dysfunctional Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Vi sendte Spurs til EL på bekostning av CL. Vant likesågodt den også. Helt ok. Jeg har nedprioritert EL, men finaler er alltid gøy å vinne. Endret 15. mai 2013 av Dysfunctional 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Gratulerer! 17. beste lag i Europa, bare ned 16 plasser fra i fjor, men men, er vel småtteri det? Dere betalte jo 50M for Torres, så er vel på tideat han scorer? Var fantastisk at han scoret et avgjørende mål i en finale ja. Gjorde faktisk alt mye bedre, da jeg synes han virkelig fortjener det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Okei, så for å sjekke om jeg skjønner dette riktig. Så man plasserer altså lagene rangert på plassering i CL og EL? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Var fantastisk at han scoret et avgjørende mål i en finale ja. Gjorde faktisk alt mye bedre, da jeg synes han virkelig fortjener det. Scoret jo også et helt fantastisk mål mot Barcelona <3 2 Lenke til kommentar
colert Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Scoret jo også et helt fantastisk mål mot Barcelona <3 http://www.youtube.com/watch?v=ReK1waJFhLI Blir aldri lei av å høre Gary Neville! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jepp, men folk whiner jo alltid om at det betydde absolutt ingenting. CFC Tickets @CFCTickets 15m Ross Turnbull has won more European Trophies than Cristiano Ronaldo #championofeurope Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jepp, men folk whiner jo alltid om at det betydde absolutt ingenting. CFC Tickets @CFCTickets 15m Ross Turnbull has won more European Trophies than Cristiano Ronaldo #championofeurope Man finner alltid en unnskyldning om man virkelig vil. Folk kommer aldri til å ønske Torres noe ære. Om han skulle finne på å bli toppscorer i PL f.eks. neste år kan du banne på at vi vil høre at alle målene er latterlige. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Fernando Torres @ Liverpool: PFA Team of the Year og Liverpools "Player of the Season" @ Chelsea: CL, EL og FA-cupen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Et godt eksempel på at trofeer ikke er alt i fotball. 9 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Blir også supercup mot enten Bayern eller Dortmund neste sesong. Kommer til å bli en stor utfordring. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ser mange som mener at å vinne EL året etter CL er en ekstra stor triumf (?), omvendt hadde vel vært litt mer positivt, tenker jeg. Synes dere EL er større enn de 3 største ligaene i verden? Selv synes jeg at EL er mindre ettersom triumf i ligaen gir CL spill og noen plasser lenger ned gir EL spill. + at man får EL-spill om man ryker ut av gruppespillet i CL noe som selvfølgelig ikke er noe man ønsker, med mindre man er en middelmådig klubb. Men uansett, vet ikke om Chelsea vant EL fortjent eller ikke ettersom jeg ikke har sett på EL, men gratulerer (Håper ikke Benitez blir for høy på pæra, Di Matteo hadde sikkert gjort det minst like bra, hvertfall i PL, dere har jo flere gode spillere). Sideshow Bob skiller seg som vanlig ut fra resten Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Greia er at ved å vinne i den rekkefølgen har vi både CL og EL på en gang og er de første til å gjøre det. Derfor er det litt ekstra kult. CL, PL og FA-cup er helt klart større en EL. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Darren Tulett @1DarrenTulett 30m Petr Cech on @beinsport: "When we won that injury-time corner I turned to ref behind goal and said 'we're going to score here'." Det jeg elsker med flere av gutta på laget. De nekter å slutte å tro. Luiz hadde sagt noe av det samme til Schweinsteiger i Munchen om jeg ikke tar helt feil og. En innstilling som jeg har savnet store deler av denne sesongen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det morsomste var jo at Terry faktisk møtte opp for å løfte troféet i fullt utstyr. Leggskinn og hele pakka. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 De må gjøre det. Rooney var også i full drakt når de feiret PL. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Seriøst spørsmål; hvor mange andre regjerende CL-mestere har blitt slått ut i gruppespillet i CL før? Jeg mener, når du tenker på at den eneste måten å ta "the double" på er å vinne CL for så å være så dårlig i enten CL eller ligaen at du må ut i EL så er det å være første lag som klarer det kanske ikke såååå mye å skryte av? PS: Kudos. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Vi var de første. Og det var jo så klart ikke gøy, men det er godt å se at vi definitivt har gjort det beste vi kunne ut av situasjonen. BBC Sport @BBCSport 37m For the next 10 days, Chelsea's Fernando Torres is a reigning World Cup, European Championship, Champions League & Europa League winner #CFC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå