Aleks Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Gjett om. Blir også spennende å se reaksjonen til fansen om det begynner å gå dårlig. Mange som har litt for høye forventninger tror jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 På denne dagen for 9 år siden ble han forresten ansatt som Chelsea-manager den første gangen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Dem kan jo bare presentere det nå da. Nå som BPL sine sider har gjort det er det vel ingen hemmelighet lenger. Dessverre er Chelsea kjent for å være trege på annonseringer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Da var artikkelen tatt ned i fra hjemmesidene til PL igjen. Må ha vært en som var ny i jobben som uheldigvis lastet den opp og så gikk rett til sengs eller noe. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Var nok et lite... "uhell" det der ja. Men nå gleder jeg meg til å lese nyhetene i morgen ^^ Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Trur ikke på noe før det står en stor overskrift på Chelsea sine sider. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 The article was later removed - perhaps after someone had made an early Sunday morning dash to the office to hit the delete button. The Premier League has since apologised to Chelsea and indicated it was an article which was being prepared in anticipation of a possible announcement. A spokesman said: 'It was a publishing error. We took it down as soon as we were notified of it, and we've spoken to and apologised to Chelsea. 'We have no prior knowledge of any movement or any announcement (regarding Mourinho).' The Premier League is now trying to ascertain whether the publication of the article was the result of a system failure or human error. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2334610/Jose-Mourinho-Premier-League-prematurely-announce-Chelsea-return.html#ixzz2V3TIojcG Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Den beskjeden går konstant på skysports nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Sky Sports News @SkySportsNews 50s Real Madrid president Florentino Perez tells Sky Sports News Jose Mourinho is returning to Chelsea #SSN Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 At The Special One kommer hjem er ikke lenger noen hemmelighet. Spørsmålet er bare om han blir annonsert som ny manager i dag eller i morgen. Jepp. La oss håpe på at PL sine sider bruker romerske tall og at han har signert en 20-års kontrakt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det artige er at selv om Perez nå har sagt så virker det som om det ennå er noen her som ikke tror det før Chelsea sier det selv Men som sagt, det er ingen automatikk i at Mourinho vinner ligaen med engang bare fordi at han er den han er. Ryktet hans og forventningene kan skape litt problemer dersom han ikke skulle leve opp til det. Hva vil fansen si og hva vil Roman gjøre? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg håper på gull og grønne skoger nå. Siden Moyes er ny manager for Man Utd, så kan man regne med at det tar litt tid før han finner "vinneroppskriften". Dermed så antar jeg at Chelsea absoulutt er i stand til å vinne ligaen. Roman er en utålmodig mann, men Mourinho ble jo (sannsynligvis) ikke sparket pga dårlige resultater, han ble sånn som jeg har forstått det sparket pga. han var i en krangel med Roman. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg vet JM vil få full støtte uansett. Alle har ønsket han tilbake til Chelsea og mange har nok for høye forventninger, men om han ikke skulle vinne noe første året så er det ikke krise. Vi har p.d.d 8 år og 11 dager før vi blir det nye Arsenal (gratulerer med at det har gått så lang tid. Imponerende!). Mourinho kjenner Chelsea og har det som skal til for å bygge et nytt Chelsea lag. Han er elsket på brua og laget vil få fansens fulle støtte, og bare det er gull verdt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Får ikke senket skuldrene mine skikkelig før det er helt offisielt, men ville vært overrasket om det ikke er det i løpet av morgendagen. Når det kommer til fansen så tror jeg de vil være ganske tålmodige med han. Med mindre det blir Real Madrid-tilstander her, og det blir en konflikt mellom han og spillerne. Noe som egentlig ikke er så urealistisk over det lange løp. Roman vet man aldri hva tenker. Alt i alt tviler jeg veldig på at han sitter ut en 4-års kontrakt som det ryktes at han får. Håper bare at han får tid nok til å bygge opp noe eget. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Vi har p.d.d 8 år og 11 dager før vi blir det nye Arsenal (gratulerer med at det har gått så lang tid. Imponerende!). Denne kommentaren er så idiotisk at jeg faktisk håper dere blir et nytt Leeds. 7 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Tror det er mye av grunnen til at JM vender tilbake. Roman har nok blitt veldig enig med JM om hvordan klubben skal drives, og jeg tror JM har fått mye makt, mer enn han hadde i 2004 når han kom. Roman vet også hvilken person JM er og hva han er kapabel til om han får bruke midlene han har til rådighet. Jeg tror han kommer til å kjøpe noen nye spillere. Deriblant tror jeg faktisk spiss er det første han vil se etter. Da han vet hvor viktig det er å score det ene målet som gjør at vi kan sikre oss seieren. Og vi har ikke akkurat hatt spisser, siden Drogba herjet, som har klart den oppgaven. Håper Jose tar med en ny Drogba eller får Lukaku til å vokse inn i den rolle. Torres sine dager tror jeg snart er talte, mannen er rett og slett ikke god nok til å være toppspiss på Chelsea. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Likevel, det er aldri godt å vite hvordan RM tenker. JM har legendestatus, nesten som JK, og helten kommer hjem etter at bl.a. CA, RM og RB mislyktes. Det er annet lag, uten DD, men med FT (med forbehold om at han blir og ikke går til AM) og sterke kort som JM og EH. JT og FL er vel muligens de eneste sterke stemmene igjen i garderoben og en eventuell konflikt der kan ødelegge en del. JM er en sterk personlighet, bare se på hva som har skjedd med IK, det er ingen garanti for at det samme ikke skjer med JT. Hva som skjer i RM er noe annet, kanskje CR drar sammen med KB til M? Hva er vitsen med de latterlige forkortelsene for absolutt alt og alle? Har dere det så travelt at dere ikke kan skrive et helt navn? 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hahaha, men det å bruke forkortelse på Jose Mourinho er da relativt vanlig, men om det plager deg såpass kan jeg selvfølgelig bare skrive Mourinho hver gang han diskuteres. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Mou er vel den mest vanlige forkortelsen for Mourinho etter det jeg har sett ihvertfall. Måtte klø meg litt i hode av det innlegget ditt Patrick. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hvorfor ble egentlig Di Matteo sparket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå