theHerd Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Mourinho da muthafucka ass. Blaze it 420 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) "The happy one" var jo ikke så verst, tror jeg skal begynne å kalle ham det Endret 10. juni 2013 av RollsReus 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Kan man kalle ham "the happy one" når Chelsea taper også? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Man kan sikkert det. Meg derimot kan man kalle "the happy one" neste gang du er morsom. Ikke vent. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Jose Mourinho: "I damaged Spanish football by being the manager that broke Barcelona's dominance" Hahah, legenden er tilbake!! @Gingers4Limpar: Blackburn may be down in the doldrums these days, but at least they have the satisfaction of knowing that they broke Man Utd's dominance. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 En dag i sesongen 13/14: The happy one seems to be very angry on his teams performance Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 En langt mer kontrollert og rolig Mourinho som har kommet tilbake nå. Mest sannsynlig akkurat det vi trenger og. Dumt at de ikke spurte noen direkte spørsmål om Mata, så vi kan bli kvitt det ryktet en gang for alle, men det hadde kanskje blitt litt som å skyte seg selv i foten for en journalist. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Galskap å selge Mata hvis han selv vil bli. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 Jepp. Kommer neppe til å skje heller. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 10. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2013 – Tidligere ville jeg reise rundt i Europa og vinne de største ligaene. Nå vil jeg ha stabilitet. jeg er der jeg vil være. men det er nå opp til meg å vise klubben min at jeg fortjener å være her - Mourinho Herlig! Ikke fuck dette opp, Roman. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2013 CHELSEA TRANSFER MKT @CFCtransferlive 26m Chelsea's Juan Mata to put pen to paper on a new 5 year deal worth €150k a week after the confederations cup. Via SKY Italia Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2013 Hvor lang er hans nåværende kontrakt? Heftig lønnsøkning på mannen, men man må vel vise at man vil beholde ham. Han har økt markedsverdien sin temmelig mye i sin tid i Chelsea... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Han signerte vel en 5-års kontrakt, så 3 år igjen. Høres ut som at han har krevd litt mer, men han har nå vært i klubben 2 sesonger og vært stabil og god hele veien. Absolutt verdt å gi han en høy lønn før han begynner å tenke strendene i Spania. Og dette vil strengt tatt ikke føre til høyere utgifter per år for oss i forhold til FFP og slikt da overgangssummen(20m) fordeles ut over årene på kontrakten. Altså på budsjettet de 5 årene etter han signerte står det: Mata: 4m Mata: 4m Mata: 4m Mata: 4m Mata: 4m Når vi da forlenger kontrakten etter 2 år vil de resterende pengene(12m) fordeles på 5 nye år. Så da blir det: Mata: 2,4 Mata: 2,4 Mata: 2,4 Mata: 2,4 Mata: 2,4 Pluss den høyere lønnen da. Så over tid betaler vi mer, men per år vil det ikke gi noe særlig høyere utslag har jeg forstått det riktig. Edit: Forutsatt at lønnsøkningen ikke overgår reduseringen. Har ikke regnet på det. Endret 11. juni 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Nå har Mata faktisk hatt en "lav" lønn i Chelsea også. Var det ikke snakk om at han bare hadde 600 000,- i uken? Det er jo relativt lite med tanke på at Fernando Torres tjener tre ganger så mye og Mata er lagets viktigste spiller. Uansett så er det godt å se at penger styrer ikke de beste til å velge. Mata er et perfekt eksempel på en profesjonell fotballspiller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Uriah Tehoda @uriateho_CFC 33s José Mourinho has withdrawn Chelsea's bid for André Schürrle. [ESPN] #CFC Litt synd på han da alt var så og si klart. Han hadde til og med uttalt seg om at han ikke kommer til å spille flere kamper for Leverkusen. Men det er tydeligvis en overgang vi ikke er helt desperate etter å få til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Det siste nye på rykteflommen er at vi er linket til Sneijder med et bud på 12M£ >_> Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Det siste nye på rykteflommen er at vi er linket til Sneijder med et bud på 12M£ >_> Har ikke han tapt seg noe grådig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Når han endelig ble solgt til fra Inter hadde allerede tapt seg, vil neppe tro at en halv sesong i den tyrkiske ligaen har gjort noe under for ham heller. Vil tro at han har drøy lønn og nettopp derfor er de åpne for salg. Edit: Og et av de dummere ryktene jeg har hørt, Barcelona skal være klar for å gi et bud på 20M euro for Torres. Endret 12. juni 2013 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Det er litt trist hvordan alt dette fungerer egentlig. Om å gjøre og lage den mest sjokkerende overgangen for å få flest besøkende til avisen sin. Det siste nå er visst at Wenger skal prøve å få tak i enten Mata eller Oscar. Mirror rapporterte og at vi har tenkt til å erstatte Mata med Gomez. Gir ikke mening i det hele tatt. Edit: Angående Snejder så er det sånn som typisk skjer når det kommer en ny manager. At man blir linket til tidligere spillere altså. Vil ikke si det er så mye seriøst i det enda. Endret 12. juni 2013 av Aleks Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Sneijder? Nei takk, har jo både Mata og Oscar i den rollen..Og KDB hvis vi ikke låner han ut.. Regner med at vi beholder både Ba og Torres, så slik jeg ser det, så trenger vi egentlig ikke noen spillere i år. Hvis vi låner/selger Essien så trenger vi en ny DM, typ Fellaini. Kanskje en ny midtstopper også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå