Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Vel, Lampard og Ramires er ikke defensive midtbanespillere. Det lærte vi forrige sesong. Mikel liker jeg godt, og Essien er veldig praktisk og ha med at han kan gjøre en ok jobb nesten over alt. Romeu gjorde en veldig god jobb før han dessverre ble skadet og Luiz er kanskje best som midtstopper på en god dag. Vi har jo blitt linket til De Rossi, så vi ser kanskje etter en sånn type spiller. Samtidig som en dyptliggende playmaker og har blitt etterlyst. Blir spennende å se hva som skjer der. Jeg mener fremdeles at hovedproblemet vårt forrige sesong var at Rafa var så sta med Lampard - Ramires midtbanen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Van Ginkel, 20, made a big impact in the Dutch League with Vitesse Arnhem last season, winning the 'Dutch Talent of the Year' award.

 

"Ajax were very interested in Van Ginkel and we were willing to go quite far," confirmed Arsenal hero Overmars. "But if we have to compete with one of the big clubs from England it is always going to be difficult for us.

 

"We cannot beat Chelsea's financial resources." - http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/chelsea-transfers-marco-van-ginkel-

Lenke til kommentar

Enig. Spent på hva Lewandowski vil da. Han er jo så Bayern-kåt at det gjør vondt å se på. Hadde vært en drøm om vi klarte å ta Bayern i August!

 

Åh herregud, det hadde vært moro.

 

Apropos Bayern, er jeg den eneste som har lagt merke til at det har blitt flere Bayern-"supportere" og færre Barca-"supportere"?

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

Nå er supporterne generelt mer frempå og engasjerte i perioder hvor laget gjør det bra.I tillegg er det alltid løker som er tilhengere av laget som "spiller den beste fotballen".

 

Hvorfor er de "løker"? Er det stusselig at folk er glade i flott og underholdende fotball?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...