Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trur nok ikke andre drakta og tredje drakta er ekte. Er vel bare lov å endre 2 drakter hvert år (?).

Kan endre keeperdrakt

Jupp, og den vi har fått nå liker jeg faktisk. Nydelig Oransje farge. Som noen sa på CSN forumene, håper jeg Chech får en matchene hjelm:)

Bilde:

dsc00021kq7hl9.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Gratulerer med seieren i dag. Jeg koste meg. Cole og Drogba var gode i dag og det kan jeg si selv om jeg ikke tåler trynet på noen av dem. Nå er serieavslutningen virkelig spennende. Hvem har dere igjen?

Lenke til kommentar

Ingen spillere på Årets lag for laget som ligger på andreplass/delt førsteplass i ligaen. Litt skuffende men forståelig. Er vel bare Joey som ikke har vært skadet for oss i år, og når han må sloss med Ronaldo om plassen så er det vel egentlig ikke noe tvil. Forøvrig helt enig med laget, selv om jeg kanskje ville sett Carvalho der så er det hard konkurranse med Vidic og Ferdinand. Hadde Terry og Carvalho spilt hver kamp i år sammen så hadde vi vel kanskje sett de der istede.

Overraskende at James ble årets keeper, sikkert fortjent med Portsmouth har vel sluppet inn en hel del mål og? 37mål på 36 kamper. Yeahyeah

Lenke til kommentar

Hadde Terry og Carvalho spilt hele sesongen hadde vi nok hatt enda flere poeng enn nå :p

Kongekamp på lørdag, satser på at onsdagen blir enda bedre. Jeg har så og si aldri vært så engasjert som i de to siste kampene. The Double er faktisk mulig nå :D Hvis united avgir poeng, og så kommer mot oss i en eventuell cl finale demotivert så det fullt mulig at vi går ut av denne sesongen som den beste noensinne.

Lenke til kommentar
Overraskende at James ble årets keeper, sikkert fortjent med Portsmouth har vel sluppet inn en hel del mål og? 37mål på 36 kamper. Yeahyeah

David James har til tider vært helt vill. Men det samme kan jo sies om både Sar og Cech. Friedel gjør jo også en strålende jobb hver sesong, men får aldri anerkjennelse for det.

Lenke til kommentar

Friedel gjør jo også en strålende jobb hver sesong, men får aldri anerkjennelse for det.

Enig. Utrolig undervurdert, den godeste Brad.

Lenke til kommentar
Hadde Terry og Carvalho spilt hele sesongen hadde vi nok hatt enda flere poeng enn nå :p
Ja, særlig om Carvalho hadde gitt like gode lissepasninger til andre spisser, slik som han gjorde til Rooney :).

Kan ikke helt se for meg at dere taper på Brua til onsdag. Iallfall ikke om dere har en helt ok dag. Selv Liverpool i CL-kamp skal slite hardt der ...

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Okei, da vet vi hvem som venter i Moskva om vi vinner i morra. Nå begynner jeg å kjenne nervene her, fortsatt rimelig sikker på seier. Det kan ikke være et godt tegn.

Nå gjenstår det bare for gutta å gjøre jobben sin 100% i morra, må vel legge inn 112 som hurtigtast på mobilen så jeg er klar for de siste 10minuttene. Dette blir intenst. Engelsk fotball i 2007/2008 <3 Ikke rart det er så stor forskjell på PL og Championship om dagen.

I kveld blir jeg religiøs, for fra nå til i morgen skal det bes for harde livet.

Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at begge lag vil få stor motstand i andre enden, bare synd at dere fordel 1-1 sist kamp;<

Tror kampen vil bli lik Man utd-Barca kampen, stor fart, mye kjemping. Og tror Liverpool vil få bøttevis av sjanser de ikke scorer på, så kommer Drogba på en kontring.

NEINEINEI, slutt nå, må ikke tenkte negativt, dette tar liverpool :p

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Spent på laguttaket imorgen, håper Kalou blir utelatt ihvertfall, slik som han har spilt i det siste fortjener han ikke plass i startoppstillingen til noe lag.

Noen som vet hva som skjedde med SWP? Han var fantastisk i rollen som indreløper før jul, men når Bælli og Lamps returnerte, forsvant han helt. Han er den vingen som, sammen med Joey Cole, har vært i klubben lengst. Har et lite troverdig håp om at han får starte imorgen.

Og hva skjedde med Juliano Belletti? Hører hele tiden andre Chelsea supportere grine om at vi trenger en høyreback, de gangene Belletti har fått sjangsen, har han alltid levert. Null forståelse for dette. Han er en utrolig offensiv back med mye å tilføre angrepsspillet vårt. Håper han starter foran Paulo!

Ballack har vært fantastisk i år, men de beste kampene hans har vært de hvor Lampard har vært borte. Jeg er en av dem som heller vil ha en Ballack i brennede heit form enn en Lampard med hode et helt annet sted. Derfor bør vi satse på den samme midtbanen som startet mot Manure. Dessuten var Mikel og Essien glimrende i det systemet sammen med Bælli.

Håper på denne startoppstillingen:

Cech

Belletti---Carvalho---JT---A.Cole

Obi Mikel

Essien---Ballack

SWP---Drogba---J.Cole

Endret av gaamst
Lenke til kommentar

Ikke enig gitt, Paulo forann Belletti. Vi trenger ikke nødvendigvis Bellettis offansive ferdigheter, vi trenger en som kan sikre bak på høyrekanten og jeg føler meg ikke trygg på Belletti når det kommer til holde kontroll på den siden.. Ellers er jeg veldig enig i den 11ern.

Samt Sheva, Alex, Cudicini, Malouda, Makelele, Bridge, Lampard på benk.

Lenke til kommentar

Syntes Belletti er minst like god bakover. Bellettis innlegg og offensive kvaliteter bør veie tungt. Dersom du så United i dag, lot du sikkert merke til hvor viktig Evra var for United.

Edit: dere har PL's kjekkeste spiller btw. Tror Ballack drar greit med fitte for å si det sånn.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...