Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk å ha Mourinho tilbake. Jeg er dog ikke like starstrucked som Aleks og Emils, og er heller litt mer avventende før jeg jubler om skog av gull og grønne enger, selv om jeg er i utrolig godt humør etter at det er offesielt. Så lenge vi får inn en stjernespiss i sommer, eller velger å satse på Lukaku, så er jeg strålende fornøyd. :)

Endret av Mos Def
  • Liker 1
Lenke til kommentar

:p

 

Men det er viktig å ikke ha urealistiske forventninger ja. Vi har vært med på topp 4 striden 2 sesonger på rad nå og kan ikke bli skuffet om ikke greier å ta PL i løpet av første sesongen. Bare han ikke blir sparket rett etter jul skal jeg være fornøyd.

Lenke til kommentar

Også deilig å høre han si dette:

 

I am the same, physically the same, but every day you have to think about yourself and about evolution. I have the same nature but I’m much more mature with a different approach to things, I’m more ready to be in a club and stay for a long time.

 

Håper han mener det og at Roman er enig. Føler fremdeles at det er veldig urealistisk å forvente at han blir ut hele kontrakten.

Lenke til kommentar

Tror faktisk Chelsea har en sjanse. Når det er sagt, så tror jeg at Manchester City kommer til å være gode neste år. Moyes tipper jeg at kommer til å bruke en sesong eller to på å finne "vinnerresepten." (Hvis han i det hele tatt finner noen :p)

 

Mourinho derimot, har vært i klubben før, og jeg tror han kan komme godt i gang ganske fort.

 

Konlusjon: Min spådom er at gullracet blir mellom Man City og Chelsea.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...