Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Vi var de første. Og det var jo så klart ikke gøy, men det er godt å se at vi definitivt har gjort det beste vi kunne ut av situasjonen. BBC Sport ‏@BBCSport 37m For the next 10 days, Chelsea's Fernando Torres is a reigning World Cup, European Championship, Champions League & Europa League winner #CFC

Skulle jo gjerne også heller sett Chelsea vinne PL isteden for City hvis ikke vi skulle greie det neste sesong. Et annet lag hadde vært enda bedre :) (minus Pool)

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Darren Tulett ‏@1DarrenTulett 30m

Petr Cech on @beinsport: "When we won that injury-time corner I turned to ref behind goal and said 'we're going to score here'."

Det jeg elsker med flere av gutta på laget. De nekter å slutte å tro. Luiz hadde sagt noe av det samme til Schweinsteiger i Munchen om jeg ikke tar helt feil og. En innstilling som jeg har savnet store deler av denne sesongen.

Luiz hadde sagt til Schweinsteiger "And now goal" og hadde etterpå sagt "Sorry" etter målet. For en fyr.

Det morsomste var jo at Terry faktisk møtte opp for å løfte troféet i fullt utstyr. Leggskinn og hele pakka. :p

Flere av spillerne gjorde dette, ikke bare Terry. Folk tenker for mye på det etter CL-finalen i fjor der han fikk mye dritt for det. Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

"That is the quickest I've got changed since Wayne Bridges car came up the drive" - John Terry

Mannen er det største rasshølet som noen sinne har spilt i PL, men den der var sykt festlig. Selvironi er herlig!

Han kan umulig ha sagt det? Kilde? :p

Lenke til kommentar

Fantastiske nyheter. Håper han klarer å kline til med et kanon år til! Det hadde vært fantastisk om situasjonen på søndag er følgende:

Journalist: "Hvorfor valgte du å bli et år til hos Chelsea?".

Lampard: "For å se hva Jose er i stand til å få ut av meg".

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Det er så hysterisk at dette kommer fra en Arsenal-fan. Jaja - dere har jo i hvert fall stoltheten, historien, æren og er ekte supportere :)

Det er du som blander inn Arsenal. Tror du ærlig talt at Torres er mer lykkelig som en trofévinnende syndebukk i Chelsea enn han var da han var en av verdens beste spisser i Liverpool?

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Syndebukk med 9 mål på 14 kamper i Europa. Torres har så absolutt fortjent dette trofeet, og med tanke på at vi klarte topp 4 blir det for dumt å kalle han en syndebukk denne sesongen. Til tross for dårlige prestasjoner i PL.

Jeg har aldri sagt at han ikke har fortjent trofeet, men du kan da umulig være enig i at han totalt sett har vært en syndebukk for dere? Han kostet £50m og står med 14 ligamål på to og en halv sesong. Til sammenligning puttet 65 mål på 102 mål i ligaen for Liverpool. Uansett var poenget mitt han neppe er mer lykkelig nå enn han var i Liverpool, trofeer til tross.

Lenke til kommentar

Bare Torres vet nok svaret på dette, fyren har blitt eldre, ny klubb og må seff tilpasse seg dette..Men i mine øyne en OK sesong for Torres..Spess nå mot slutten av sesongen så har han blitt raskere og litt bedre, men fortsatt en kløne med ballen /:

Alt i alt så er jeg happy for at vi har sikra oss CL plass, Lamps med et år til, og EL vinnere..blir spennende å se neste sesong når vi blir enda mer samspilte,.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...