Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Han virket som en veldig anti-Mourinho ja. Ikke akkurat en objektiv artikkel om Mourinho sin suksess, men det er vel hans tanker om dette.

Det som derimot er merkelig er at Mourinho både var ønsket av United og Chelsea. Nå som United ansatte Moyes så er Mourinho, mest sannsynligvis, Chelsea manager når sesongen sparker igang. Jeg forventer heller ikke å vinne alt neste år. Men Mourinho er en mann som har respekt på Stamford Bridge og som klubben vet at fansen elsker. Det er uten tvil det tryggeste og beste valget vi kan ta. Om Jose skulle gjøre det dårligere enn forventet, så kan ingen Chelsea supportere si de er sure for at han fikk sjansen.

Jeg er spent på hva Mourinho kan få til, men er du respektert og likt så kommer du langt. Utenifra så kan det virke som sutre ungene Ronaldo, Ramos og Casillas blant annet gikk i mot han, og som i Chelsea under Boas, så funker det dårlig når man skal skaffe resultater.

Jeg vet. Det er fucka tankegang. Men det var jeg som ble kalt en medgangsupporter/Fan av Roman og dollartegnsekken hans i utgangspunktet.

Men mitt poeng er at alle ble fan av et lag som ikke er lokalt ble enten supporter direkte eller indirekte pga suksess. Men det gjør ikke hver bidige tilhenger av EPL til en medgangsupporter.

Ja, da kan vi vel bare konkludere med at en medgangsupporter er ikke en som hopper på lasset når det går bra, men en som hopper av når det går dårlig.

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Men mitt poeng er at alle ble fan av et lag som ikke er lokalt ble enten supporter direkte eller indirekte pga suksess.

Noe av det dummeste jeg har lest her på forumet. Pussige greier, da må jeg nesten være den eneste i verden som ikke ble supporter påvirket av suksess, indirekte eller direkte. Hverken foreldrene, besteforeldrene, eller oldeforeldrene min var supportere av Newcastle, ikke broren min, søsteren min, eller naboen. Ingen i klassen på skolen var supporter av Newcastle når jeg vokste opp. Newcastle har ikke vunnet en betydelig pokal siden 1969. Tror du jeg tenke at "Wow, de vant FA-cupen i 1969, disse må jeg heie på"? Året jeg begynte å heie på Newcastle, havnet de på 13. plass i Premier League.

Alan Shearer var forbildet mitt når jeg spilte fotball som guttunge, og det er grunnen til at jeg er Newcastle-supporter i dag. Bare fordi du begynte å heie på et lag med suksess, så betyr ikke det at resten av verden har gjort det samme.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Når jeg gikk på barneskolen så skulle alle gutta "presse" sitt lag på meg. Man Utd, Liverpool, Blackburn, Leeds tralalala. Jeg ble drittlei, og eneste som ikke gadd å gjøre noe slikt heiet på Newcastle, og da valgte jeg like godt dem. Har vært en berg- og dalbane av dimensjoner, men fy faen så glad jeg er for det. Jeg har ikke opplevd masse trofeer og skit, greit nok, men det føles veldig positivt når man ser (mange av) de supporterne som er vant til det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min største bekymring er at vi skal begynne å spille dørgende kjedelig fotball og at han ikke bruker akademiet vårt. Sistnevnte blir spennende å se på. Det tar lang tid å bygge opp et akademi, og det var ikke så mye å skryte av sist Mourinho var her i forhold til nå.

Dette er noe jeg er bekymret for med Mourinho. Enten så bruker han store summer på overganger i sommer og ignorerer akademiet, eller så satser han på de unge, men ombestemmer seg og begynner å surve til pressen og skape drama når vi møter litt motstand midt i sesongen.

Jeg sier ikke at dette er det som vil skje, men det kan skje.

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar

Når jeg gikk på barneskolen så skulle alle gutta "presse" sitt lag på meg. Man Utd, Liverpool, Blackburn, Leeds tralalala. Jeg ble drittlei, og eneste som ikke gadd å gjøre noe slikt heiet på Newcastle, og da valgte jeg like godt dem. Har vært en berg- og dalbane av dimensjoner, men fy faen så glad jeg er for det. Jeg har ikke opplevd masse trofeer og skit, greit nok, men det føles veldig positivt når man ser (mange av) de supporterne som er vant til det.

Tror i grunn det er veldig få som angrer på at de ble supporter av klubben sin, pga at det er noe man blir veldig glad i. Om Roman tar pengesekken sin og går som fører til at Chelsea rykker ned, så kommer det til å være kjipt. Men tviler veldig på at jeg kommer til å sitte og ønske at jeg ble supporter av United eller Arsenal for det. Fotballsupportere er noen fascinerende vesener.

Lenke til kommentar

Noe av det dummeste jeg har lest her på forumet. Pussige greier, da må jeg nesten være den eneste i verden som ikke ble supporter påvirket av suksess, indirekte eller direkte. Hverken foreldrene, besteforeldrene, eller oldeforeldrene min var supportere av Newcastle, ikke broren min, søsteren min, eller naboen. Ingen i klassen på skolen var supporter av Newcastle når jeg vokste opp. Newcastle har ikke vunnet en betydelig pokal siden 1969. Tror du jeg tenke at "Wow, de vant FA-cupen i 1969, disse må jeg heie på"? Året jeg begynte å heie på Newcastle, havnet de på 13. plass i Premier League.

Alan Shearer var forbildet mitt når jeg spilte fotball som guttunge, og det er grunnen til at jeg er Newcastle-supporter i dag. Bare fordi du begynte å heie på et lag med suksess, så betyr ikke det at resten av verden har gjort det samme.

Hei, jeg er 88 modell og heier på Spurs fordi de vant "The Double" på starten av 60-tallet.

Faren min er forresten Liverpool-supporter og moren min "heiet" på Leeds.

Lenke til kommentar

Svært så hårsår du skulle være da. Var ment som en liten spøk i første omgang :-)

Kan likesågodt legge den død, ettersom de fleste skjønner hva du definerer som en medgangsupporter i din(e) siste setninger.

Typisk forumlogikk. Når man skjønner at spøken ble oppfattet som en fornærmelse, da slukker man ilden ved å kalle den andre personen hårsår.

Når det er sagt, så tar jeg lang fart og driter i hva andre synes om meg som fotballtilhenger.

Javel. Det er ingen her som forstår hva jeg vil fram til, så kan vi legge denne saken død? Synes at en hel side om det samme dritten er nok :)

Gratulererer! Sånne som deg og Fresh Prince finnes det få av.

OK: Jeg gjør et siste forsøk på å forklare: Du hadde aldri visst at favorittlaget ditt fantes hvis det ikke var for suksessen. Jeg snakker ikke om trofèer, men om å i det hele tatt befinne seg i ligaen.

Jeg selv mener ikke at hver fordømte supporter som sitter i sofaen med en bolle Lays og fjernkontrollen i handa er en medgangsupporter. Men, det virker som om det til tider er det som er filiosofien her.

La meg gjette; du ble Chelsea supporter etter 2003?

F. eks Tekk, for å sette det veldig på spissen, antyder at man ikke kan bli Chelsea-supporter etter Juli 2003 fordi da er man en medgangsupporter. Dette fikk meg til å tenke på hvem som faktisk er medgangsupportere/hva det vil si å være en medgangsupporter.

Jeg mener på ingen måte at alle fans av et eller annet lag i PL er medgangsupportere, men når man tenker over det så er det jo tross alt ingen som blir fan av Charlton Athletic når de ligger nede i gjørma i 2. divisjon.

Med det håper jeg vi kan legge saken død og at alle skjønner hva jeg mener, alternativt skulle man ha gått til SpecSavers.

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...