Aleks Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Vel, Lampard og Ramires er ikke defensive midtbanespillere. Det lærte vi forrige sesong. Mikel liker jeg godt, og Essien er veldig praktisk og ha med at han kan gjøre en ok jobb nesten over alt. Romeu gjorde en veldig god jobb før han dessverre ble skadet og Luiz er kanskje best som midtstopper på en god dag. Vi har jo blitt linket til De Rossi, så vi ser kanskje etter en sånn type spiller. Samtidig som en dyptliggende playmaker og har blitt etterlyst. Blir spennende å se hva som skjer der. Jeg mener fremdeles at hovedproblemet vårt forrige sesong var at Rafa var så sta med Lampard - Ramires midtbanen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ba og Moses burde ta turen til Newcastle. Ba var pissgod i både Newcastle og West Ham. Ahh, savner'n! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det er helt latterlig om han blir sendt ut på lån. Ganske åpenbart ikke han sin skyld at det har gått dårlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 CFC: Hazard, Mata, Oscar, KDB, Schürrle, Moses MUFC: Young, Giggs, Kagawa, Rooney, Valencia, Nani Ser bra ut spør du meg. Så lenge vi gjør bytter etter 60-75 min istedet for etter 92 min så skal nok alle få spilletid. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Glemte Marin. Litt mye med 7 spillere på 3 plasser. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Tok han ikke med da jeg ikke tror han er her neste sesong. Tipper han går på lån. Oscar og KDB kommer nok og til å bli brukt i den dypere midtbanen tipper jeg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Kan faen folk slutte å poste rykter skrevet av Tancredi? Det er den MINST troverdige kilden i hele Italia, er ikke vits i å retweete eller sitere her. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Tancredi Palmeri @tancredipalmeri 52m Chelsea latest bid for Cavani has been definitely rejected by Napoli Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Torres på vei ut av nattklubb i NYC. Ser ut som han må ha assist av Mata for å klare å score der og. Endret 13. juni 2013 av Emils. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ja, fordi han er jo ikke gift og har barn..... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Van Ginkel, 20, made a big impact in the Dutch League with Vitesse Arnhem last season, winning the 'Dutch Talent of the Year' award. "Ajax were very interested in Van Ginkel and we were willing to go quite far," confirmed Arsenal hero Overmars. "But if we have to compete with one of the big clubs from England it is always going to be difficult for us. "We cannot beat Chelsea's financial resources." - http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/chelsea-transfers-marco-van-ginkel- Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/chelsea/10119481/Chelsea-refuse-to-take-part-in-bid-war-for-53m-Edinson-Cavani-and-turn-attentions-to-Robert-Lewandowski.html Digg! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Enig. Spent på hva Lewandowski vil da. Han er jo så Bayern-kåt at det gjør vondt å se på. Hadde vært en drøm om vi klarte å ta Bayern i August! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Det som er det eneste problemet ja. Men det hadde vært deilig og spart rundt £30m og fått en yngre spiss. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Enig. Spent på hva Lewandowski vil da. Han er jo så Bayern-kåt at det gjør vondt å se på. Hadde vært en drøm om vi klarte å ta Bayern i August! Åh herregud, det hadde vært moro. Apropos Bayern, er jeg den eneste som har lagt merke til at det har blitt flere Bayern-"supportere" og færre Barca-"supportere"? Endret 14. juni 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Nå er supporterne generelt mer frempå og engasjerte i perioder hvor laget gjør det bra.I tillegg er det alltid løker som er tilhengere av laget som "spiller den beste fotballen". Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Nå er supporterne generelt mer frempå og engasjerte i perioder hvor laget gjør det bra.I tillegg er det alltid løker som er tilhengere av laget som "spiller den beste fotballen". Hvorfor er de "løker"? Er det stusselig at folk er glade i flott og underholdende fotball? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hvorfor er de "løker"? Er det stusselig at folk er glade i flott og underholdende fotball? Tysk fotball er ihvertfall underholdende. Det fikk vi se i Champions League-finalen. I den kampen var midtstopperene/backene ikke-eksisterende, og kampen sto mellom Weidenfeller og Neuer Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hvorfor er de "løker"? Er det stusselig at folk er glade i flott og underholdende fotball? Å være en løk er ikke nødvendigvis negativt. Synes det er helt greit at folk hopper litt rundt så lenge de er åpne om det. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Av en eller annen grunn har jeg større tro på Torres enn på Ba. Torres er jækla god på sitt beste. Han var jo reine guden da han var i Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå