Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jepp. Ekstase! Sky Sports News @SkySportsNews 4m Mourinho will be joined at Stamford Bridge by Assistant Coaches Rui Faria, Silvino Louro and Jose Morais. More now on #ssn 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) http://www.firstrow1...sportsnews.html SkySports direkte inne fra Stamford Bridge Endret 3. juni 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ekstase indeed. Nå blir det bare å se hva han kan utrette med mye av det vi allerede har, og hva han eventuelt innhenter som erstattere/forsterkninger. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Vil Torres forsvinne under Mourinho, og Ba bli hans ''Drogba''? Kom ikke Aitor Karanka, likevel, da? Og synd han ikke tok med seg CR7. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Vil Torres forsvinne under Mourinho, og Ba bli hans ''Drogba''? Kom ikke Aitor Karanka, likevel, da? Og synd han ikke tok med seg CR7. Jeg håper at Lukaku blir den nye Drogba. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Oddvar Brå hvem? Jeg satt på stolen min på jobb og drakk kaffe da Mourinho ble bekreftet som Chelsea-manager. Velkommen hjem! <3 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Vil Torres forsvinne under Mourinho, og Ba bli hans ''Drogba''? Kom ikke Aitor Karanka, likevel, da? Og synd han ikke tok med seg CR7. Ba er ikke god nok til å bli den "nye" Drogba. Den eneste jeg kan komme på som er under eie av Chelsea er Lukaku. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Venter med å dømme Ba før neste sesong. Ikke godt å si hvor god en spiss er under en manager som ikke fokuserer på taktikk. Han var jo veldig god for Newcastle så han kan nok være det her og. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Han blir forresten presentert neste mandag. Ikke idag. The new manager will be officially presented in a press conference at Stamford Bridge on Monday 10 June, further details of which will follow in due course. - You can see the first full interview with Jose Mourinho exclusively on Chelsea TV this evening at 6.30pm. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Håper de selger Torres ihvertfall. Så har de plass til Lukaku Håper Essien kommer tilbake og får en fast plass i start-ellveren. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Skal lett se det lengre intervjuet!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Får håpe det er lengre. Blir kjipt å vente helt til mandag for pressekonferansen. Sykt deilig å ha en skikkelig manager igjen. Håper han får sitte i noen sesonger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Sky Sports News @SkySportsNews 58s Jose Mourinho to be presented at a media conference on Monday June 10th at 1.30pm #ssn Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg fikk riktig, Moyes til Man U og Mourinho til Chelsea. Watch out Man United Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Fikk dette opp på FB: http://sulia.com/channel/soccer/f/2001b2f8-2198-4b94-a2a6-8559d00bd91f/ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Haha, helt latterlig om det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå