Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Forstår absolutt ikke greia med den rød stripa... Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hadde vel rød krage på 10/11-drakten også, husker ikke helt hva det skal symbolisere, men en grunn er det vel. Uansett så ser drakten i hvertfall ikke stygg ut. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det ryktes at Mourinho vil prøve å lokke Zlatan til London. Hvis han og gutta i styret klarer å få det til... Hvis det hadde vært snakk om free transfer kunne det ha vært en bra deal, men å betale en enorm overgangssum for en 32 år gammel spiller er bare galskap. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Noen som har hørt no rykter om hva vi skal gjøre med T.Cortouis?? Låne ut? Selge? 2.valg? Og nei takk til Zlatan, vi trenger en spiss som er bevegelig, ikke en som kommer dypt for å hente ball. Endret 6. juni 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ett år til i Atleti. @ Mos Def: Det røde i drakten var for å hylle pensioners. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ett år til i Atleti. @ Mos Def: Det røde i drakten var for å hylle pensioners. Stemmer, fra Wiki: "Nearby Chelsea Football Club has been affiliated with the Chelsea Pensioners for many years; the club's first nickname was the Pensioners and until the 1950s the club crest featured a Chelsea pensioner. Residents of the Hospital can still be seen attending Chelsea's home games at Stamford Bridge.[10] When Chelsea won the Premier League title in 2005, Chelsea pensioners formed a guard of honour as the players and management came out for the trophy presentation.[11] In tribute to the trademark red coats worn by the pensioners, Chelsea's kit for the 2010-11 season featured a red trim on the collars.[12]" Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Fun fact: Når David Luiz hadde kostymeparty på bursdagen sin kledde han seg ut som en Chelsea Pensioner. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ser ut til at vi har blitt linket til alle spillere som er mulig. Så nå må media fokusere på andre ting: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2336878/Ashley-Cole-sweaty-armpit-Hollywood-Samir-Nasri-keeps-cool-girlfriend--WISH-YOU-WERE-HERE.html Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Official SSC Napoli @sscnapoli 12 mPresidente @ADeLaurentiis: su Cavani c'è l'interesse del Chelsea, mi chiameranno nelle prossime ore. Sarei felicissimo se restasse con noi Chelsea er interessert i Cavani og de vil ta kontakt innen de nærmeste timene. Jeg håper Cavani blir hos oss. - oversatt hva presidenten til Napoli nevner i tweeten over. Tweeten er også postet av Napoli sin offisielle konto. Endret 6. juni 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Gjelder å lese litt mellom linjene her tror jeg. Eneste grunnen til å gå ut å si at vi er interesserte er for å tiltrekke flere kjøpere. De mener altså at de kan få mer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Vanskelig for min del å lese mellom linjene når det er skrevet på italiensk : p Men ja, jeg tror det er sammenheng med det du sier og at at tweeten er postet. Selvfølgelig vet de at Cavani er tapt. Det viste de vel da de ansatte Benitez. Nå handler det bare om å få mest mulig slik at de kan le hele veien til banken. Men ja, er vel i realiteten 4 klubber som kan virkelig slåss om han om de vil; City, Chelsea, PSG og ................. Monaco........ 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Sant. Real Madrid skal vel og ha en erstatter for Higuain, så kanskje de også fatter interesse. Ville heller gått for Zlatan, og sendt Lukaku på enda et lån. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Zlatan blir nok billigere enn Cavani ja. I tillegg så har vi han i kanskje 2-3 år, mens Lukaku brøyter seg frem! Official SSC Napoli @sscnapoli 27 m Presidente @ADeLaurentiis: in caso di cessione di Cavani reinvestirò interamente i 63 milioni della sua clausola rescissoria 63 millioner euro er for mye! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ja. PSG ga vel 20m Euro tror jeg. Og det var bare en 3-årskontrakt så om han er interessert kunne vi nok fått han for under det. I forhold til Cavani for 50m... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Vanskelig for min del å lese mellom linjene når det er skrevet på italiensk : p Personlig synest eg det er enklere å lese mellom linjene enn selve linjene når det er på italiensk, men eg skjønar poenget Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Haha, jo, det er sant det og ^^, Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hva med Bony? 31mål på 30 kamper.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Fun fact: Når David Luiz hadde kostymeparty på bursdagen sin kledde han seg ut som en Chelsea Pensioner. Begynte å følge David Luiz på Instagram for en eller annen rar grunn i høst, første bildet jeg så var dette! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Trekker ikke akkurat mindre assosiasjoner til Sideshow Bob etter det bildet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå