Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

ChelsTransferGossip ‏@ChelsTransfer 7h

Chelsea have released Florent Malouda, Paulo Ferreira, Henrique Hilario, Ross Turnbull and Yossi Benayoun #CFC

 

Lykke til videre til alle sammen. En god det ubrukelige lønninger som frigjøres. Malouda og Benayoun alene var på rundt 150k i uka til sammen så. Ellers har vi visstnok også signert den 16 år gamle vingen Josimar i fra Barca sitt akademi. Kan ikke detaljene, men det er noen forskjellige regler i England og Spania som gjør at vi kan tilby de langt bedre kontrakter enn det Barca kan. Så Arsenal og Liverpool også gjorde det samme med noen andre gutter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tancredi Palmeri ‏@tancredipalmeri 31s

Napoli have so far rejected Chelsea 50m € bid, standing firmly on the 63m € request

 

Forstår ikke hva vi tenker på. Problemene våre er ikke at vi ikke scorer nok mål. Skal vi først ut med så mye penger, så kjør heller på med Schweinsteiger eller en annen spiller som fyller hull.

Lenke til kommentar

Som sagt, mål er ikke problemet. Vi har allerede scoret flere mål enn City denne sesongen, og si at Ba puttet 17 (antallet mål Lukaku scoret for WBA) istedet for de 2 han hadde så er vi oppe i 90 mål. United scoret 86. Det vi må forsterke er midtbanen. Schweinsteiger får vi så klart ikke, men vi mangler noe ala han.

Lenke til kommentar

Greien er at når vi først vinner en match, vinner vi gjerne 4-0 og 5-0. Derfor ser scoringstatistikken vår så lys ut. Det vi mangler er en matchvinner på topp som kan avgjøre kamper som ligger og vipper, noe som kan være forskjell på fjerdeplass og gull. Skal være enig at vi kanskje trenger en forsterkning på DM, men som du sier så er nok det mer sansynlig at det finnes spekkhoggere på mars enn at han kommer til klubben vår.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

ChelsTransferGossip ‏@ChelsTransfer 7h

Chelsea have released Florent Malouda, Paulo Ferreira, Henrique Hilario, Ross Turnbull and Yossi Benayoun #CFC

 

Spennende å se hvordan Chelsea gjør det med reservekeepere til høsten. Blackman blir nok flyttet opp i A-stallen forhåpentligvis.

 

Hva tenker dere om dette?:

 

http://www.fanatix.com/news/chelsea-consider-intelligent-move-for-fulham-star-on-free-transfer/122423/

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Det var bare 5 kamper i år hvor vi ikke greide å score. Og 2 av de var de første kampene til Rafa hvor ting skulle omjusteres. Men som du sier, 8-0 seieren og kanskje noen flere pynter endel på statistikken. Allikevel så tåler midtbanen vår veldig lite trykk som man får etter at man har scoret. Feks Reading of Soton kampene.

 

Blackman flyttes nok opp ja, eller sendes ut på lån. Nå har vi 2 keepertrenere så tviler på at begge skal sitte å se på Cech. :p

Lenke til kommentar

"I always said my ambition was to play for Chelsea, and now I will go back to Stamford Bridge and try and play even more games than I did at West Brom. If I can score a few early on, it can turn into a really good season for me.

 

I have had a good conversation with Jose Mourinho, and I know it's up to me to show I'm worth a place. It is the World Cup next year, and I need to be playing. But if I don't get in the Chelsea team often enough, then I won't deserve to be in the national squad.

 

I am not afraid of that. I am determined to succeed with Chelsea next season. I want to prove myself. People will compare me with Didier Drogba, and he was always my hero. But I am my own man, and I want to be known for what I do." - Lukaku

 

Nå gir Cavani-overgangen enda mindre mening.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Som noen sier her, hvem vil kjøpe Torres?

Han må garantert gå ned i lønn, hvis han skifter klubb. Jeg tror nok Torres og Ba blir. Og vi sender Lukaku utpå lån, også skjønner vi at må ha en ny spiss i januar..Fordi de vi har ikke skårer..

 

Ser for meg en denne troppen:

 

Cech-Blackman-Delac?

 

Cueta-Wallace-Ivan-Cahill-JT-Luiz-Cole-Bertrand.

Ny midtstopper hvis vi flytter opp Luiz som DM?Chalobah? Kalas? JT får ikke mye spilletid i år heller vil jeg tro, når vi presser så høyt, så må vi ha raskere midtstoppere enn JT.

 

Ramires-Mikel-Romeu-Lamps

Her trenger vi en ny DM, men hvem? Ake? For ung. Luiz og Mikel bør være førstevalget her..

Fellaini hadde vært et godt kjøp..

 

Oscar-Hazard-Schurrle-Moses-Mata-(Marin)er lånt ut?

 

Så er det spissene våres, satse på Lukaku? få ut Torres? ny spiss?satse på Ba?

 

 

 

Lenke til kommentar

Som noen sier her, hvem vil kjøpe Torres?

Han må garantert gå ned i lønn, hvis han skifter klubb. Jeg tror nok Torres og Ba blir. Og vi sender Lukaku utpå lån, også skjønner vi at må ha en ny spiss i januar..Fordi de vi har ikke skårer..

 

Ser for meg en denne troppen:

 

Cech-Blackman-Delac?

 

Cueta-Wallace-Ivan-Cahill-JT-Luiz-Cole-Bertrand.

Ny midtstopper hvis vi flytter opp Luiz som DM?Chalobah? Kalas? JT får ikke mye spilletid i år heller vil jeg tro, når vi presser så høyt, så må vi ha raskere midtstoppere enn JT.

 

Ramires-Mikel-Romeu-Lamps

Her trenger vi en ny DM, men hvem? Ake? For ung. Luiz og Mikel bør være førstevalget her..

Fellaini hadde vært et godt kjøp..

 

Oscar-Hazard-Schurrle-Moses-Mata-(Marin)er lånt ut?

 

Så er det spissene våres, satse på Lukaku? få ut Torres? ny spiss?satse på Ba?

 

Hva med Essien på DM? Håper at han kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Ser for meg denne troppen:

 

GK: Cech, Delac; Blackman

 

HB: Ivanovic, Azpilicueta

 

CB: Terry, (Ivanovic), Cahill, [Ny midtstopper], Luiz

 

LB: A. Cole, Bertrand

 

DM: Essien, Mikel, (Akè), (Luiz)

 

AM: Lampard, Mata, Marin, Oscar

 

S: Torres, Lukaku, (Erfaren spiss f. eks. Cavani, Gomez etc.)

 

Venstre kant: Hazard

 

Høyre kant: Moses

 

Stemmer det, hvordan kan jeg glemme Essien :)

 

Jeg glemmer som regel en spiller selv ;)

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...