SUSE and Pepsi Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 FAAAAAAAAAEEEEEEEN!!!!! Det var en av mine tre favorittspillere på Chelsea. De andre er Petr Cech og Frank Lampard. Han har vært sinnsykt lojal, kunne bare ha gått til en annen klubb for å få mer spilletid men valgte allikevel å fortsette på Chelsea. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Ja, jeg lurer på hvorfor..... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Super 203 Lampard. @BlueTweetsFC 4m David Luiz is joined on the lap of honour by his mother - sporting a 'Luiz wig'. Brilliant. - #CFC pic.twitter.com/6s1Q8g2DVS 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Ja, jeg lurer på hvorfor..... Jeg tror ikke han tjener all verdens i Chelsea. Og han er en god spiller, rett og slett. I denne videoen blir han spurt om hvorfor han ikke har skiftet til et annet lag. Intervjueren får som svar at "I belive in my qualities". Jeg har faktisk tro på at det ikke er pengene som har holdt Ferreira hos Chelsea. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Neil Ashton @neilashton_ 43m Ferreira choking up, he's on the microphone in the centre of the pitch to say thanks to fans and team-mates over the years. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Synd det med Ferreira. Men får håpe at Lampard tar en Giggs (eller evt en Scholes) og blir hos Chelsea i noen år til. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Fy søren. Kombinasjonen Moses-Torres har vist seg å være en kjempekombinasjon. Tenk 4-3-3 med Hazard på venstreving, Torres som spiss og Moses på høyreving! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Går rykter om at Didier Drogba skal legge opp i dag også. Håper virkelig ikke det stemmer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 https://www.youtube.com/watch?v=TuCj0VP2GSA 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Ja Emils. Hvor blir det av den gratis drikken du lovet oss når Rafa gikk ut uten å bli sparket? 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Her var hele greia: 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Digg at han fikk en god avslutning på sesongen, selv om han ikke er "tilbake". Fin slutt om han drar, noe jeg tviler på. 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Ja Emils. Hvor blir det av den gratis drikken du lovet oss når Rafa gikk ut uten å bli sparket? Var det ikke Mos Def som sa det da og ikke Emils? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Går rykter om at Didier Drogba skal legge opp i dag også. Håper virkelig ikke det stemmer. Går sikkert til Major League Soccer snart han også. Snart har jo alle gamle legender vært innom MLS. David Beckham og Thierry Henry er to eksempler. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Han har allerede forsøkt å "pensjonere" seg til den kinesiske ligaen, er ikke sikkert han er motivert for å gjøre det én gang til. Mata og Ivanovic på Garth Crook's team of the season Endret 19. mai 2013 av Heatsink Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Ivanovic vår mest oppskrytte spiller denne sesongen? Har scoret endel, men synes ikke han har vært særlig sikker. Har ikke sett på noen stats, så er egentlig bare magefølelse. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Han jobber knallhardt hver eneste kamp. Han er oppe og presser offensivt når andre svikter og løper som en hest tilbake til forsvar. Han er har også vært vår sikreste midtstopper sammen med Cahill og han blir brukt i midten eller som bekk ettersom hva vi trenger. Han er også den spilleren i år som har vært på banen i flest minutter. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Enig. Ivanovic har vært stor i år og burde ha vært på årets lag til fordel for Ferdinand. Luiz er heller ikke dårlig, og Med Terry og Cahill også i troppen så er det en bra lagdel med mye duellstyrke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå