Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur nok ikke andre drakta og tredje drakta er ekte. Er vel bare lov å endre 2 drakter hvert år (?). Og det hadde vel vært krage på andredrakten og. Men førstdrakta er ekte nok, og den ser ikke lovende ut. Men får håpe den ser bedre ut live enn på bilder.

Lenke til kommentar
Trur nok ikke andre drakta og tredje drakta er ekte. Er vel bare lov å endre 2 drakter hvert år (?).

Kan endre keeperdrakt

Jupp, og den vi har fått nå liker jeg faktisk. Nydelig Oransje farge. Som noen sa på CSN forumene, håper jeg Chech får en matchene hjelm:)

Lenke til kommentar

Fy faen, det må da være mulig å oppføre seg! Både Drogba og Ballack er vel gamle nok til å skjønne at de er på samme lag. Vi er nok fort en Ivorianer mindre i Chelsea til neste år.

Kom igjen da Chelsea!

2-1, KOM IGJEN NÅ! La dette gå hele veien inn!

Der ja, Drogba og Ballack litt mer vennskapelige igjen. Godt å se. Deilig med en seier, men der gikk oddsenlappen min til helvete, men WHO CARES!

Nå vinner vi på onsdag, ikke tvil i hele mitt hjerte. Vi møter Man U i moskva!

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Hva handlet greia mellom Ballack og Drogba om egentlig? Bare hvem som skulle ta frisparket?

Sånn det så ut ihvertfall. Trur ikke det er noe beef mellom de ellers...

Det var en litt morsom episode. Essien (?) så bort på de med et oppgitt uttrykk og tenkte vel bare "WTF LADS??".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...