Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer! 17. beste lag i Europa, bare ned 16 plasser fra i fjor, men men, er vel småtteri det? Dere betalte jo 50M for Torres, så er vel på tideat han scorer?

Var fantastisk at han scoret et avgjørende mål i en finale ja. Gjorde faktisk alt mye bedre, da jeg synes han virkelig fortjener det.

Lenke til kommentar

Jepp, men folk whiner jo alltid om at det betydde absolutt ingenting.

 

CFC Tickets ‏@CFCTickets 15m

Ross Turnbull has won more European Trophies than Cristiano Ronaldo #championofeurope

 

:p

 

Man finner alltid en unnskyldning om man virkelig vil. Folk kommer aldri til å ønske Torres noe ære. Om han skulle finne på å bli toppscorer i PL f.eks. neste år kan du banne på at vi vil høre at alle målene er latterlige.

Lenke til kommentar

Ser mange som mener at å vinne EL året etter CL er en ekstra stor triumf (?), omvendt hadde vel vært litt mer positivt, tenker jeg.

 

Synes dere EL er større enn de 3 største ligaene i verden?

Selv synes jeg at EL er mindre ettersom triumf i ligaen gir CL spill og noen plasser lenger ned gir EL spill. + at man får EL-spill om man ryker ut av gruppespillet i CL noe som selvfølgelig ikke er noe man ønsker, med mindre man er en middelmådig klubb.

 

Men uansett, vet ikke om Chelsea vant EL fortjent eller ikke ettersom jeg ikke har sett på EL, men gratulerer :) (Håper ikke Benitez blir for høy på pæra, Di Matteo hadde sikkert gjort det minst like bra, hvertfall i PL, dere har jo flere gode spillere).

 

Ftbokc9.jpg

Sideshow Bob skiller seg som vanlig ut fra resten :p

Lenke til kommentar

Darren Tulett ‏@1DarrenTulett 30m

Petr Cech on @beinsport: "When we won that injury-time corner I turned to ref behind goal and said 'we're going to score here'."

 

Det jeg elsker med flere av gutta på laget. De nekter å slutte å tro. Luiz hadde sagt noe av det samme til Schweinsteiger i Munchen om jeg ikke tar helt feil og. En innstilling som jeg har savnet store deler av denne sesongen.

Lenke til kommentar

Seriøst spørsmål; hvor mange andre regjerende CL-mestere har blitt slått ut i gruppespillet i CL før? Jeg mener, når du tenker på at den eneste måten å ta "the double" på er å vinne CL for så å være så dårlig i enten CL eller ligaen at du må ut i EL så er det å være første lag som klarer det kanske ikke såååå mye å skryte av? :p

 

PS: Kudos.

Lenke til kommentar

Vi var de første. Og det var jo så klart ikke gøy, men det er godt å se at vi definitivt har gjort det beste vi kunne ut av situasjonen.

 

BBC Sport ‏@BBCSport 37m

For the next 10 days, Chelsea's Fernando Torres is a reigning World Cup, European Championship, Champions League & Europa League winner #CFC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...