Liddell Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Roberto Rosetti er mannen dere skal hylle. Mener du mannen som dømte en heller ujevn kamp, men som ikke gjorde noen graverende feil som var direkte utslagsgivende? Nei, jeg mener den italienske dommeren som i går dømte en viktig kamp mellom Chelsea og Liverpool. Han gav Chelsea et korrekt straffe, men ellers gikk alle små avgjørelser også i de blås favør. Han gav ikke Liverpool straffe da teknikeren Sami Hyypia ble meid ned innenfor Chelskis 16-meter. Husker du han? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det var mange snodige avgjørelser på midten av banen som gikk begge veier. Jeg synes ikke han differensierte nevneverdig mellom de blå og de røde. Sami er liten luring. Det var ikke straffe, noe han vet utmerket godt selv. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Der må jeg være enig med deg LarsP. Det kom ikke akkurat som noen overraskelse for meg at det var Sami Hyypia som prøvde å få seg en straffe innenfor Chelseas 16 meter. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Sami vender bort en mann fint, sender ballen forbi den neste og en Chelskispiller setter ut beinet i leggen på Hyypia, som faller, muligens litt lett. Men allikevel, klart straffe. "Det er kontakt," som alle i TV2 hadde sagt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Gratulerer med finale plass! Håper dere knuser Manchester siden jeg "misliker" de veldig sterkt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 "Det er kontakt," som alle i TV2 hadde sagt. Kontakt er ikke nok, for at man skal få frispark/straffespark så skal man bli hindret/felt, og det ble ikke vår finske venn i går. Han kjente kontakten i foten og gikk for straffespark. Heldigvis så dommeren at Sami ramlet på egen hånd og ikke grunnet et ublidt møte med en Chelsea-forsvarer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Der må jeg være enig med deg LarsP. Det kom ikke akkurat som noen overraskelse for meg at det var Sami Hyypia som prøvde å få seg en straffe innenfor Chelseas 16 meter. Det kom ikke som noen overraskelse at det var Hyypia? Mannen som får færre kort enn så og si samtlige spillere i toppfotballen. En av de desidert mest ærlige spillerne i PL. Skal si du følger med. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Der må jeg være enig med deg LarsP. Det kom ikke akkurat som noen overraskelse for meg at det var Sami Hyypia som prøvde å få seg en straffe innenfor Chelseas 16 meter. Det kom ikke som noen overraskelse at det var Hyypia? Mannen som får færre kort enn så og si samtlige spillere i toppfotballen. En av de desidert mest ærlige spillerne i PL. Skal si du følger med. Det kom ikke som en overraskelse fordi det var nettopp han som ga bort et straffespark. Det er helt naturlig å ville gjøre opp for seg. Ligakamper kan uansett ikke sammenlignes med en semi-finale i CL. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Diven til Babel var uansett verre, den var latterlig. Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nå håper jeg virkelig at Diddi slutter å rappe frisparkene til Bælli hvis vi skal ha sjangse til å score på noen form for dødball. Det holder virkelig at vi smeller cornere ut over alle kanter, cornere, som vi var mestere til å score på før. Når vi er så heldige å ha en spesialist på ihvertfall en type dødball, utenom straffespark, er det viktig å bruke den muligheten på dette stadiet av sesongen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Korrekt. Følger dere ikke med eller ? Terry omtalte Ballack som Bælli i intervju med skyssports etter kampen mot United. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det gjør det fremdeles ikke noe bedre. Fryktelige kallenavn. For meg vil de alltid være Terry (ikke JT), Ballack (ikke Bælli), Lampard (ikke Lamps) og Drogba (ikke Didi). Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Viktig kamp idag..tror Man U må miste poeng idag for at vi sal vinne serien..har større tro på West Ham enn Wigan..men vi har selv en vanskelig kamp på Mandag mot Newcastle i form.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Der må jeg være enig med deg LarsP. Det kom ikke akkurat som noen overraskelse for meg at det var Sami Hyypia som prøvde å få seg en straffe innenfor Chelseas 16 meter. Det kom ikke som noen overraskelse at det var Hyypia? Mannen som får færre kort enn så og si samtlige spillere i toppfotballen. En av de desidert mest ærlige spillerne i PL. Skal si du følger med. Akkurat ja, Sami er en av de aller mest sympatiske spillerne i PL. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Drogba og Ballack ...? Det gjør det fremdeles ikke noe bedre. Fryktelige kallenavn. For meg vil de alltid være Terry (ikke JT), Ballack (ikke Bælli), Lampard (ikke Lamps) og Drogba (ikke Didi). Akuratt det eg mente,visste hvem det var,men det var noen grufulle kallenavn Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Diddi...Bælli...?? Det er en jævla Chelsea tråd. Blåser vel i om dere som ikke er blå vet hvem det er. Men tydelig at akkurat det var viktigere enn poenget. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ser du hva eg skrev i posten over din? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 For de som var med i tabelltipskonkurransen: Tabelltipset Premier League 2007/2008 - Vinner er kåret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå