Alastor Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Hæ? Rio har hatt sin beste sesong på lenge, og vært enorm i forsvaret vårt. Ivanovic har også vært god, men han slår ikke Rio. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Tja. De har vært sterke begge to, men jeg mener Ivanovic har vært hakket vassere. Bidratt mer offensivt og scoret en del mål, selv om han har spilt litt høyere back også. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Hva kommer trådtittelen til å være etter neste lørdag? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 hææ? Skrev feil navn Var det ikke Mos Def som sa det da og ikke Emils? Så Emils. innlegg litt over før jeg skrev det, selvfølgelig er det Mos Def. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Hva kommer trådtittelen til å være etter neste lørdag? Aner ikke. Jeg stemmer for Champions of EL/Europa League eller ingenting. Ikke gjort oss fortjent til Champions of Europe ihvertfall. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Aner ikke. Jeg stemmer for Champions of EL/Europa League eller ingenting. Ikke gjort oss fortjent til Champions of Europe ihvertfall. Vil heller til Champions of Europa. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Aner ikke. Jeg stemmer for Champions of EL/Europa League eller ingenting. Ikke gjort oss fortjent til Champions of Europe ihvertfall. "The other Champions of Europe" er da snasent. 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Vil heller til Champions of Europa. Det hadde vært morsomt Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Europa er vel en av månene til Jupiter, kan ikke huske at vi har spilt noen kamp der. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Europa er vel en av månene til Jupiter, kan ikke huske at vi har spilt noen kamp der. Ville i så fall vært litt av et PR stunt! Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Russere har jo alltid vært i toppen innen romferd-bransjen, så hvorfor ikke? 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Siden Chelsea vil ha en større stadio, foreslår jeg ny stadio på Europa. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Realmadrid.com kl 8. Be There! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Skrev feil navn Så Emils. innlegg litt over før jeg skrev det, selvfølgelig er det Mos Def. Bare å komme på besøk. Jeg har champagneflasken(e) klar 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Kontrakten til Mourinho terminert. Det betyr at hvis vi vil ha han, så slipper vi å kjøpe han ut av Real. 4 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Kontrakten til Mourinho terminert. Det betyr at hvis vi vil ha han, så slipper vi å kjøpe han ut av Real. Yay! Nå krysser jeg fingrene for at Mourinho kommer til Chelsea Roman hadde hatt pengene til å kjøpe Mourinho ut av Real uansett. Håper enten på Roberto Mancini eller Mourinho jeg. Endret 20. mai 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 La meg gjette; du ble Chelsea supporter etter 2003? 2 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Hehe, det er mange av de. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 I motsetning til de andre toppklubbene som fikk alle sine supportere før de ble suksessfulle. 4 Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Var spesifikt rettet mot denne setningen Roman hadde hatt pengene til å kjøpe Mourinho ut av Real uansett. Ikke generelt mot Chelsea supportere som ble supportere etter 2003. Når man sier sånt høres man litt for vandt ut med at pappa Roman skal hive penger etter Gud og hvermann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå