Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, om Chelsea vinner denne sesongen har jeg minst én ManU-kompis som garantert kommer til å si at "jamen dere hadde ikke vunnet ligaen hvis Ferguson fremdeles hadde vært her!" :wee:

 

Heldigvis er de fleste mer reflekterte enn det, men det er jo alltid noen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, er vel bare å forvente stikk mot Chelsea, men en fact er at Chelsea ikke sparket den forrige manageren sin. Så siste Chelsea manager som fikk sparken er faktisk di Matteo. Det er bra bare det!

 

Men over til mr. Mourinho. Så sies det at han ønsker å beholde Lukaku og bruke han mot neste sesong. Altså ikke la han gå på lån. Synes det er bra om han velger den taktikken da Lukaku er en veldig lik kopi av kongen av blå, Drogba. Men i mine øyne er også Lukaku en mer "spillende" Drogba. Da han også har bedre teknikk og ferdigheter som kanskje Drogba manglet på enkelte områder. Uansett, jeg håper Lukaku får sjansen fremfor herr og fru Begrenset som vi bruker nå.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Ja det ville vært sykt, men det har hele tiden vært snakk om å sende han på et nytt lån. Gutten er 20 år, det er ungt til å spille på dette nivået og han har ihvertfall 12-13 år foran seg som spiss på et av verdens beste lag om han spiller kortene sin riktig. Så det har hele tiden blitt diskutert om man skal sende han på et låneopphold for å forberede han enda en sesong før han evt. blir brukt som stjernespissen.

 

Nå ser kanskje Mourinho talentet i Lukaku og mener han er mer enn god nok for Chelsea allerede nå. Noe som jeg er HELT enig i. Fyren er et beist og alt Chelsea har manglet. I tillegg så elsker han Chelsea og er ikke der for å tjene penger. Han har også innstillingen som kreves for å bli en spiss av ypperste kaliber. Det følger jeg kanskje Torres mangler (mtp. at han henger med hodet og ikke akkurat sprer glede)

Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo hva som kommer til å tjene oss på lang sikt. Og hvis vi henter inn en annen spiss så kan det lønne seg å sende han på lån. Som Emils sier er han bare 20. Men det virker litt unødvendig synes jeg. Spørs hva han vil selv og. RDM hadde jo egentlig tenkt til å beholde han, men han følte selv at det beste var å dra på lån. Ikke vanskelig å se hvem som hadde rett.

 

Definitivt en spiller med mye potensiale, og flere av målene som jeg har fått med meg kommer nesten av ren skjær vilje. Fant ikke igjen det der han spurter over hele banen, men han er vanskelig å stoppe ihvertfall!

 

liverpool2.gif

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...