Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: dere har PL's kjekkeste spiller btw. Tror Ballack drar greit med fitte for å si det sånn.

 

Haha, Jasså da vet vi at The Game er hot på Ballack. Greit med info ;)

Men ja han er en kjekk jævel.

 

Henrik Hauk: Jeg kan se for meg Makelele og Mikel som omtrent likegode alternativer. Jeg syntes bare Mikel klarer å levere solid fotball en hel kamp, mens Makelele kanskje har mer rutine og vet litt bedre hvordan man skal komme unna med litt ufin spilling. Men syntes Mikel har fortjent plassen sin, han har ikke fått rødt kort på lenge :p og han har spilt veldig bra de siste kampene. Men begge er sikre som fjell.

Lenke til kommentar
Bytt ut Obi med Makelele og vi har laget i dag.

 

Nei, ingen bytter. Hør på dere da, "Paulo er tryggere bakover" og Makelele istedenfor Mikel, mest sannsynlig fordi han er et sikkert kort bakover. Jeg vil ikke se flere slike Chelsea kamper, mot United var vi strålende, jeg vil ha DET laguttaket! Offensivt sterke var vi! Faktisk, selv med Kalou. Og med Mikel Obi, Essien og Bælli er vi jo defensive nok i tillegg til at den midtbanen er utrolig pasningssterk! Mikel og Ballack strør jo i blinde, samtidig som Ess og Obi er bunnsolide bakover. Belletti har, som noen av dere sier, mere å gi fremover i banen. Og at det til tider svekker han defensivt. Men hva skal vi med Paulo der da, med alle de defensivt trygge spillerne? ENDA en defensivt trygg spiller, som samtidig har vært redd for å gå fremover helt siden EM i 2004 hvor han tapte åpningskampen til Portugal. Dessuten rydder vel Ricky opp i det meste alene, han er definitivt vår Player of the Season, det har vært sesongen hvor han har visste seg som en bedre spiller enn selveste JT.

 

Vi vinner idag!

Lenke til kommentar

vel da hadde Henrik Hauken rett, Makelele starter, ikke Mikel :) og Lampard, ikke Paulo, ikke Belletti, men Essien på høyreback. så alle hadde feil, gøy:P

 

united supporter her, men kom igjen chelsea. hater bare pool, umulig å heie på de! synd at dere slo oss på lørdag men i dag er jeg med dere :grin:

 

see you in moscow! :)

Lenke til kommentar

Jeg stod å gråt når Lampard scoret den straffen. Hørte at jeg var den eneste Chelsea Supporteren her på studenthjemmet og gitt. Men de pool supporterne som jublet etter Torres målet hørte nok meg jævlig godt når Drogba satt sitt siste for dagen.

 

Moscow here we come!

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...