Brandshal Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 #prayfornapoli Bra du er positiv Emils. Greit at vi hatet han alle sammen, men det betyr ikke at han gjorde det dårlig i Chelsea. Torres begynte å pute litt flere mål etter han kom, noe som da resulterte i et viktig mål i EL finalen. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Stemmer det at Mourinho signet noe i går? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2013 Det har blitt sagt en god stund nå at det offentliggjøres 2 Juni. Så vi får vente å se. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 28. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2013 Når er det klart for Chelseas kvartalvise managerskifte? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2013 Vanskelig å lese innlegget rett over deg? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) "Chelsea Football Club has today (Tuesday) released Rafael Benitez from his contract to become the new manager of Napoli." - http://www.chelseafc.../rafael-benitez Takk for EL. Endret 28. mai 2013 av Aleks 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 28. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2013 "Chelsea Football Club has today (Tuesday) released Rafael Benitez from his contract to become the new manager of Napoli." - http://www.chelseafc.../rafael-benitez Takk for EL. Hadet, Rafa. Hallo Mourinho. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Lurer på hvor mange dager klubben kan stå uten trener. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 De Bruyne ryktes til Dortmund. Det er en veldig smart signering for deres del i og med at Gotze forlater klubben. Jeg tror det blir vanskelig å holde på denne belgiske gutten særlig mye lenger, men jeg ville prioritert han fremfor Marin og Moses(som egentlig ikke passer helt inn i spillestilen vår) og hatt han med i troppen til neste år. Oscar, Mata, Hazard og De Bruyne som kan rotere på de tre offensive posisjonene. Kan se for meg en slik tropp til neste sesong: Keeper: Cech, Turnbull og Blackman Venstreback: Cole, Bertrand og Ake Midtstoppere: Terry, Ivanovic, Luiz, Cahill Høyreback: Azpilicueta, Kalas Defensiv midtbane: Lampard, Mikel, Essien og Ramires Offensiv midtbane: Mata, Hazard, Oscar, De Bruyne og Moses Spiss: Lukaku, Ba og ny spiss (Jovetic, Gomez, Lewandowski, Dzeko?) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Så Ivanovic ble linket til Monaco for £25m og. Go for it sier jeg. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Så Ivanovic ble linket til Monaco for £25m og. Go for it sier jeg. Går ut i fra at du er ironisk her. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 29 år gammel spiller som er på toppen av karrieren sin. Vil si det er valuta for pengene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 25 for ivanovic og du lurer på om han er ironisk? Selg selg selg hvis det er noe hold i det ryktet. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) 29 år gammel spiller som er på toppen av karrieren sin. Vil si det er valuta for pengene. Kan ikke selge våre viktigste spillere om vi skal ha håp om å nå langt i CL og vinne PL. God pris eller ei. Ved mindre vi klarer å få inn en spiller av Hummels sitt kaliber for mer eller mindre den samme summen er jeg helt uenig. Endret 29. mai 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Han er ikke en av våre viktigste spillere imo. Både Azpilicueta og Luiz er bedre, mens Cahill er minst like god. Ivanovic er ustabil synes jeg. Vet aldri hva man får, men retter mye opp ved at han scorer en hel del mål. Selg Ivanovic og invester i noe yngre. Varane hadde vært fett, men da blir det litt tynt på høyresiden. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg synes Ivanovic har vært vår beste forsvarspiller i år, gitt at David Luiz har prestert best som defensiv midtbane. Har punktert veldig mange farlige angrep og er en trussel dødball. Synes ikke han har vært så ustabil som man du skal ha det det til. Azpilicueta har vært god, men jeg synes Ivanovic har vært hakket vassere, kanskje ikke som høyreback, men som aktør i forsvarsleddet generelt. Varane er dårligere enn Ivanovic og det er ikke sikkert han kommer til å slå til i Chelsea selv om han er ung. Skal vi invistere i en ung stopper må det være en som kan utvikle seg til å erstatte John Terry om noen år. Ivanovic har fortsatt mange gode år igjen som fotballspiller på toppnivå. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Schürrle går til Chelsea Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Satser på at han blir Marin v.2 da. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 "Barcelona is like a girl! They want me the 3rd time, But I refuse it" - David Luiz. Han må jo bare bli! Noen som vet hvorfor JM ikke vil ha han? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Har JM sagt det eller har the sun sagt det? Jeg har lest rykter på det selv på twitter, men da kommer det jo fort folk å sier det bare er tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå