Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Er nok the sun ja. Men har aldri sett noe om hvorfor.

 

Fra vg:

Og det ser ut til at han skal få viljen sin og slippe å ha David Luiz på plass når han ankommer. Ifølge den katalanske sportsavisen Sport er den brasilianske midtstopperen øverst på ønskelisten til Barcelona. Det skal tale sterkt i favør av Luiz at han er dypt religiøs og lever et rolig liv utenfor banen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De Bruyne ryktes til Dortmund. Det er en veldig smart signering for deres del i og med at Gotze forlater klubben. Jeg tror det blir vanskelig å holde på denne belgiske gutten særlig mye lenger, men jeg ville prioritert han fremfor Marin og Moses(som egentlig ikke passer helt inn i spillestilen vår) og hatt han med i troppen til neste år. Oscar, Mata, Hazard og De Bruyne som kan rotere på de tre offensive posisjonene.

 

Kan se for meg en slik tropp til neste sesong:

 

Keeper:

Cech, Turnbull og Blackman

 

Venstreback:

Cole, Bertrand og Ake

 

Midtstoppere:

Terry, Ivanovic, Luiz, Cahill

 

Høyreback:

Azpilicueta, Kalas

 

Defensiv midtbane:

Lampard, Mikel, Essien og Ramires

 

Offensiv midtbane:

Mata, Hazard, Oscar, De Bruyne og Moses

 

Spiss: Lukaku, Ba og ny spiss (Jovetic, Gomez, Lewandowski, Dzeko?)

 

Torres?

 

Dessuten har Turnbull forlatt klubben. Gomez hadde vært fin å ha synes nå jeg. Mener å ha lest et sted at han ikke vil spille under Pep eller noe.

 

Eller, jeg glemte det, det ryktes jo at Lewa skal til Bayern og da er vel ikke Gomez av typen benkevarmer.

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

Sky Sports journalist Pete O'Rourke melder at assisterende manager i Real Madrid, Aitor Karanka bekrefter at Mourinho blir ny manager i CFC!

 

Kanskje snart på tide at Chelsea bare bekrefter det her så vi slipper de ryktene dag ut og dag inn om noe som kommer til å skje?

 

Uansett, velkommen hjem Jose Mourinho! Du har vært dypt savnet og her er du elsket! Let the season begin #JoseIsHome

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Kanskje snart på tide at Chelsea bare bekrefter det her så vi slipper de ryktene dag ut og dag inn om noe som kommer til å skje?

 

Uansett, velkommen hjem Jose Mourinho! Du har vært dypt savnet og her er du elsket! Let the season begin #JoseIsHome

De kan ikke bekrefte noe siden JM fortsatt er under kontrakt med Real Madrid
Lenke til kommentar

Torres?

 

Dessuten har Turnbull forlatt klubben. Gomez hadde vært fin å ha synes nå jeg. Mener å ha lest et sted at han ikke vil spille under Pep eller noe.

 

Eller, jeg glemte det, det ryktes jo at Lewa skal til Bayern og da er vel ikke Gomez av typen benkevarmer.

 

Trenger jeg noen videre begrunnelse på Torres? Alt for stor lønnspose i forhold til hva han gir klubben, dessuten må vi gjøre plass dersom vi skal få inn en ny stor stjernespiss. For skal vi handle spiss i sommer må det være en stjernepiss, vi har nok middelmådigheter i klubben og kan like gjerne satse på Lukaku fremfor å handle inn f.eks. Benteke og Bony.

 

Har ikke fått med meg at Turnbull har forlatt klubben, men det gir oss enda en god grunn til å ta Blackman opp i a-stallen som back-up.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Trenger jeg noen videre begrunnelse på Torres? Alt for stor lønnspose i forhold til hva han gir klubben, dessuten må vi gjøre plass dersom vi skal få inn en ny stor stjernespiss. For skal vi handle spiss i sommer må det være en stjernepiss, vi har nok middelmådigheter i klubben og kan like gjerne satse på Lukaku fremfor å handle inn f.eks. Benteke og Bony.

 

Har ikke fått med meg at Turnbull har forlatt klubben, men det gir oss enda en god grunn til å ta Blackman opp i a-stallen som back-up.

 

Ser ut som om Torres har funnet tilbake til formen, men skal vi selge han, får vi selge han til City ;)

Lenke til kommentar

Moro gjort ja. Men hadde nok blitt et helvete her og om han hadde gjort lignende med JT når han var i toppform. Skal ihvertfall bli spennende å følge Chelsea fremover.

 

JT ville aldri oppført seg slik mot JM. Det har skjedd mye mellom Casillas og JM som sikkert ikke vi vet om og som er grunnen til oppgjøret i Real Madrid. Fult forståelig at han ikke gidder å bruke spillere som vender han ryggen. Han er tross alt den som styrer og om en spiller slår seg vrang så må JM vise hvem som er sjefen og vise at ingen spillere er større en klubben.

 

Om det samme skjer i Chelsea så er det forståelig at han fjerner vedkommende fra laget. Det å bruke spillere som aktivt er ute etter å ødelegge vil skade klubben og kjemien innad i gruppen. Bare se på eksemplet vi hadde i Chelsea under AVB. Spillerne slo seg vrange i mot han. Han brukte de jo ikke, men når hele gruppa går i mot så man han fjernes og det er det riktige valget. Effekten spillere fikk av å få roet ned kjemien og ordnet spillergruppen var CL gullet.

Lenke til kommentar

JT og Mourinho hadde vel en ganske stor krangel forrige gang han var her? Men er enig med resten, og tror det er bra for Chelsea sin del at han gjør dette nå. Viser at ingen spillere vil være sjefen over han når han kommer og at det ikke kommer til å bli noen AVB lignende tilstander.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...