Emils. Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Torres har helt klart større nivå enn Ba, men lønna er også større. Så det kommer an på om klubben har råd til ha en så dyr spiller i klubben. Men for laget er en Torres tilbake i form det beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Toppnivået sitt kommer han neppe tilbake til, Altså, jeg tror ikke Torres kan bli noe særlig bedre enn den formen han er i nå, derav toppnivå. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Har mye større tro på Torres enn Ba i Chelsea. Førstnevnte holder et høyere toppnivå. Ser ut som han er på vei tilbake dit nå. Ser du matchen? Dette sier jeg ikke for å provosere, men Torres har vært forferdelig dårlig. Aldri før har en så dårlig prestasjon ført til fire mål. At han runder keeper, osv. skulle egentlig bare mangle mot et lag som Tahiti. Skremmende å se hvordan en av verdens beste spisser har blitt så forferdelig i løpet av en skade og litt motgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ser du matchen? Ja. Dette sier jeg ikke for å provosere, men Torres har vært forferdelig dårlig. Aldri før har en så dårlig prestasjon ført til fire mål. At han runder keeper, osv. skulle egentlig bare mangle mot et lag som Tahiti. Den kommentaren var ikke utelukkende basert på denne kampen, men hvordan han har prestert det siste året. Markant forskjell fra hans første sesong i Chelsea. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 "Chelsea vehemently deny the idea - which was reported widely in Spain - that Mourinho has blocked a pay-rise after Mata scored 19 goals and had 35 assists last season." - http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/chelsea-transfers-juan-mata-stays-1972101#.UcN1uPlmenA.twitter Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Idag er dagen da Torres scoret 4 mål og Mikel puttet denne. 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Torres er ikke på sitt beste for øyeblikket. Ser ut som om han sakte men sikkert er i ferd med å finne igjen formen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 4 mål jo! Han er tilbake! Ellers: Rob Harris @RobHarris 19m Chelsea sign new 10-year deal with Adidas Vet ikke om de sponser oss med noe penger, men de lager gode drakter og jeg digget "It's blue, what else matters" kampanjen. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Her er en oversikt over hvor mye vi fikk i forhold til andre klubber før avtalen: Så en kan anta at det er mer enn det ihvertfall. Siden det er 10 år så er det sikkert noe som stiger etterhvert og kanskje. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hvorfor er Dortmund rød og grønn? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Siden det er 10 år så er det sikkert noe som stiger etterhvert og kanskje. Vet ved tidligere tilfeller hvor klubber har signert langtidsavtale med draktsponsor så har de hatt samme inntekt gjennom hele avtalen, kontra de som signere 2-4 år kan hele tiden forhandle seg til bedre avtaler og høyere inntekter. Dette var tilfellet med Arsenal og Nike sin langtidsavtale, tror jeg. Nå som de har signert med Puma så blir vel verdien og inntektene bortimot tredoblet. Edit: Sier ikke at dette er tilfellet med Chelsea sin avtale. Endret 21. juni 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Åja. Vet ikke hva som er vanlig her, så det er det sikkert som du sier. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg må si at en tiårsavtale er uvanlig lenge. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 http://www.chelsea.no/nyheter/3727--jeg-forlater-chelsea.html Kjipt om Mikel stikker.. Og 7-10 mill?!?! Syns han er verdt mer.. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 "For øyeblikket" Hehe Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hvis Mikel stikker, så håper jeg at det betyr at Essien kommer tilbake. Sjekk her. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 "[...] in an SMS to KickOffNigeria.com, Mikel literally laughed off the quotes, saying 'Hahaha no I did not say that." http://www.weaintgotnohistory.com/2013/6/21/4451030/john-obi-mikel-laughs-off-galatasaray-story-as-untrue-and-made-up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå