SUSE and Pepsi Skrevet 22. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2013 Å skrive "Champions of Europe" etter å ha vunnet EL er som å skrive "Champions of England" etter å ha vunnet Championship. "Champions of Europa"da? Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 22. mai 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Hva med Chelsea FC - I'm blue (da ba dee)? Endret 22. mai 2013 av Ginecólogo Necrolamedor 11 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2013 Helt ærlig, hva er egentlig galt med å bare skrive "Europa League Champions"? Ikke fancy nok? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) "Chelsea FC - Best Team In London" Endret 22. mai 2013 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2013 Hva med Chelsea FC - I'm blue (da ba dee)? Jeg lo. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2013 Hva med Chelsea FC - I'm blue (da ba dee)? 2 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 22. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2013 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/sjekk-onsdagens-fotballrykter-mourinho-vil-kvitte-seg-med-luiz-4050568.html Hva syntes folket om vis Mourinho hadde kommet ut, å solgt Luiz til for eksempel Barcelona? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 22. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2013 Nei takk! Luiz og Mata er mine favorittspillere av "den nye vinen". Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Vet dere noe om at Chelsea skal forsvare sin EL-tittel neste år? Blir det som forrige år eller? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Vet dere noe om at Chelsea skal forsvare sin EL-tittel neste år? Blir det som forrige år eller? Haha håper de er gode nok til å komme til semifinalen i CL i det minste. Siden Sir Alex Chewing-gum har gitt seg, og Mourinho kommer til Chelsea, og hvis lommeboka i tillegg skulle bli åpnet for Mourinho, da er både ManU i skikkelig trøbbel med å forsvare sin PL-tittel, og i tillegg så er Bayern München/Bor. Dortmund i trøbbel med å forsvare sin CL-tittel. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Hvorfor bindestrek i humoren? Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Etter nattens snuoperasjon fra Man City mot Chelseas B-lag, så kan man ganske greit konkludere med at det vil være ganske deilig om Courtois blir andrekeeper den kommende sesong nå. Jamal Blackman... Jeg vet at disse to kampene mellom Chelsea og City KUN er treningskamper for å gi unggutter og benkeslitere noe erfaring, og for sistnevnte, noe å fortjene lønna for. Men Gourlay har bare 2 tanker i hodet; Markedsføring = Penger. Og hvor bra er markedsføringen når: Chelseas A-lag 3-0 Citys A-lag og Chelseas B-lag 0-4 Citys A/B-lag? Jeg lurer på hva både Gourlay og Buck tenker på når de skal spille i et land som er et så stort marked, mot en så stor rival som City i forhold til pengebruk. Tap = Tapt profitt, og rekruttering av nye supportere, ja, de går til City i stedet, altså de som er nøytrale og skal velge en side. Og MÅTEN Chelsea tapte på, ja... For meg som ikke så kampen, men bare høydepunktene, så så 3-0 til 3-4 ganske dårlig ut, inntil jeg tok meg bryet å se på høydepunktene, og forsto hvilke lag som stilte. Men for en som ikke helt vet hvilket lag han skal holde meg, ingen i USA er gode, så han vil velge seg et engelsk et, og det er her markedsføringen til Gourlay kommer inn i bildet.... Han velger nok ikke Chelsea. Endret 24. mai 2013 av Zeph Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Blackman gjorde ikke noen spesielt dårlig jobb på noen av målene, bortsett i fra kanskje det siste. Det blir ofte rare resultater i kamper som dette når til sammen 8 spillere blir byttet. Vi hadde en 16 åring som midtstopper og en som DM. Disse måtte spille i mot spillere som Toure, Aguero, og Tevez. Utrolig at det holdt så lenge som det gjorde egentlig. Dumt at det gikk som det gikk, men vi er visst rimelig etablerte med en stor supporterbase i statene allerede. Kommentatoren nevnte at billettene ble utsolgt etter 20 min. Moro at Azpilicuta fikk ta straffe forresten. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Mikel burde tatt straffen, men han fikk vel ikke engang spille under Benitez som vanlig, tror jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Så vidt jeg fikk med meg, så ikke kampen, men så på twitter, så ble Mikel byttet ut mot slutten av kampen med Ake. Aleks kan vel sikkert bekrefte dette om det stemmer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Han spilte ja. Husker ikke helt når han ble byttet ut men. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Bra 13 minutter lang oppsummering på Chelsea-TV. Først målet kunne ikke Blackman gjøre så mye med, men på de tre andre så han litt akterutseilt ut. Håper han får prøve seg mer i pre-season, dette var ikke akkurat det optimale tidspunktet å prøve seg på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Verdt å nevne at han hadde noen gode redninger ellers i kampen og. Synes ikke han skal dømmes noe særlig etter dette. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Endret trådtittelen. Har vært en diskusjon her den siste tiden, og jeg endret til det tråden het for en stund siden. Endrer gladelig til noe annet om folk er enige, men var såpass mye forskjellige forslag at jeg heller valgte noe nøytralt enn så lenge. Om noen føler for å oppsummere hva som har kommet inn så kan jeg lage en poll. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Synes egentlig den er fin sånn som den er nå, men det er nå meg. Husk at kveldens høydepunkt starter klokken 23:30! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå