Herr Brun Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Nei det er slettes ikke nødvendig å endre den, virket bare som det var stemning for det. Samme for meg hva tråden heter, men det blir teit å ha noe med champions of europe der etter CL-finalen, derfor endret jeg nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Jaja, jeg er for en avstemning jeg og. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Vil bare si at det er forskjell på Europe og Europa (League). Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Usikker på om Chelsea har bekreftet det, men det ser ut til at det blir flere kamper i USA. http://www.evertonfc.com/news/archive/2013/05/25/everton-to-head-stateside Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Hva med Chelsea FC - I'm blue (da ba dee)? Kom igjen da, folkens! 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Chelsea Youth @chelseayouth 1m RT @StuBrennanMEN: CHELSEA: Hilario, Azpilicueta, Christensen, Luiz, Ramires, Mikel, Loftus-Cheek, Oscar, Ake, Ba, Torres Chelsea Youth @chelseayouth 2m RT @MCFC: CITY XI: Hart; Zabaleta, Boyata, Kompany, Kolarov; Yaya Toure, Barry, Nasri, Silva; Aguero. Tevez. #cityontour #mcfc Ligger an til å få juling her. Men det blir Rafa's siste kamp! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Sier seg selv da. Så jævla rævva som City er så må de prøve å vinne noe. Hvorfor ikke prøve å vinne to betydningsløse treningskamper mot B/C-laget til Chelsea, med sitt A-lag? 1 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 52 dager til neste Chelesea-kamp. Jeg hater denne tiden på året. På oppsummeringen virket det som om Chelsea var klart best i denne kampen, men vi slapp inn veldig billige mål. Oscar gav vekk et mål og Cech hadde akkurat stått opp. Torres og Ramires var gode, Demba Ba har blitt til Gervinho. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Playoff-kampen mellom Watford og Palace går på tv2 sport extra i morgen kl 16:00. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Denne reddet dagen http://www.youtube.com/watch?v=ZzDB70d9AUU Endret 26. mai 2013 av Liquidkey 2 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Det er helt grusomt hvordan Chelsea har behandlet Malouda. Vil bli savnet. Dette er spillerne som forlater Chelsea denne sommeren: Henrique Hilario Ross Turnbull Florent Malouda Paulo Ferreira Yossi Benayoun Og Rafa selvfølgelig (ikke at han er en spiller), og det kan ikke ses på som noe negativt at han drar. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Class vs ass (funnet på /r/chelseafc) Endret 26. mai 2013 av Dysfunctional 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Class vs ass (funnet på /r/chelseafc) Skulle byttet om bildene eller byttet til ass vs Class Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Du har et poeng der, regner med at folk er såpass oppegående at de skjønner konteksten! Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Håper da inderlig det Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Ny treningstur på Chelsea til USA i august. Da blir det to lange oppkjøringsturer til Asia og Amerika etter en sesong med nesten 70 kamper. Det er flott at klubben lar spillerne få tilstrekkelig med hvile.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 De er idrettsutøvere i verdenstoppen, hvor mye hvile tror du egentlig at de trenger? Etter noen uker med familie etc så skal jeg vedde på at det kribler så jævlig i beina til guttene at en tur til Asia/Amerika er som julaften for en 5-åring. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Benitez har signet for Napoli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå