Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Toppnivået sitt kommer han neppe tilbake til,

 

Altså, jeg tror ikke Torres kan bli noe særlig bedre enn den formen han er i nå, derav toppnivå.

Lenke til kommentar

Har mye større tro på Torres enn Ba i Chelsea. Førstnevnte holder et høyere toppnivå. Ser ut som han er på vei tilbake dit nå.

 

Ser du matchen? Dette sier jeg ikke for å provosere, men Torres har vært forferdelig dårlig. Aldri før har en så dårlig prestasjon ført til fire mål. At han runder keeper, osv. skulle egentlig bare mangle mot et lag som Tahiti. Skremmende å se hvordan en av verdens beste spisser har blitt så forferdelig i løpet av en skade og litt motgang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ser du matchen?

 

Ja.

 

Dette sier jeg ikke for å provosere, men Torres har vært forferdelig dårlig. Aldri før har en så dårlig prestasjon ført til fire mål. At han runder keeper, osv. skulle egentlig bare mangle mot et lag som Tahiti.

 

Den kommentaren var ikke utelukkende basert på denne kampen, men hvordan han har prestert det siste året. Markant forskjell fra hans første sesong i Chelsea.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Siden det er 10 år så er det sikkert noe som stiger etterhvert og kanskje.

 

Vet ved tidligere tilfeller hvor klubber har signert langtidsavtale med draktsponsor så har de hatt samme inntekt gjennom hele avtalen, kontra de som signere 2-4 år kan hele tiden forhandle seg til bedre avtaler og høyere inntekter. Dette var tilfellet med Arsenal og Nike sin langtidsavtale, tror jeg. Nå som de har signert med Puma så blir vel verdien og inntektene bortimot tredoblet.

 

Edit: Sier ikke at dette er tilfellet med Chelsea sin avtale.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...