Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fulgt veldig godt med, men hva er det Casillas har gjort for å ødelegger for klubben?

Sies at han får lekket mye fra Real Madrid garderoben og det kan jeg skjønne at Jose liker dårlig. Nå er vel han litt som Terry, som tørr å si ifra når alle andre holder kjeft og når du er den personen så blir du ofte et offer om det kommer skjevt ut.

Mr.Maling: Jeg sa aldri at Terry ikke har gjort det, men jeg sa Terry ikke kommer til å sette seg opp mot Mourinho denne gangen. Jeg er fullstendig klar over at Terry satt seg opp mot AVB. Jeg skjønner ikke hvorfor du drar ting ut av kontekst bestandig.

Lenke til kommentar
Mr.Maling: Jeg sa aldri at Terry ikke har gjort det, men jeg sa Terry ikke kommer til å sette seg opp mot Mourinho denne gangen. Jeg er fullstendig klar over at Terry satt seg opp mot AVB. Jeg skjønner ikke hvorfor du drar ting ut av kontekst bestandig.

Mr. Gutten. Eg har aldri sagt at du har sagt noe som helst. Eg satte kun et spørsmål ved hvordan du kan uttale med så stor sikkerhet at jt ikke kommer til å gjøre noe sånt.

All historie tilsier at det er stor sjanse for.

Avb, jt Vs jm sist gang, jm sin "eg er sjef" personlighet, jt sin "glømt it, eg er sjef her" personlighet.

Sier ikke at det kommer til å skje, men blir overhodet ikke overrasket!

Lenke til kommentar

Skal ikke nekte for at i JT sin verden er det neppe noen som er større enn han selv. Men skal vi feks dømme etter denne sesongen så har han vært veldig rolig til tross liten spilletid og har kommet med uttalelser som dette: “I’m available but, at the same time, if the manager chooses not to pick me and decides to go with the others, there is not a problem because I’m Chelsea through and through and I want nothing more than to get Champions League football. If that means me playing, great. If not, I will be the biggest supporter in the dressing room.” - http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/chelsea/10004929/John-Terry-admits-he-may-not-be-even-Chelseas-third-choice-in-defence.html

Begynner nok å innse at alderen tar han igjen og at tiden på kontrakten blir mindre og mindre.

Lenke til kommentar

For noen år siden kanskje, men går han imot Mourinho nå så blir det som en maur mot et godstog. Kontrakten hans går ut neste sommer og han er 4. valg som midtstopper. Eneste makt han har igjen i klubben ligger i en del av supporterne som nekter å se at han ikke er den spilleren han var lenger. Og vi vet jo hvor mye Roman, som får det endelige ordet, bryr seg om fansen.

Lenke til kommentar

Da JT gikk mot AVB så var faktisk JT en bauta og en viktig brikke i spillet. Det var galskap på den tiden å ikke bruke JT. Vi lakk som en sil. Denne sesongen har vi fått inn Azpi, som har herjet på høyrekanten og Ivanovic/Cahill/Luiz har alle storspilt i forsvaret. JT er ikke lenger den bautaen og brikken han var. Han er selvfølgelig veldig god, men vi er ikke like avhengig av han som tidligere. VI har klart oss store deler av denne sesongen uten han, siden han har vært skadet osv. Som aleks sier så innser han nok dette selv også.

Lenke til kommentar

JT er god backup og fremdeles dødelig på dødball. Håper han blir værende i klubben ut karrieren for det er en sann legende. Hvem skal forresten ta over som kaptein etter Terry?

Lampard er selvskreven så lenge han blir i klubben. Etter dette synes seg Cech fortjener det selv om det kan ligge an til å bli Luiz, som ikke er noe dumt heller. Men noen år frem i tid skulle jeg likt å se Lukaku få båndet om han fortsetter slik som han gjør. Virker som en veldig reflektert og fornuftig fyr.

BlueTweetsFC™ ‏@BlueTweetsFC 31m

Romelu Lukaku: "There are lots of players out there who are idolised by kids yet go out and do bad things. I won't be that." - #CFC

Lenke til kommentar

Da JT gikk mot AVB så var faktisk JT en bauta og en viktig brikke i spillet. Det var galskap på den tiden å ikke bruke JT. Vi lakk som en sil. Denne sesongen har vi fått inn Azpi, som har herjet på høyrekanten og Ivanovic/Cahill/Luiz har alle storspilt i forsvaret. JT er ikke lenger den bautaen og brikken han var. Han er selvfølgelig veldig god, men vi er ikke like avhengig av han som tidligere. VI har klart oss store deler av denne sesongen uten han, siden han har vært skadet osv. Som aleks sier så innser han nok dette selv også.

Ok, da forstår eg. Så lenge jt er dårlig så holder han seg på matta.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...