real Madrid. Pepe og Suarez på samme lag! Watch out, Barca! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Hadde vært komisk om Suarez gikk til en engelsk klubb etter å ha brukt engelsk media som en unnskyldning for å komme seg ut av Liverpool. Men håper for all del han ikke kommer hit, selv om jeg tviler på at Roman bryr seg nevneverdig om de negative sidene hans. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Offisielt at Courtois tar en sesong til i Spania. Atlético de Madrid @Atleti 22m ES OFICIAL. @Thibautcourtois jugará la próxima temporada en el equipo #ThibautingEnChampions http://ow.ly/mhBLB Veldig forståelig at han ikke vil ta noen sjanser nå med tanke på vm. Lykke til. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Hva synes dere om Essien? Hvordan har han vært i Real? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2013 "Marco van Ginkel will go to Chelsea, says his agent: "He leaves for Chelsea, he fits in with the first selection." Ser ut til at vi får MvG mens United går for Thiago. Blir sikkert den nye Hazard vs Kagawa. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) 4 av de mot Tahiti...... Jeg sverger, Torres-fanboys er noe av den verste ulla av CFC-supportere. Endret 24. juni 2013 av Dysfunctional 1 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Scorer han mot Italia og Brasil da snakker vi. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 AVB: All eyes on Jose next season. Sier også litt om hva han selv gjorde feil i Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå