Wedvich Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hele det første intervjuet med Mourinho, er det vel? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Han vet hvilke knapper han skal trykke på. Mourinho: "To be at the same time a Chelsea fan and a Chelsea manager is a new feeling to me ... and it is a fantastic feeling to me." Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Mourinho: "There is a lot of young talent at Chelsea. They need stability and I hope I can give them that." Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Fantastisk å høre Jose Mourinho si "vår klubb" hele tiden. Til og med i den tiden han ikke var her. "Når vi vant CL med di Matteo...". Fantastisk, rett og slett fantastisk!! Endret 3. juni 2013 av Emils. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Nå sa akkurat Mourinho at han tror å jobbe med spillere som Hazard, Oscar og Luiz blir bra for begge parter. Usikker på hva han mener med det, og om ryktene ang. Luiz ender her! Endret 3. juni 2013 av Emils. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 La også spesielt merke til Luiz ja. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Japp, jeg også. Det er ikke ofte man snakker om Luiz som en lik spiller sammenlignet med Hazard og Oscar, men han sa vel Luiz for å få en liten stopp på ryktene og at han ønsker å jobbe med Luiz. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Noe helt annet enn en interim manager. Smisker som bare juling, men det er deilig å høre på. Gleder meg til neste sesong starter med en manager jeg kan stå bak igjen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Halvparten av det er her om noen gikk glipp av det. http://www.youtube.com/watch?v=18AsO6LlJ6Y&feature=youtube_gdata_player&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D18AsO6LlJ6Y%26feature%3Dyoutube_gdata_player Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Fantastisk å ha Mourinho tilbake. Jeg er dog ikke like starstrucked som Aleks og Emils, og er heller litt mer avventende før jeg jubler om skog av gull og grønne enger, selv om jeg er i utrolig godt humør etter at det er offesielt. Så lenge vi får inn en stjernespiss i sommer, eller velger å satse på Lukaku, så er jeg strålende fornøyd. Endret 3. juni 2013 av Mos Def 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Men det er viktig å ikke ha urealistiske forventninger ja. Vi har vært med på topp 4 striden 2 sesonger på rad nå og kan ikke bli skuffet om ikke greier å ta PL i løpet av første sesongen. Bare han ikke blir sparket rett etter jul skal jeg være fornøyd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Også deilig å høre han si dette: I am the same, physically the same, but every day you have to think about yourself and about evolution. I have the same nature but I’m much more mature with a different approach to things, I’m more ready to be in a club and stay for a long time. Håper han mener det og at Roman er enig. Føler fremdeles at det er veldig urealistisk å forvente at han blir ut hele kontrakten. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg håper at de satser på å bruke to spisser, en stjernespiss og Lukaku Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Registrerte meg akkurat på Chelsea TV for å se Mourinho-intervjuet og i e-mailen meg innloggingsdetaljene så står det "European Champions 2012." Thursday Night, Channel Five tar seg ikke så godt ut eller? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Gratulerer med Mourinho..neste sesong blir vidåpen og sykt spennende, ingen tvil om det! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Takker. Det er sikkert og visst ja. Vanskelig å si hvem som er favoritter eller ikke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 United er favoritter, selv med Moyes på sidelinjen. Det kommer dog til å bli langt jevnere enn foregående sesong. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Tror faktisk Chelsea har en sjanse. Når det er sagt, så tror jeg at Manchester City kommer til å være gode neste år. Moyes tipper jeg at kommer til å bruke en sesong eller to på å finne "vinnerresepten." (Hvis han i det hele tatt finner noen ) Mourinho derimot, har vært i klubben før, og jeg tror han kan komme godt i gang ganske fort. Konlusjon: Min spådom er at gullracet blir mellom Man City og Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå