Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan ser dere andre Chelsea-supportere på en eventuell seier i EL?

 

For min del så er jeg mest fornøyd med å ha klart topp 4. Og en seier i EL ville vært morsomt, men sees mest på som en bonus til topp 4. Sier ikke at vi skal gi faen i kampen, da en pokal på en sesong som dette vil være et tegn på styrke, men pokalen i seg selv vil jo veie på linje på liga cupen, og dermed sees mer på som en bonus.

Lenke til kommentar

Tror dere at dere hadde klart tredjeplass og Europaleague-gull med RDM bak roret? Hypotetisk spørsmål, vet at ingen av delene er garantert enda.

Vanskelig å si. RDM var aldri noen topp manager, men han visste hvordan han skulle motivere laget og fungerte godt over de månedene han var interim manager. Men i det lange løpet kom flere svakheter frem som feks å overbruke spillere og lignende.

Lenke til kommentar

Hvordan ser dere andre Chelsea-supportere på en eventuell seier i EL?

 

For min del så er jeg mest fornøyd med å ha klart topp 4. Og en seier i EL ville vært morsomt, men sees mest på som en bonus til topp 4. Sier ikke at vi skal gi faen i kampen, da en pokal på en sesong som dette vil være et tegn på styrke, men pokalen i seg selv vil jo veie på linje på liga cupen, og dermed sees mer på som en bonus.

Hadde vært gøy. Mest fordi vi kan være CL og EL mestere på en gang egentlig. Men en eventuell seier vil ikke bli i nærheten av CL.

Lenke til kommentar

Har for å være ærlig ikke peiling.

 

Under RdM så lakk vi defensivt og spillere som Torres og Luiz var ustabile. Benitez sine første kamper var helt klart bedre defensivt og mer kontroll i spillet, men det tok ikke lang tid før vi igjen ble ustabile. Tror kanskje RdM hadde satset veldig mye mer på ligaen og kanskje allerede vært ferdig i EL. I tillegg så ville spillerne vært slitne. RdM roterte altfor lite og det fikk vi svi for tidlig.

 

Veldig vanskelig å svare på. Tror ikke RdM var rett mann for klubben uansett. Han tok ikke like mye ansvar som kreves av en trener i klubben i den forstand at man kunne få inntrykk av at spillere som Terry og Lampard egentlig motiverte og tok ansvar. Benitez skal ha skryt for at han tar ansvar og bestemmer, selv om jeg har vært veldig uenig i mange laguttak. Heldigvis så trener ikke jeg Chelsea. Da hadde Hazard og Mata blitt veldig slitne.

 

Hadde vært gøy. Mest fordi vi kan være CL og EL mestere på en gang egentlig. Men en eventuell seier vil ikke bli i nærheten av CL.

 

Vi vil bli historiske og ta en rekord jeg tviler på at noen vil klare å ta.

Lenke til kommentar

 

Vanskelig å si. RDM var aldri noen topp manager, men han visste hvordan han skulle motivere laget og fungerte godt over de månedene han var interim manager. Men i det lange løpet kom flere svakheter frem som feks å overbruke spillere og lignende.

Der har jo ikke kelnern vært så mye bedre. I dag er jo omtrent første kampen denne sesongen Oscar ikke var på banen.

 

Jeg tror RDM hadde klart å ta tredjeplassen han også. Vi ligger ikke noe bedre an nå enn da Benitez overtok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...